Citat:
Ursprungligen postat av
sweintoo
Någon som vet namnen på de inblandade? Var ungdomarna från ydre och ordningsvakten från vetlanda? Vilket håll kom han ifrån?
Ungdomarna va en från stockaryd phi*lip Gustav*sson 17 år jak*ob sand*er kom från vrigstad men bodde i österbymo född 97 jessi*ka bjö*rk bodde i Bodafors och va förlovad med jak*ob sand*er jesp*er flinkm*an bodde utanför vrigstad 17 år gammal han å jessi*ka lever mannen i 50 års åldern va fre*drik sto*lpe hade varit vakt på kulturhuset i sävsjö och va på väg hem ! finns en stefa*n bertils*on som va först på plats och skrivit ut så här på fb
Har funderat fram och tillbaka på om jag ska skriva men känner att jag måste då den otäcka olyckan i natt utanför Sävsjö är så nära men ändå så långt bort.
Jag kan inte ens tänka mig hur fruktansvärt det måste kännas för de omkomnas nära och kära men vill bara berätta att jag/vi var först på plats vid olyckan då vi blivit omkörda strax innan. Om någon anhörig vill så får ni gärna kontakta mig. Styrka till alla inblandade💖😢 och han bord verkligen veta vad som hänt detta är tragiskt för många läste också att församlingshemmet i stockaryd skulle hållas öppet vila i frid 😢❤️