Citat:
Tidningar kan förvanska det mesta nuförtiden, missförstå och röra ihop.
Men om, om Jesp*r är korrekt citerad, så är detta ett märkligt uttalande:
Det känns både väldigt distanserat, och samtidigt halvkvädet. Känns som det finns mer att berätta där.
Kanske har polisen belagt honom med munkavle, kanske har han en egen anledning att hålla inne med information.
Vilket osökt för oss in på ämnet Fxida.
Vad för slags människa är hon?
Dominant och skrämmande?
Blyg och tillbakadragen?
Men om, om Jesp*r är korrekt citerad, så är detta ett märkligt uttalande:
Det känns både väldigt distanserat, och samtidigt halvkvädet. Känns som det finns mer att berätta där.
Kanske har polisen belagt honom med munkavle, kanske har han en egen anledning att hålla inne med information.
Vilket osökt för oss in på ämnet Fxida.
Vad för slags människa är hon?
Dominant och skrämmande?
Blyg och tillbakadragen?
Citat:
Citat:
https://www.ratsit.se/20010427-Frida...n-Mm_6TnTasL0c
Vilken av alla volvon är det denna Frida Frej körde och som orsakade Fredriks död?
Vilken av alla volvon är det denna Frida Frej körde och som orsakade Fredriks död?
Nu får ni väl lugna er en aning.
Enligt Jes*er hände olyckan i en kurva.
Avsaknaden av bromsspår, samt kraften i kollisionen tyder väl på att ingen av de inblandade såg den andra bilen komma.
Eller sitter ni och påstår att Fri*a såg Fredri* komma mot dem, och Fredrik såg Ja*ob göra en omkörning av Fri*a, men att båda dessa förare tänkte "jag har rätt, så jag vägrar flytta på mig"?
Så Fredrik såg Jakob och tänkte "jag dör hellre än väjer"?
Och Fri*a såg Fredrik och tänkte "nu jävlar ska Jakob en gång för alla lära sig att inte köra om mig!"
Jag tror att skulden ligger på Jakob. Han skulle helt enkelt inte kört om utan att ha fri sikt.
OM Fri*a hindrade Jakob från att köra om så bör hon vara skyldig till medhjälp till vållande till annans död, men det låter som en olycka i mina öron.
Ingen såg den andra bilen komma. Ingen ville att någon skulle dö. Ingen trodde att någon skulle dö.
Att sitta o spekulera i hur dominant och skrämmande den här 18-åriga tjejen är, och att hon först aktivt sett till att döda tre personer och sedan hotar de överlevande till tystnad - hör ni inte själva hur jävla korkat det låter?! Hon är ju för fan 18 år gammal - inte nån maffios! Jag är 100% säker på att Je*per inte vaknade med ett hästhuvud i sin sjukhussäng.
Jag vet att det här är flashback och att ni är fria att spekulera hur mycket ni vill. Men för guds skull: kan ni inte tänka igenom era funderingar i en sekund? Måste varenda liten tanke ni har, skrivas ut här? Finns det enbart idioter med mundiarré, som tar varenda chans att svartmåla andra, här inne?
Lite jävla logiskt tänkande, lite empati, lite reflektion har ingen dött av.