Jesus halleluja va detta är gott!!!
Har avnjutit den på TGI Friday ett antal gånger. Tänkte skaffa en blender och vill därför höra om någon hjälte sitter inne på ett bra recept. Jag hittar fan bara de alkoholfria recepten .
Gjorde en snabbsökning på "oreo drinks" på google.
I de två sista länkarna ingår ingen Oreo (de bara heter så), men du kanske kan få ett hum om vad som används?
Vilka är de övriga ingredienserna förresten? Kanske nån kan ge tips då.
Tack för er hjälp.
Som jag skrev så har jag testat dem ett antal gånger på Fridays här i Sthlm. Sjukt god mjölkdrink.
Vad jag fattar det som så är det i.a.f. mjölk, vaniljglass, oreokakor, sen någon typ av mintsprit. Tror även att det ska vara ytteligare en spritsort.
Och ja. Det är SJUKT gott!!!
Tack för er hjälp.
Som jag skrev så har jag testat dem ett antal gånger på Fridays här i Sthlm. Sjukt god mjölkdrink.
Vad jag fattar det som så är det i.a.f. mjölk, vaniljglass, oreokakor, sen någon typ av mintsprit. Tror även att det ska vara ytteligare en spritsort.
Sluta!!
Satan vad gott det lät, blev ruggigt sugen
Tack för er hjälp.
Finns TGIF i Sverige??? Finns det på fler ställen än i Stockholm?
Mmm, en riktig oreo-shake ska drickas i USA på typ Friendly's eller Applebees. får man hela shakern (på Friendly's iaf) att fylla på med själv och så en liten kaka på toppen..så grymt gott!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!