• 3
  • 4
2019-12-06, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Akademikerna p Flashback tycker att det r omoget och ngot man sysslar med i tonren.

Det r vl en hobby bl.a.? Jag mlade som tusan i tonren men det avtog ju ldre jag blev p.g.a arbete, nya vnner livet frndras osv. Men det hnder ju givetvis att man kan ta och dra till ngot plank/vgg och mla lite d och d. Och d kan det ven hnda att man drar sin tag p ngon vgg/byggnad/stolpe p vgen hem ocks.

Sedan r det vl kul att hlla ens tag/crew vid liv osv. Finns ju vldigt mnga gamla crews som fortfarande krs, ven om det ocks- r mnga ''nya'' mlare som joinat och kr.
2019-12-06, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenAnnan
Inte jag heller. Men vid den ldern borde man vl ha rd att kpa sig en egen vgg (helst inomhus s vi andra slipper se de onskade konstverken). Om man inte vill eller kan s borde man nog tillmpa "Three-strikes-and-You're-out", dvs adrig slppa ut dem igen, fr dom kan inte uppfra sig ibland folk.

Vi fds in i ett samhlle dr vi per automatik mste flja regler fr att inte bli bestraffade p sin frihet etc. Finns ingenting som sger att vi mste flja lagar och gra vad som r ''normalt'', det r enbart ett phitt.

Att mla medfr mycket, adrenalin, spnning, konst, minnen osvosv. Enda negative r vl just att det r ''olagligt''.
2019-12-06, 18:20
Medlem
Stoppa klottrarnas hnder i kttkvarnen och vips - de klottrar aldrig igen! Grymt?? Ja men effektiv
2019-12-06, 18:20
Medlem
Haha, 35-ringar. Vilka tntar.
2019-12-06, 18:23
Moderator
blomvattnares avatar
Fortstt diskussionen hr:

(FB) Tv mn gripna misstnks fr systematiskt klotter

Denna trd lses.

/Mod
  • 3
  • 4