Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2006-03-29, 12:07
  #25
Medlem
grens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skg
Tror ni missat det roliga!?

Antagligen. Förklara vad det är för roligt? Lika roligt som "bananrättigheter" blir "barnrättigheter"? Är det skoj att hitta på egna ord, så att man kan jämställa neger med djur, eller banan med barn?

Roligt för en tolvåring?
Citera
2006-03-29, 12:12
  #26
Medlem
skgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gren
Antagligen. Förklara vad det är för roligt? Lika roligt som "bananrättigheter" blir "barnrättigheter"? Är det skoj att hitta på egna ord, så att man kan jämställa neger med djur, eller banan med barn?

Roligt för en tolvåring?


Sluta dryga dig nu din tönt!

Att "rullstolsoffer med en jättenalle i ögat" blir hänvisat till "rullstolsporr med en jätteballe i ögat" är roligt för de flesta, förutom möjligtvis segnyllen som du.

EDIT: Klantade mig lite.
Citera
2006-03-29, 15:53
  #27
Medlem
grens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skg
Sluta dryga dig nu din tönt!

Att "rullstolsoffer med en jättenalle i ögat" blir hänvisat till "rullstolsporr med en jätteballe i ögat" är roligt för de flesta, förutom möjligtvis segnyllen som du.

EDIT: Klantade mig lite.

Du klantade dig verkligen, din tönt.

Jag kommenterade trådskaparens humor och inte "rullstolsporr med en jätteballe i ögat", eftersom jag tyckte det var lite komiskt. Att få "negerrättigheter" till "djurrättigheter" är fortfarande ganska kass humor och det är jag uppenbarligen inte ensam att tycka.

Segnyllen är inte heller ett ord.
Citera
2006-03-30, 10:42
  #28
Medlem
skgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gren
Du klantade dig verkligen, din tönt.

Jag kommenterade trådskaparens humor och inte "rullstolsporr med en jätteballe i ögat", eftersom jag tyckte det var lite komiskt. Att få "negerrättigheter" till "djurrättigheter" är fortfarande ganska kass humor och det är jag uppenbarligen inte ensam att tycka.

Segnyllen är inte heller ett ord.


Att negerrättigheter blir djurrättigheter tycker iallafall jag är kul.

Smaken är som röven, klöven!
Citera
2006-03-30, 17:39
  #29
Medlem
The_Skins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sean1
vet ej om detta är rätt ställe

Sök på negerrättigheter @ http://images.google.se/


...............

Menade du Djurrättigheter?

Jag garvade iaf så jag fick ont i magen!
Citera
2006-08-13, 20:03
  #30
Medlem
Arkhons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gren
Jag kommenterade trådskaparens humor och inte "rullstolsporr med en jätteballe i ögat", eftersom jag tyckte det var lite komiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av gren
Att få "negerrättigheter" till "djurrättigheter" är fortfarande ganska kass humor och det är jag uppenbarligen inte ensam att tycka.

Samma nivå på humorn, bara att du är känslig och blir upprörd över negerskämt.
Citera
2007-12-20, 19:03
  #31
Medlem
Celerons avatar
Tydligen har någon på google i Sverige fått nys om detta med "negerrättigheter". Numera kommer en sida med ett antal bilder upp. Ingen fråga om "Djurrättigheter" längre. Då var det roliga slut.


Googlingen på "baby Jesus" var skojig. Med första länken till "baby jesus butt plug".
Citera
2007-12-20, 21:50
  #32
Medlem
marvils avatar
Fan jag fick bara fram bilder på några negrer?
Citera
2007-12-21, 09:58
  #33
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Jag fick fram en bild på The_Skin som länkade till den här tråden. Då blev jag lite glad.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback