• 1
  • 2
2019-11-30, 22:02
Bannlyst
Varför döljs alla uppgifter om Christian Bales judiska bakgrund?

Tidigare kunde man läsa allt om hans judiska föräldrar men nu e all sån information borta.
Senast redigerad av Gliedabsauger 2019-11-30 kl. 22:04.
Citera
2019-12-01, 01:48
Moderator
Oddballs avatar
Kanske för att han inte alls är av judisk härkomst, men fakta brukar ju inte bita särskilt hårt på judetragglare som dig...

Här i artikeln så har de med honom som ett exempel på en icke-jude som spelar en judisk roll (Moses) i filmen Exodus:

https://www.thejc.com/culture/film/c...worst-1.437854
Citera
2019-12-01, 13:35
Bannlyst
Va snäll du är Jag vet Bale är jude. Fanns tidigare bevis på detta, annars kolla näsan!

Har läst en lång interview med Spielberg en gång där han berättade att Bale fick rollen som barnskådis i Empire of the Sun bara på grund av sin judiska bakgrund.
Citera
2019-12-01, 13:37
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gliedabsauger
Va snäll du är Jag vet Bale är jude. Fanns tidigare bevis på detta, annars kolla näsan!

Har läst en lång interview med Spielberg en gång där han berättade att Bale fick rollen som barnskådis i Empire of the Sun bara på grund av sin judiska bakgrund.
Vad bra, då kanske du kan leta upp den och posta den här!
Citera
2019-12-01, 13:40
Medlem
Är det viktigt för dig ?? 😂
Citera
2019-12-01, 13:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Vad bra, då kanske du kan leta upp den och posta den här!

Men snälla läs mitt första inlägg för fan i helvete

Judemedia har tagit bort all info om Bales judiska bakgrund. Jag bara undrar VARFÖR.

Du kanske inte vet vem som äger media, google, instagram, youtube, facebook, twitter etc.?
Citera
2019-12-01, 13:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Är det viktigt för dig ?? 😂

Ja oerhört viktigt. Jag bara måste veta. Det finns en anledning och den skall fram!
Citera
2019-12-01, 13:50
Medlem
grungewhores avatar
Citat:

Judemedia har tagit bort all info om Bales judiska bakgrund. Jag bara undrar VARFÖR.

Du kanske inte vet vem som äger media, google, instagram, youtube, facebook, twitter etc.?
Varför skulle de dölja det?
Citera
2019-12-01, 13:57
Medlem
Dofternas avatar
Citat:

Med tanke på att judisk härkomst nämns i varenda artikel på Wacopedia så har jag svårt att se varför de skulle "skydda" just Bale. Är de rädda för Batman?
Bale was born in Haverfordwest, Pembrokeshire, the son of Jenny (née James), a circus performer, and David Bale, an entrepreneur, commercial pilot and talent manager.[2][3][4] Bale has three sisters.[citation needed] His mother is English and his father was born in South Africa, to English parents. Bale has remarked, "I was born in Wales but I'm not Welsh – I'm English"
Citera
2019-12-03, 01:09
Moderator
Oddballs avatar
Citat:

Ahaa...det är på den nivån vi befinner oss - "kolla näsan"-nivån.

Citat:

Du menar att de sopar undan spåren efter sånt som skulle kunna innebära något positivt för judendomen? Verkar inte helt logiskt om du frågar mig.

Tror det är bäst om du tar alla dina frågor med en terapeut.
Citera
2019-12-03, 13:07
Bannlyst
Du är hjärntvättad av judemedia. Varför hänger morgan woodward upp och ner?
Citera
2019-12-03, 13:33
Medlem
brantings avatar
Citat:
Varför döljs alla uppgifter om Christian Bales judiska bakgrund?

Tidigare kunde man läsa allt om hans judiska föräldrar men nu e all sån information borta.
Varför skulle hans judiska föräldrar ge honom förnamnet "Christian"?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in