Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-12-15, 21:35
  #1105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Klart de finns, men jag menar mängden av personer som utger sig för att vara SD:are.

Jag vet inte om jag sett någon uttalad sosse, miljömupp eller vänstertomte pratar om hängningar i lyktstolpar.

Det finns extrema i alla läger men somliga politiker borde faktiskt straffas så hårt det går och det har ingenting med parti och politik att göra utan om att de är psykopater som vill skada Sverige. Varför hymla om det.
Men det är väl okej när andras döttrar våldtas för afghanamnesti skulle ju drivas igenom mot gällande lagar och regler. Dessa kräk önskar jag all olycka.
Citera
2019-12-15, 21:37
  #1106
Medlem
mtmmtms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Jag och andra menar att VPK och kommunister är värre än SD och NMR. Det har vi sett historiskt.

Det är väl svårt med staistik angående VPK ? Jag håller med om att kommunister tagit livet av många människor (jag är själv inte alls kommunist).
Jag har svårt att förstå varför SD (som har en dålig politik enligt mig) ska behöva framföra budskapet att de är 'lite bättre än kommunister' ? Vore det inte bättre att komma med en bra politik som är bra för de flesta ?
Citera
2019-12-15, 21:39
  #1107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasbond3000
Jag tror inte att dessa påstådda sossar och moderater till pedofiler och kriminella försöker göra politik av sina kriminella beteenden.
Att vilja begå statskupp och hänga sina politiska motståndare är däremot ett tydligt politiskt ställningstagande.




Att förespråka det jag skriver ovanför är inte rumsrent på något plan. Det är genuint ondskefullt.


Några konsekvenser ska det ju finnas för att köra ett land i botten och förändra ett land i grunden och till det sämre.
Citera
2019-12-15, 21:41
  #1108
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasbond3000
Nu är det inte bara "några" forumanvändare utan snarare hundratals. Det har inte bara startas en tråd med samma tema, utan flera. Hur många SD-vurmare som tycker liknande men som inte skriver här på FB överlåter jag till fantasin att gissa sig till.

Ja kanske har du rätt? Men än sen då?

SD kan knappast kontrollera vem som röstar på dem. Däremot kan de ha kontroll på sina medlemmar.


Det är dessutom aningen OT. Topic handlar om nobelstiftelsens uteslutning av SD vilket inte riktigt anknyter till de som röstar på SD. Det kan mycket väl finnas folk som preparerar massgravar och röstar på SD, men det är inte riktigt topic.

Motiveringen till portningen är SD's värdegrund, inte vad dess röstboskap har för grad av radikalisering.
__________________
Senast redigerad av MuhamtaCurry 2019-12-15 kl. 21:47.
Citera
2019-12-15, 21:54
  #1109
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtmmtm
Det är väl svårt med staistik angående VPK ? Jag håller med om att kommunister tagit livet av många människor (jag är själv inte alls kommunist).
Jag har svårt att förstå varför SD (som har en dålig politik enligt mig) ska behöva framföra budskapet att de är 'lite bättre än kommunister' ? Vore det inte bättre att komma med en bra politik som är bra för de flesta ?

SD gör väl inte det?
Citera
2019-12-15, 22:00
  #1110
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasbond3000
Nu är det inte bara "några" forumanvändare utan snarare hundratals. Det har inte bara startas en tråd med samma tema, utan flera. Hur många SD-vurmare som tycker liknande men som inte skriver här på FB överlåter jag till fantasin att gissa sig till.

Antar du inte gör samma typ av spaning på Facebook eller Twitter? Där hittar du tonvis med vänsterhat. Betyder det att det snart kommer ett övertagande av en kommunistisk regim som planerar att folkmörda alla oss som inte är vänsterblivna?
Citera
2019-12-15, 22:10
  #1111
Medlem
mtmmtms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Ja det är ju grymt bra jobbat men varför likställer du SD med nazister?

De har exakt samma grundinställning (människor med olika ursprung har inte lika värde).
SD skapades av Nazister (Jimmy var medlem i BSS).
Citera
2019-12-15, 22:19
  #1112
Medlem
mtmmtms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
SD gör väl inte det?
Det var ju det budskapet jag fick (kommunismen var värre än Nazismen).
Citera
2019-12-15, 22:30
  #1113
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Du menar alltså att Åkesson var vad 13 år gammal när han gick med i SD, inte så troligt.
Men som sagt det finns fler partier som man kan peka finger åt, V och S t.ex.
Det struntar ju du i för du är ju förblindad av ditt SD-hat, patetiskt.

Enligt Åkesson själv gick han med 1994, under nazistperioden.

https://expo.se/2015/11/åkessons-okä...elastad-period

https://www.interasistmen.se/granskn...ran-bss-tiden/
Citera
2019-12-15, 22:46
  #1114
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtmmtm
Det var ju det budskapet jag fick (kommunismen var värre än Nazismen).

Så är det ju givetvis. Men trots det får de komma in i finrummen, mingla på nobelfesten och är Stefans kompisar.
Citera
2019-12-15, 22:47
  #1115
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtmmtm
De har exakt samma grundinställning (människor med olika ursprung har inte lika värde).
SD skapades av Nazister (Jimmy var medlem i BSS).

Men då har du inga problem med att kalla V för kommunister med en liknande grundsyn som Stalin?
Citera
2019-12-15, 22:50
  #1116
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Enligt Åkesson själv gick han med 1994, under nazistperioden.

https://expo.se/2015/11/åkessons-okä...elastad-period

https://www.interasistmen.se/granskn...ran-bss-tiden/

Men vad härligt då är 25% av Sveriges vuxna befolkning nazister då vilket innebär att klockan klämtar för dig, jag skickar hem SS till dig redan kommande vecka så vi får det överstökat.
Eller så är inte Åkesson och SD nazister men det är ju inte lika roligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback