2020-05-06, 13:56
Medlem
Jag kan meddela att jag personligen känner seriösa jägare som alla bestämt tar avstånd till det dessa två avskrap gjort. I mina och många andras ögon är dem inte riktiga jägare utan två psykiskt sjuka missanpassade kryp som leker runt med bössor och plågar ihjäl försvarslösa djur som hobby.
Citera
2020-05-06, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Hur kan dom få ha vapenlicens när dom dömts för brott med fängelse i straffskalan?

Borde väll anmälas?
Om du har vapenlicens och blir misstänkt för ett brott så blir det en automatisk bedömning om fortsatt lämplighet. Ibland blir det omedelbar indragning och omhändertagande av vapnen och ibland inväntar man den rättsliga prövningen. Senare inlägg på Facebook tyder på att det blev det senare i det här fallet men nu får vi se vad som händer.
Citera
2020-05-06, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truebluee
Jag kan meddela att jag personligen känner seriösa jägare som alla bestämt tar avstånd till det dessa två avskrap gjort. I mina och många andras ögon är dem inte riktiga jägare utan två psykiskt sjuka missanpassade kryp som leker runt med bössor och plågar ihjäl försvarslösa djur som hobby.
De här gossarna är uppenbara avarter men de är ju den våta drömmen personifierade för skrikveganer. Jag jagar inte själv men hade högljutt distanserat mig ifall jag hade befunnit mig i riskzonen för att bli sammankopplad med sådant här.
Citera
2020-05-06, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
De här gossarna är uppenbara avarter men de är ju den våta drömmen personifierade för skrikveganer. Jag jagar inte själv men hade högljutt distanserat mig ifall jag hade befunnit mig i riskzonen för att bli sammankopplad med sådant här.

Precis. Inga seriösa jägare skulle på något sätt vilja bli sammankopplade med dessa två misslyckade experiment till ”människor”.
Citera
2020-05-06, 21:37
Medlem
KarlSchwartzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Går ju iaf uppmärksamma skolan lite extra vad vi tycker om att de får gå kvar.

https://www.ryssbygymnasiet.se/kontakta-oss/

tänker kontakta dom.

sen undrar jag om någon här vet om vapenlicensen ryker för dom här två missfostrerna?
Citera
2020-05-07, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlSchwartz
tänker kontakta dom.

sen undrar jag om någon här vet om vapenlicensen ryker för dom här två missfostrerna?

Ja, har nån lust att länka nån mail eller kontakt på jägarförbundet eller djurvårdsverket ? Eller är det nån annan man ska vända sig till gällande licenser och jägarbevis?
Citera
2020-05-07, 10:21
Medlem
KarlSchwartzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Ja, har nån lust att länka nån mail eller kontakt på jägarförbundet eller djurvårdsverket ? Eller är det nån annan man ska vända sig till gällande licenser och jägarbevis?

dom borde veta.

https://jagareforbundet.se/kontakt/

djurplågarna philip severin och liam johanssons facebook

https://www.facebook.com/philip.severin.5

https://www.facebook.com/profile.php?id=100006879615707

jag brukar inte önska livet av folk men här vill jag inget annat. dessa fula fega pissluffare borde ta sina liv. många skulle bli glada. det dom gjort mot den där stackars katten å många andra mindre djur innan det. ja rykten går å någon dag kommer allt förhoppningsvis uppdagas. var så säkra.

något straff för det här fick dom aldrig av rättsväsendet. hoppas dom blir straffade på något sätt
Senast redigerad av KarlSchwartz 2020-05-07 kl. 10:28.
Citera
2020-05-08, 15:47
Medlem
eezioos avatar
Severinphilip heter han på instagram.
Citera
2020-05-15, 18:03
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Verkar som en av psykfallen har ett förhållande med, vilken normal tjej vill vara ihop med ett sådant missfoster? Hoppas hon läser tråden och avslutar förhållandet, eller hon kanske också gillar att plåga katter?
Citera
2020-05-30, 10:42
Medlem
KarlSchwartzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumpIsPresident
Verkar som en av psykfallen har ett förhållande med, vilken normal tjej vill vara ihop med ett sådant missfoster? Hoppas hon läser tråden och avslutar förhållandet, eller hon kanske också gillar att plåga katter?

Hon är väl ett äckligt lowlife som han själv. Ingen vettig å snygg brud vill bli associerad med fega lowlifes som dom där två. Lika barn leka bäst.

Skräp och skitmänniskor.
Citera
2021-06-07, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlSchwartz
ja asså deras såkallade äckliga föräldrar borde man slå hårt å sen spy dom i ansiktet. jävla misslyckade trash å slödder som uppenbarligen inte klarar av å uppfostra ett barn. nej dom fostrar dessa fega sadistiska kräk till å plåga små djur istället. hur kan man misslyckas så katastrofalt?

jag har sett hur dom ser ut på facebook å dom ser fan alla inavlade ut allihopa. där ser man oxå att dessa två horungar gillar att döda djur. men att plåga djur har dom gjort länge nu. den där katten var inte första gången. å nu kommer dom fortsätta sitt beteende som dom två lowlifes dom är. fega smuts hela bunten. nästa gång blir det ett barn. så otroligt äckligt FEGA. riktiga ynkliga jävlar
Du verkar normal? Slå föräldrarna?? Hur mår du? Vad har dom med detta att göra? Ska alla föräldrar vara på plats där deras barn är??gå med dom hela tiden....horungar? Skyll inte på föräldrarna.
Citera
2021-06-08, 07:09
Medlem
MissDecibellas avatar
Googlar man dessa två kommer gruppen ”Animal abusers exposed Sweden” på facebook upp som nr 3, och denna tråd upp som nr 5 🖖🏼!

Det är något med efternamnet Severin från Ystad som gör att det ringer en liten klocka nånstans i bakhuvudet, men kan icke komma på orsaken 🤔..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in