• 3
  • 4
2019-11-17, 18:41
Medlem
LSD, dmt, svamp i liten dos
Citera
2019-11-17, 21:20
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
efedrin kanske?
Citera
2019-11-17, 21:21
Medlem
Lilabanans avatar
Lustgas, alkohol, cannabis, finns säkert fler.
Citera
2019-11-17, 22:56
Medlem
Buttersss avatar
Att mikrodosera LSD och Psilocybin är riktigt fett, gjorde det i somras ett par månader och mådde fantastiskt. Fanns dagar där det slog tvärtom förmodligen för att jag tog för stora doser. Då blir man självmedveten och får svårt att kommunicera, kunde hända att jag låg och stirrade upp i taket och andra dagar slutade i ångest tack vare extremt övertänk.

Dem första veckorna var helt otroliga, en stor del av den vardagliga depressionen försvann och fann ett djup i allt. Ökad medvetenhet, förstärkta färger och ett analytiskt tänk utöver det vanliga. Andra områden som påverkades var min medmänsklighet och empati till andra människor, särskilt familj och vänner. Fick en klarare struktur i vardagen och följde mina rutiner som inkluderade hård träning. Energin man får av mikrodoseringarna kan vara kraftfullt och avslutade många tuffa dagar på gymmet utan brist på energi eller motivation utan helt fokuserad. Livslusten ökade markant och blev mer nyfiken på allt.

Lyckas man träffa en sweet spot i mikrodoseringarna nånstans mellan 10-25 ug märker man otrolig skillnad på många områden i livet. Blev hundra insikter rikare med en ökad aptit att bidra med gott till världen. Tar man för mycket blir det snabbt obehagligt, men att mikrodosera med LSD slår allt jag prövat, har lång erfarenhet med droger. Bidrar med nyttiga länkar under! Häftigt och kraftfullt verktyg som kan förändra liv till det bättre.

https://thethirdwave.co/microdosing/lsd/
https://bigthink.com/surprising-scie...1#rebelltitem1
Citera
2019-11-18, 04:23
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimharlot
Ketamin såklart.

Nej, nej och åter NEJ.

Ketamin ger fan samma AT som Lyrica i princip om man använder det månader i sträck. Inte alls kul.

Funkar säkert om man kör en dos per dag men om man tar hela tiden och aldrig låter receptorerna återhämta sig mellan doserna så får man en AT från helvetet.
Senast redigerad av Zot^ 2019-11-18 kl. 04:27.
Citera
2019-11-18, 08:02
Medlem
BettyBamBams avatar
Ingen, skulle jag säga. Cannabis har förvisso inga svåra utsättningssymptom (för majoriteten av användarna i alla fall), men visst kan det störa det mat- och sovvanor om man avslutar dagligt bruk. Ångestproblematik drabbar också en del användare.

Amfetamin är helt ohållbart i längden. Har bekanta som kan "hantera det", men de åldras snabbt...

Benso och opiater/opioider ger ganska kvickt ett fysiskt och psykiskt beroende.

Psykedelika (LSD, Ketamin, DMT etc.) fungerar inte dagligen för att toleransen skjuter i taket snabbt, sen är det inget som ska missbrukas. Använd det med respekt vid speciella tillfällen.

Fan, inte ens kaffe är helt utan AT. En vän fick problem med synen (tog längre tid att ändra fokus så att det blev suddigt en kort stund när hen tittade växlade mellan att titta på nära håll och längre avstånd) när hen provade att sluta med koffein efter att druckit typ 10 koppar om dagen.
Citera
2019-11-18, 11:29
Medlem
link71s avatar
Kaffe och cigaretter är nog det enda jag rekommenderar.
Man fastnar så lätt för allt skit som finns .inte värt risken .
Citera
2019-11-18, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBamBam
Ingen, skulle jag säga. Cannabis har förvisso inga svåra utsättningssymptom (för majoriteten av användarna i alla fall), men visst kan det störa det mat- och sovvanor om man avslutar dagligt bruk. Ångestproblematik drabbar också en del användare.

Amfetamin är helt ohållbart i längden. Har bekanta som kan "hantera det", men de åldras snabbt...

Benso och opiater/opioider ger ganska kvickt ett fysiskt och psykiskt beroende.

Psykedelika (LSD, Ketamin, DMT etc.) fungerar inte dagligen för att toleransen skjuter i taket snabbt, sen är det inget som ska missbrukas. Använd det med respekt vid speciella tillfällen.

Fan, inte ens kaffe är helt utan AT. En vän fick problem med synen (tog längre tid att ändra fokus så att det blev suddigt en kort stund när hen tittade växlade mellan att titta på nära håll och längre avstånd) när hen provade att sluta med koffein efter att druckit typ 10 koppar om dagen.

Vad som går är att hålla det på en ganska låg nivå under en mycket lång period, men det går inte att gå cold turkey efter den perioden utan att få fruktansvärd avtändning.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in