• 1
  • 2
2002-01-26, 16:39
Medlem
På Nordichack jobbar alla i grupp.
Men det gäller att komma in i den absolut slutna gruppen. När du är där inne och har blivit deras ledare får du inte bara tillgång till dom senaste mp3 låtarna. Utan även piratkopierna!
Jag har varit ledare för Nordichack i åtskilliga dagar och alla i gruppen har lärt sig mycket av varandra. Även om jag kunde mycket i början så börjar mina stora kunskaper att närma sig gränsen för vad en männsklig hjärna kan hantera.
För att komma in i den absoluta gruppen bör du ha vissa hacker kunskaper. Kunskaperna du fått genom Flashbacks forum räcker inte. Inte heller Hackermans oseriösa hacking tips. Utan vad du behöver är ditt eget system och dina egna scripts som du ska kunna använda för att ta över server efter server. Ni som vill vara med i gruppen kan maila mig.
Citera
2002-01-26, 18:36
äldre konto (old)
Ej medlem
Nordichack...

LOL
Citera
2002-01-26, 21:17
Medlem
Nordichack...

hehe........
Citera
2002-01-27, 01:59
äldre konto (old)
Ej medlem
Nordichack...

?
Citera
2002-01-27, 02:25
Medlem
Nordichack...

XHACKERX: är det här ett försenat april skämt eller ???
vad har mp3 o piratkopior me hacking/cracking att göra????

ok, om DU crackar ett spel så kan du kalla dig för cracker. Om du sitter här och känner dig som en hacker för att du håller på o tankar hem piratkopior och mp3 filer så vet du knappast skärskillt mycke om varken hacking eller cracking.

/Zteam - ett gott skratt förlänger livet!
Citera
2002-01-27, 03:26
Medlem
Nordichack...

Hmm, någon som försöker smutskasta NH? Ja ja, testa att posta en fråga, och du lär få hjälp i den mån någon kan hjälpa dig.

/LoomChild - Som undrar var denna "innersta grupp" är någonstans...borde ju ha märkt något. ;)
Citera
2002-01-27, 09:42
Medlem
Nordichack...

"Märkt något"? Är du galen?
Vi i den innersta gruppen existerar nästan inte. Vi finns inte med i något brottsregister eller något annat register. FBI har försökt att få tag i oss för att vi delar med oss av piratkopierna men det kan dom inte eftersom vi använder oss av LA-proxys. Dvs. Logic Ano.... Proxy.
Vilket innebär att dom inte kan spåra oss eftersom vi sitter bakom flera olika proxys. Vi har genom detta forum fått 3 nya medlemmar och behöver därför inte mera hackers. Det enda vi söker nu är någon som jobbar inom film eller musik branchen. Och föresten "smuts kasta nordichack"? Vad menar du med det? Jag försöker inte smutskasta något som man inte kan betrakta som substantiv därav smutskastar jag inte dig. Jag hoppas att du tänker nästa gång du slänger ur dig en sån spydig kommentar. En annan anledning varför du inte har hört talas om den "innersta gruppen" för är att vi inte befinner oss på det forumet utan vi sparar bara en cookie där så vi sedan kan komma in på mina ASP lösenords sidor. Och där inne finns nästan all information om hacking, cracking och vad det har haft för betydelse för människan. Vi har även skolarbeten, spelfusk med mera. Komihåg. Allt är ditt eller kanske jag skulle säga kunde ha varit ditt för du är med på banlistan.
Citera
2002-01-27, 11:16
Medlem
Nordichack...

Hmm, vad jag menar med smutskasta är nog skitsnacket om piratkopior m.m.

Vidare så, hmm, om FBI jagar er så finns ni ju med i polisiära register, dock kanske inte med namn, men de vet vilka ni är och de jagar er...

Vidare, ligger dina hemliga ASP-script på samma domän som NH? Om inte så undrar jag hur du lyckas läsa cookies för en annan site.Ok, fanns/finns en bugg i IE, men jag antar att alla hackers inte direkt kör IE. ;)

Sist, om ni är så hemliga är det ju _skitsmart_ att berätta om det, eller, kanske inte nej.

Så, sluta snacka skit är du snäll, jag respekterar folket på NH, de är väl värda att tas seriöst, så visa respekt.

/LoomChild

/ignore xhackerx
Citera
2002-01-27, 13:16
Medlem
Nordichack...

Dom vet att dom jagar oss och vad vår kunspak skulle kunna göra med dom. Dom vet inte vilka vi är eller riktigt varför dom jagar oss. Om dom mot all förmodan skulle få fast oss så skulle det inte hända någonting eftersom vi har lösenords skydd i ASP som jag har programmerat!

Och hur läser man en cookie från en annan domän? Hehe. Lärde du dig dina hacker kunskaper på dagis?
Det ända du behöver göra är att anropa sidan från ditt script genom proxyn som körs på samma server som Nordichack. Och vips så tror servern är du är en snäll gosse.

Varför jag berättar det kanske inte är så konstigt igentligen, vi behöver helt enkelt mer folk. Och när vi fått dom personer vi behöver så blir vi hemliga igen.
Citera
2002-01-27, 14:42
Medlem
Nordichack...

Ja men hej kukhora (XHACKERX) du verkar vara en smart och inteligent varelse ¿...iNTE...jag tänker inte änns komentera det du skriver om "hacking" de e en deffiniton som bara du har och den delas inte av nån i detta forum.

Angående FBi och piratkopior kan du glömma, jag vet att du ligger hemma och dagdrömer om att få bli tagen av FBi så små och oskylidga företag ser ditt namn i tidningen och sen anställer dig, men det kommer aldrig att hända.

FBi är/var ute efter dom 6-8 största grupperna i warez scenen och jag kan säga dig en sak att NH iNTE är med där, DOD blev tagna och om du inte vet vilka de är så ska jag berätta det för dig i ett mail till dig.

Näh alvarligt talat, du är verkligen en patetisk varelse, om du nu är nått sånt. Skaffa dig ett liv, ett job och en flikka så kanske du hinner njuta av livet...

puss å kram på dig!
Citera
2002-01-27, 15:11
Medlem
Nordichack...

Kan inte säga det bättre!
Citera
2002-01-27, 15:57
Medlem
Nordichack...

Undrar om det är Hackerman som är i farten igen???
De som behöver en superhacker grupp för att få tag på lite filmer/musik borde lägga ner projektet med att vara vid liv.

SKAFFA ETT LIV _XHACKERX_ DIN NEGERHORA!

Tror du verkligen att FBI är ute efter dig eller din "grupp", svaret är nej!
Varför?
Jo, för att de inte har tid att jaga småbarn som dealar mp3.

Men, men...
Tänk om du är en hacker, borde jag vara rädd???

Mr. superhacker, om du fixar fram vem jag är genom mitt ip, så ska vi se hur mycket du kan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in