Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-11-11, 11:39
  #1
Medlem
Hej allihopa! Nån som har testat eller har någon information om denna substans?
Citera
2019-11-11, 13:01
  #2
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppen111
Hej allihopa! Nån som har testat eller har någon information om denna substans?
Säkert skit... Bara inse att vi är på en dead end vad gäller BRA PVs och andra RC.

Jag undrar hur länge till de ska fortsätta tillverka dessa analoger.
Citera
2019-11-11, 13:33
  #3
Medlem
ruttenfimps avatar
oh shit here we go again
Citera
2019-11-11, 14:15
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Säkert skit... Bara inse att vi är på en dead end vad gäller BRA PVs och andra RC.

Jag undrar hur länge till de ska fortsätta tillverka dessa analoger.
Ja förmodligen.... Så jävla drygt... Saknar dom gamla godingarna, men man kan ju alltid hoppas att denna är något att ha
Citera
2019-11-11, 15:24
  #5
Medlem
mrdrutts avatar
Jag är försiktigt positiv till denna....har lekt med tanken att just denna skulle presenteras. Tror den är bättre än 3f-Pihp....mer lik 3f-a-pvp är förhoppningen . Förövrigt sitter jag just nu på lite äkta 3f-a-pvp....trodde aldrig mer jag skulle få tag i den .
Hursomhelst...blir intressant med första rapporterna på 3f-a-php😬
Citera
2019-11-11, 15:42
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Jag är försiktigt positiv till denna....har lekt med tanken att just denna skulle presenteras. Tror den är bättre än 3f-Pihp....mer lik 3f-a-pvp är förhoppningen . Förövrigt sitter jag just nu på lite äkta 3f-a-pvp....trodde aldrig mer jag skulle få tag i den .
Hursomhelst...blir intressant med första rapporterna på 3f-a-php😬
Ja det ska ju bli det 😀
Citera
2019-11-11, 18:25
  #7
Medlem
jokkolikercs avatar
Hoppas på sampel o återkommer isåfall med utförlig rapport till alla pv freaks .

Fridens liljor
Jokkolikerc
Citera
2019-11-11, 18:39
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokkolikerc
Hoppas på sampel o återkommer isåfall med utförlig rapport till alla pv freaks .

Fridens liljor
Jokkolikerc
Låter jätte bra det!!
Citera
2019-11-11, 22:03
  #9
Medlem
OT men here goes;

Inte vart på RC-marknaden sen 2012-2014 nån gång. Det verkade som att det dog av där och de flesta substanser som kom ut var skit. Hann uppleva alla grymma flouro-amfetaminer, som många av de slog vanligt tjack med hästlängder. Hann även med att förälska mig i MXE, Flubromazolam och 4-ho-met.

Har det kommit några under senare tid som möjligtvis skulle kunna vara uppe på dessa nivåer, eller är det bara att glömma RC-marknaden för alltid?

Hur ser det ut på benzofronten?
Citera
2019-11-13, 11:54
  #10
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySvensson
OT men here goes;

Inte vart på RC-marknaden sen 2012-2014 nån gång. Det verkade som att det dog av där och de flesta substanser som kom ut var skit. Hann uppleva alla grymma flouro-amfetaminer, som många av de slog vanligt tjack med hästlängder. Hann även med att förälska mig i MXE, Flubromazolam och 4-ho-met.

Har det kommit några under senare tid som möjligtvis skulle kunna vara uppe på dessa nivåer, eller är det bara att glömma RC-marknaden för alltid?

Hur ser det ut på benzofronten?

Inte kommit något i närheten, är den grå/svarta rc marknaden man får hålla sig till numera. Denna kanske blir något, men jag tänker inte få upp förhoppningar, funnits några cs som fungerat men inte i närheten av 2014 och innan :/

Angående benzo tycker jag det inte funnits någon bra de senaste 2-3 åren tyvärr.

Hoppas på lite recensioner på denna snart iaf, forska försiktigt alla
Citera
2019-11-13, 14:03
  #11
Medlem
mrdrutts avatar
Vem blir först med en rapport? Borde komma nån idag 🎅
Förövrigt har det kommit och kommer fortfarande bra rc...inte lika lätt hitta inrikes men visst finns det . A-pcyp lär vara ett färskt exempel förutom 3f-a-pvp.. .o möjligen denna som tråden gäller
__________________
Senast redigerad av mrdrutt 2019-11-13 kl. 14:05. Anledning: Tillägg
Citera
2019-11-13, 16:06
  #12
Medlem
Paketet har kommit, testar på lördag och postar en uppdatering här då.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback