Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2023-11-10, 04:47
  #61
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Idag drar säsongen 04 igång, 1 avsnitt i veckan.
Citera
2023-11-10, 05:18
  #62
Medlem
Novus4212s avatar
Japp, ligger redan ute.
Citera
2023-12-24, 21:39
  #63
Medlem
klybans avatar
Senaste avsnittet S04E07.
Citera
2024-02-20, 16:07
  #64
Medlem
fernebos avatar
Hade missat att jag hade en hel säsong till av denna trevliga serie. Även om den inte är felfri och kan vara lite överdrivet PK ibland, så är den förbannat välberättad. (Dessutom var säsong fyra bättre än trean tycker jag.) Så ofantligt mycket mer engagerande än Apples "Masters of the Air" som jag tror att jag ger upp efter fyra helt oengagerande avsnitt där jag knappt kan hålla isär eller se skillnad på karaktärerna.
Citera
2024-02-21, 06:35
  #65
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Hade missat att jag hade en hel säsong till av denna trevliga serie. Även om den inte är felfri och kan vara lite överdrivet PK ibland, så är den förbannat välberättad. (Dessutom var säsong fyra bättre än trean tycker jag.) Så ofantligt mycket mer engagerande än Apples "Masters of the Air" som jag tror att jag ger upp efter fyra helt oengagerande avsnitt där jag knappt kan hålla isär eller se skillnad på karaktärerna.
Den är jävligt skön faktiskt.
PK vet jag inte, men väl segment som känns som man kunde vara utan och nästan pinsamma.
Som tur är är de rätt få av dom, och när jag tittar om inför var säsong, så skippar jag dom delarna pga det får mig att skruva mig i soffan.(Och sen glömmer jag av dom snabbt, för det stör den totala upplevelsen.)

Vet inte helt varför jag gillar denna serie såpass mycket, men dom ger en känsla av att det är på riktigt och det är nog en del som suger in mig i serien.
Och Baldwins(Joels roll) är underbar på mer sätt än ett, hur han gör bort sig totalt stundtals och sen inser så går det inte fortsätta.
Men gillar avslutet och slutscenen i S04E07 och där han bara börjar flina när han hör vad som ska ske.

Vet inte riktigt, men fattar nästan som de ska göra en säsong till, men då kan väl knappast Joel vara med, hans karaktär bör ju vara alldeles för gammal då.
Citera
2024-04-18, 17:11
  #66
Medlem
diseuses avatar
Variety (‘For All Mankind’ Renewed for Season 5, Soviet Space Program Spinoff in the Works at Apple TV+):
Citat:
“For All Mankind” has been renewed for Season 5 at Apple TV+. In addition, Variety has learned the streamer has ordered a spinoff series focusing on the Soviet space program.

The spinoff is currently titled “Star City” and hails from “For All Mankind” creators Ronald D. Moore, Matt Wolpert, and Ben Nedivi. Nedivi and Wolpert will serve as showrunners. The show will return to the beginning of “For All Mankind’s” alternative timeline, in which the Soviets are the first to reach the moon. But the show will then “explore the story from behind the Iron Curtain, showing the lives of the cosmonauts, the engineers, and the intelligence officers embedded among them in the Soviet space program, and the risks they all took to propel humanity forward,” per the official logline.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback