Hade jag fått en lyx 20 000 SEK-resa gratis till säg Egyptien, så hade jag sagt nej tack. Fy fan. Behöver inte dra in arab/muslim-konflikter här, men jag säger bara fy fan, jag hade aldrig åkt dit.
Var i världen hade ni aldrig åkt, även om det varit gratis?
Senast redigerad av seekkkm1 2019-10-24 kl. 14:54.
Hade jag fått en lyx 20 000 SEK-resa gratis till säg Egyptien, så hade jag inte rest dit. Fy fan. Behöver inte dra in arab/muslim-hatande här, men jag säger bara fy fan, jag hade aldrig åkt dit.
Vill du inte se pyramiderna? Förmodligen finns det fina hotell och restauranger i Egypten. Och lyxiga badorter.
Hade jag fått en lyx 20 000 SEK-resa gratis till säg Egyptien, så hade jag sagt nej tack. Fy fan. Behöver inte dra in arab/muslim-konflikter här, men jag säger bara fy fan, jag hade aldrig åkt dit.
Om du för en gång skull får chansen (blir bjuden på en res) att komma utanför Sveriges gränser så ta den, det blir förmodligen din första och sista gång.
Liberia.
Anledning: All den misären som jag hade tagit på mig skulden för hela västvärlden även om vi svenskar lever ganska sunt och står för en väldigt liten del av det.
Låter kanske hårt, men är lite egoistisk och tycker kanske att det finns andra mer lämpade som borde åka dit och se vilken misär de skapat.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!