Citat:
Ursprungligen postat av
weallknowit
Min analys var klockren. Och bara för att dina föräldrar hatar dig så behöver du inte spy galla över andra. Antar att du också är en dekadent knarkare och kände dig utpekad. Jag tycker synd om dig också!
Din ''analys'' var precis som en nybörjarklassare för 9or, som aldrig rört nån drog i hela sitt liv.
Jag tycker lite synd om din pessimistiska trångsynta sätt att se på saker o ting. Men! Preach his own !
Om nu TS knarkar eller inte, vad har det med dig att göra? Eller om jag nu var det. Varför vara den äckliga lurken som lägger sig i andras business?
Lev ditt egna liv och sluta bry dig om andras. Kan tänka mig att du är en skittråkig person att umgås med.
- Själv pundas det inte på det viset, men skulle aldrig bry mig om någon i min närhet gjorde det. Kanske kan jag säga till som en vän. Men utöver det, you do you. Om det inte är hårs då.
Prata inte om saker du inte har nån aning om. Det är en helt främmande värld för dig, då har du inget att säga till om. Det är som att jag ska prata om astronomi och rymdfart men har egentligen aldrig varit insatt i det. Hur fan ska jag då kunna yttra mig om det?
Du är precis en sån där sliskig typ som blivit hjärntvättad av media eller dina gamla föräldrar som förmodligen också är hjärntvättade. Lättlurad skitunge. Lär dig se saker från eget perspektiv.