Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-17, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi
Väldigt märkligt. Varför fick jag en uppdatering från Facebook om att gruppen togs bort?

Den låg nere ett tag och back up grupp finns. Sjukt osmaklig grupp men kränkta individer. Felet de flesta gör är otrohet, vilket inte är ett brott..
Citera
2025-09-17, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi
Det är roligt hur gruppen säger att man ska vara lojal mot varandra när man är kvinna. När jag blev uthängd för några månader sedan, kontaktade två tjej vänner och visade mig skärmdumpen och allt.

Som jag sagt tidigare den gruppen är ett skämt, fyllt med osäkra kvinnor som inte vet vad de gör med sina liv.

Fint! Man är ju hellre lojal mot sina vänner än massa anonyma som påstår saker för att förstöra. Hela admin gruppen har ju fake konton oxå.
Citera
Igår, 11:01
Medlem
Gruppen består av mytomaner som utövar dubbelmoral så det skriker om det. Dom sitter anonymt och mobbar män medans dom höjer sig själva till skyn. Att det tillåts är galet, för hade det varit tvärtom skulle det bli ett jävla liv.
Gruppen är enkel att hitta, googla "Fuckboys facebook" så kommer länken upp överst. In och rapportera skiten.
Citera
Igår, 11:32
Medlem
Har varit singel nu i ett år och tänkte komma igång med dating livet igen, så jag skaffade tinder och kom i kontakt med en kvinna som ledde till några dejter. Allt gick bättre och bättre tills jag en dag fick ett samtal från hennes man, det visade sig att hon var gift med 2 barn. Cirka en timme efter det här skriver hon till mig på snapchat innan hon blockerar mig och hon skriver "Jävla tjallare, lycka till med dejtingen hädanefter hahaha".

Dagen efter detta får jag skärmdumpar från min tjejkompis från "Fuckboys" gruppen där en anonym hängt ut mig och skrivit att jag är kort och går på bidrag så jag är inget att ha. (Jag är 186cm och haft fast jobb i 12 år, dvs inga bidrag).

Jag mötte upp min kompis och själv skrollade i gruppen och fick se med egna ögon, dom sitter och mobbar män och samtidigt höjer sig själva till skyarna som perfekta felfria människor, allt är andras fel och alla män som har en dating app är "smutsiga och desperata".

Nu ber jag alla flashback bröder om hjälp att stänga ner denna grupp. Den är enkel att hitta om man googlar "Fuckboys facebook", översta länken är till den med 44k medlemmar. In och rapportera skiten så får dom hitta en annan hobby istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in