Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-10-09, 20:49
  #1
Medlem
Vad är hemska saker någon kändis (svensk/internationell, spelar ingen roll) har gjort men som alla tycks glömt bort.

Jag kan börja: Tex det faktum att Mark Wahlberg var ett psycho när han var yngre då han slog ner två vietnamesiska killar pga det faktum att de var vietnameser. Samt att han vid ett annat tillfälle sprungit efter mörkhyade barn och kastat sten på dem.
Trots dessa helt absurda händelser så har han en grym karriär som inte verkar påverkats allt pga detta.
Citera
2019-10-09, 21:11
  #2
Medlem
carminaburanas avatar
matthew broderick körde ihjäl nån tant i italien på 90 talet, samt caitlyn/bruce jenner som också dödade nån i trafiken för ett par år sen
Citera
2019-10-09, 21:13
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lima.99
Jo han vet jag ju i princip bara negatvit om. Verkar det som att folk har glömt det dock?

Han är fortfarande fängslad, såvitt jag vet.

George Soros, är visserligen hatad av många, men det verkar som de flesta glömt att han låg bakom valuta attacken på Sverige som närmast knäckte landet och kostat varje svensk tusentals kronor.

Det var en attack på vårt land som borde kostat honom allt.
Citera
2019-10-09, 21:22
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
matthew broderick körde ihjäl nån tant i italien på 90 talet, samt caitlyn/bruce jenner som också dödade nån i trafiken för ett par år sen

Caitlyn Jenner?? Wtf?? Hur kan jag inte ha hört detta? Hur hade det gått till? Sjukt ändå att hon framstår som någon slags pijonär. Usch, måste googla.
Citera
2019-10-09, 21:23
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
Han är fortfarande fängslad, såvitt jag vet.

George Soros, är visserligen hatad av många, men det verkar som de flesta glömt att han låg bakom valuta attacken på Sverige som närmast knäckte landet och kostat varje svensk tusentals kronor.

Det var en attack på vårt land som borde kostat honom allt.


Hade jag faktiskt ingen aning om, sjukt, måste ta mig en rejäl googling ang detta.
Citera
2019-10-09, 21:25
  #6
Medlem
mikaelss avatar
John Lennon verkar ha varit ett otrevligt svin som spöade sina damer alltsomoftast. Hans 'lost weekend' innebar att han drog till Kalifornien i nästan ett år och söp och knarkade som ett svin (vem skulle inte gjort det om man levde med Yoko?), och sen kom hem och blev förlåten.
Men han är ändå gud för många.
Citera
2019-10-09, 21:26
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
John Lennon verkar ha varit ett otrevligt svin som spöade sina damer alltsomoftast. Hans 'lost weekend' innebar att han drog till Kalifornien i nästan ett år och söp och knarkade som ett svin (vem skulle inte gjort det om man levde med Yoko?), och sen kom hem och blev förlåten.
Men han är ändå gud för många.

Det var jag verkligen inte påläst om. Sjukt att han kan anses som en gud när han egentligen verkade vara en alkoholiserad kvinnomisshandlare? Vidrigt?
Citera
2019-10-09, 21:28
  #8
Medlem
Kom precis på en till: Att Steve Tyler blev ''guardian'' över en 14-årig tjej för att han skulle kunna ligga med henne hur mycket han ville utan att bli anklagad för något. Hans karriär strålade på trots detta helt sjuka faktumet?
Citera
2019-10-09, 21:31
  #9
Medlem
DoktorNos avatar
Kjell Bergqvists rasistattack i TV på en koreansvensk journalist är väl i det närmaste bortglömd. Åtminstone bortglömd av Bergqvist själv
Citera
2019-10-09, 21:34
  #10
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Woody Allen gifte sig med sin styvdotter.
Roman Polanski våldtog barn.
Thomas DiLeva pucklade på sin tjej
Citera
2019-10-09, 21:36
  #11
Medlem
Han räknades då som kändis och umgicks i alla läger

(FB) Porr-Lasse, Bernadottebarnens vän. Info/skvaller om Lars Axelsson
Citera
2019-10-09, 21:36
  #12
Medlem
carlpetersen73s avatar
Ola Rapace spöade sin tjej.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback