Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2019-10-04, 21:29
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insperatus
Kön: Man
Ålder: 32
Vikt: ca 80 kg
Tidigare erfarenheter: Cannabis
Drog/dos: ca 2 kapslar pulver (MDMA)


Bakgrund
Jag började träffa en tjej från ett betydligt drogliberalare land än Sverige för ett tag sedan. Hon har sedan länge slutat festa och röja runt men det var mycket rejvande för henne när hon var i 16-20 års ålder. Så hon har tagit ganska mycket tjack, syra, kola och E. Efter att ha hört många av hennes historier som involverar dessa substanser så blev jag lite nyfiken. Jag var aldrig intresserad av partyknarkande när jag var yngre, har heller aldrig rört mig i kretsar där något annat än alkohol brukats, så när förvåningen över att hon, som verkar så extremt lugn och städat nu, har festat så hårt lagt sig så blev jag lite nyfiken på att höra mer om detta.

På min födelsedag skickade hon en bild på en liten återförslutningsbar påse med några klarblå kapslar i. Jag förstod direkt att det var MDMA då vi tidigare i veckan pratat om just denna drog.

Var lite tveksam först då man hört mycket skräckhistorier om E, men hennes kompis som fixade pillren hade testat från samma batch veckan innan, så jag tänkte att det kanske är en indikation på att det är hyfsat riskfritt.

22.00
Sagt och gjort, efter en konsert en varm sommarkväll drar vi hem till henne och sätter oss på sängen. Vi öppnar två kapslar och häller ut dem på hennes laptop-lock. Hon delar upp det så jag får innehållet från 1 och 1/4 kapslar, sen tar hon resten själv. Direkt efter öppnar hon en kapsel till och gör en liten lina av halva och säger att: "Känner jag dig så kommer du vilja ta det här om ett par timmar". Jag säger att jag klarar mig fint med det jag fått. Drar i mig pulvret som smakar riktigt bittert. Vi sätter oss på sängen och börjar "Känna efter".

23.30
Jag börjar tro att detta bara är bakpulver eller liknande när hon plötsligt börjar fnittra. Jag försöker se om hennes pupiller är stora men det går inte att se då hon har väldigt mörka ögon. Lite frustrerad går jag för att pissa. När jag kollar i spegeln ser jag att mina pupiller nästan sträcker sig till vitan! När jag kommer tillbaks är hon riktigt uppåt och kelsjuk. Hon griper tag i mig och viskar i mitt öra att hon älskar mig. Jag börjar då känna att det pirrar rejält i magen, på ett mysigt sätt. Jag tittar på tjejen, hon är så sjukt vacker, hennes svarta hår är så mörkt. henne hy är som guld. Dock känns det inte riktigt som det slagit lika hårt för mig som för henne. Känslan var lite som pirret precis innan man ska ha sex blandat med den sköna känslan av att vara i stadiet precis innan man somnar (fast utan att vara trött). Kände också ett väldigt lätt illamående i några sekunder.

23.45
Jag börjar känna mig lite besviken på att det inte slår så hårt som jag hade väntat mig. Hon säger då att det ibland är så, vissa piller är bara en "tease". I helvete heller tänker jag och fuktar fingret och slickar i mig den lina hon förberett som påfyllning till senare. Precis när den bittra smaken lagt sig så börjar det kicka in ordentligt. Jag tänker att det kanske var dumt att ta fylla på.

00:00
Jag börjar må så sjuuukt bra! Ögonen studsar runt i skallen, jag kan inte läsa i telefonen eller någonting. Mina tänder gnisslar så det knakar i huvudet, men det skiter jag i för allting är perfekt. Jag har aldrig uppskattat livet mer än jag gör i denna stund. Hon slår på sin Sonos-högtalare och sätter på låten "Roads" av Portishead. "Denna lyssnade jag alltid på när jag var fucked" säger hon. Jag förstår direkt varför, jag känner mig verkligen som ett med musiken. Jag sjunker ner i hennes fåtölj då benen inte bär mig, allting var fantastiskt, varje låt som kommer i hennes playlist är otroligt bra, jag är precis där jag vill vara, med den person jag älskat mest någonsin. Bara att röra vid varandra är orgasm-likt och att gnida foten mot hennes räfflade vardagsrums-matta gör att det pirrar i hela kroppen.

01:00
Euforin kommer i vågor, varje gång är det som om jag somnar till och väcks av ett litet ryck. Jag frågar om det är normalt att nodda sådär och hon säger att det händer om man är riktigt väck. Vi upptäcker att vi båda har stora svettfläckar under armarna och skrattar. Hon säger något smart och jag lovordar hennes visdom. Hon skrattar och frågar "vad sa jag då?". Jag hade såklart redan glömt vad vi pratade om.

03:00
Båda börjar känna att ruset lägger sig. Det känns lite ledsamt när insikten att det är påväg att ta slut kommer. Det kändes lite som att gå upp ur ett varmt badkar. Man vill bara tillbaks! Hon var väldigt bra här och sa att "det försvinner nu, men det är okej." Jag tittar på klockan och inser att det är ca 3 timmar senare än jag trodde. Hela upplevelsen kändes som max 45 minuter.

04:00
Vi tar en promenad ner till stranden och går där helt ensamma och njuter av den svala sommarnatten. Jag känner mig inte hög längre men mår väldigt bra. När vi kommer hem går vi och lägger oss och somnar direkt. Jag kommer ihåg att jag vaknade till någon gång under natten och såg till min förvirring att hon sov med glasögon på. Konstigt tänkte jag då jag vet att hon har glasögon i byrålådan som hon aldrig använder. (Hon berättade senare att det hänt henne flera gånger att vänner sett glasögon på folk efter intag av psykadeliska droger).

Dagen efter
Jag vaknade och har aldrig känt mig så pigg och utvilad! Jag gick in i badrummet och såg att mina pupiller fortfarande var ganska stora! Vi gick till ett kafé och käkade brunch och jag mådde som en prins hela dagen.

---

Så här i efterhand är jag väldigt glad att jag testade detta. Speciellt med henne. Man kände sig verkligen sjukt kär i allt, och det var fint att dela upplevelsen med någon så speciell. Jag förstår dock inte hur man kan vilja gå ut och festa på denna drog då den gjorde att jag kände mig sjukt nöjd med att bara sitta i sängen och lyssna på musik och njuta av känslan.

Jag skulle absolut testa igen, men det känns samtidigt lite farligt eftersom ingenting i nyktert tillstånd kan slå detta. Jag får nästan gåshud bara av att skriva om det. Jag önskar att alla fick uppleva detta åtminstone en gång i livet!

Snacka om att förstöra en kväll. Ni skulle ha knullar på mdma. Det är en andlig upplevelse, man blir religiös av det. Lycka till nästa gång.
Citera
2019-10-04, 21:32
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insperatus
Tack!
Jag resonerade på ett liknande sätt innan jag testade. Tänkte att denna kemiska lycka inte är äkta. Märkte dock att den eufori jag kände grundade sig i mina äkta känslor. De bara förstärktes och jag insåg saker som jag än idag värdesätter. Där och då insåg jag vad mycket denna tjej betyder för mig. Hur väl hon tagit hand om mig under min vistelse i hennes land, hur bra jag har det som har jobb och har råd att resa etc. Jag kände tacksamhet och glädje för saker jag nästan tog för givet i normalt tillstånd. Känslorna blev väldigt nakna liksom.

Kan dock hålla med om att det är något jag nog alltid kommer vara sugen på att ta igen.

Grattis, drogen förde fram dina äkta känslor för tjejen, var inte blyg för att uttrycka dina känslor. Denhär drog grejen kommer lägga sig inom en månad för dig. Det är en mycket kortvarig känsla som väcker mycket starka känslor. Lycka till i framtiden med tjejen! Droger kan vara bra i rätt syfte, som denhär gången, kom ihåg det.
Citera
2019-10-04, 21:38
  #15
Medlem
Insperatuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Snacka om att förstöra en kväll. Ni skulle ha knullar på mdma. Det är en andlig upplevelse, man blir religiös av det. Lycka till nästa gång.

Har förstått att det ska vara nice, men i det läget fanns inte ens chans att jag skulle klara av det. Det gick kanonbra morgonen efter dock!
__________________
Senast redigerad av Insperatus 2019-10-04 kl. 21:40.
Citera
2019-10-04, 21:55
  #16
Medlem
Hatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insperatus
Tack!
Jag resonerade på ett liknande sätt innan jag testade. Tänkte att denna kemiska lycka inte är äkta. Märkte dock att den eufori jag kände grundade sig i mina äkta känslor. De bara förstärktes och jag insåg saker som jag än idag värdesätter. Där och då insåg jag vad mycket denna tjej betyder för mig. Hur väl hon tagit hand om mig under min vistelse i hennes land, hur bra jag har det som har jobb och har råd att resa etc. Jag kände tacksamhet och glädje för saker jag nästan tog för givet i normalt tillstånd. Känslorna blev väldigt nakna liksom.

Kan dock hålla med om att det är något jag nog alltid kommer vara sugen på att ta igen.

Hahahaha ja man blir glad på e.

Försök undvika att basera erat förhållande på droger.
Citera
2019-10-07, 20:01
  #17
Medlem
Jeltzins avatar
Fin rapport! Gav ett fint leende på läpparna och igenkänning i känslan
Citera
2019-10-31, 14:17
  #18
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhopen
Jag kan lova dig att uppleva MDMA på festival när musiken riktigt pumpas. Den upplevelsen är minst lika överväldigande som den du har upplevt. Ren eufoni!

Och lika platt faller allt när du blir varse att civilsnutarna faktiskt också är på festival och att ni just möts i en råttpittsblick.

Citera
2019-11-09, 19:19
  #19
Medlem
Hejhopens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Och lika platt faller allt när du blir varse att civilsnutarna faktiskt också är på festival och att ni just möts i en råttpittsblick.


Det stämmer helt klart, iallafall nuförtiden i Sverige. Tråkigt att Emmaboda blev bortknuffade utav farbror blå, det var endå en liten fristad i svearike. Nu undviker jag att knarka i Sverige, om det inte är en privat tillställning. Men händer också att man tar en sväng ner till Amsterdam och går på ett riktigt hardcore-rave. Då kan pupillerna täcka hela ögat och käken gå som ett ånglok och ingen bryr sig. För alla är lika väck!
Citera
2022-09-06, 08:49
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insperatus
Tack!
Jag resonerade på ett liknande sätt innan jag testade. Tänkte att denna kemiska lycka inte är äkta. Märkte dock att den eufori jag kände grundade sig i mina äkta känslor. De bara förstärktes och jag insåg saker som jag än idag värdesätter. Där och då insåg jag vad mycket denna tjej betyder för mig. Hur väl hon tagit hand om mig under min vistelse i hennes land, hur bra jag har det som har jobb och har råd att resa etc. Jag kände tacksamhet och glädje för saker jag nästan tog för givet i normalt tillstånd. Känslorna blev väldigt nakna liksom.

Kan dock hålla med om att det är något jag nog alltid kommer vara sugen på att ta igen.

Gammalt inlägg, men ack fortfarande sanning. Så vacker upplevelse man kan ha på e.
Citera
2022-09-06, 18:12
  #21
Medlem
Lät som en trevlig upplevelse.
Vad jag dock inte förstår är att "alla" säger att de tar/tagit MDMA när det tagit ecstasy. Det är ungefär som att säga att man festat på öl när man druckit 0,5% öl. Visst, en del av innehållet i extacy är MDMA, men oftast en ganska liten %. Max 20. Sen om du har lite starkare % MDMA kallas det för Molly. Men att ta ren MDMA, DÄR har du något att längta efter. Det är en upplevelse utöver det vanliga. Ren MDMA är väldigt sällan i kapslar utan i kristallform, gulbruna, påminner lite om bärnsten. 😉
Citera
2022-09-12, 20:55
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKoS
Lät som en trevlig upplevelse.
Vad jag dock inte förstår är att "alla" säger att de tar/tagit MDMA när det tagit ecstasy. Det är ungefär som att säga att man festat på öl när man druckit 0,5% öl. Visst, en del av innehållet i extacy är MDMA, men oftast en ganska liten %. Max 20. Sen om du har lite starkare % MDMA kallas det för Molly. Men att ta ren MDMA, DÄR har du något att längta efter. Det är en upplevelse utöver det vanliga. Ren MDMA är väldigt sällan i kapslar utan i kristallform, gulbruna, påminner lite om bärnsten. 😉

Beror nog på knapparna, har tagit knappar som va identiskt med mdma ruset. Sen finns det ju knappar som är väldigt tjackiga med men så lite som 20% skulle jag inte säga. 80/20 mdma/tjack låter mer rimligt, iof vet jag inte hur knapparna är idag med iaf för en 8 år sen.

Imponerande att TS klarar av att sova endast 4h efter intag själv så får man slänga i sig en jävla massa benz för få nån timme sömn.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback