Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-10-05, 07:11
  #121
Medlem
Vilket jäkla folk, bägge två. Stackars dottern.
Citera
2019-10-05, 08:27
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annabella83
Vilket jäkla folk, bägge två. Stackars dottern.

Tyvärr tunga missbrukare båda två. Båda väldigt glada i kokain, piller bla. Misstänkt GM Stef*n Bill*ren är uppväxt med en silversked i munnen. Hans föräldrar betalar allt till han och även hans missbruk. Dom har väldigt gott om pengar äger ju bla fastigheter och VTM rivningsfirma i Malmö. Den har ju brunnit ett par gånger med konstigt nog😉 fast dom skulle skiljas så träffades dom ändå emellanåt.

Han kommer avskrivas som mordmisstänkt. Jag tror detta rör sig om en överdos men är inte säker än. Jag väntar på att få det bekräftat!

*f *g
__________________
Senast redigerad av Larunko 2019-10-05 kl. 08:31.
Citera
2019-10-05, 09:58
  #123
Medlem
Har nu fått vet att BO Ale*ia Jorm*nder hade hängt sig så hon påträffats död.

*x *a
Citera
2019-10-05, 10:06
  #124
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larunko
Har nu fått vet att BO Ale*ia Jorm*nder hade hängt sig så hon påträffats död.

*x *a

Tack. Det var sannolikt ett självmord då
Citera
2019-10-05, 10:14
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larunko
Tyvärr tunga missbrukare båda två. Båda väldigt glada i kokain, piller bla. Misstänkt GM Stef*n Bill*ren är uppväxt med en silversked i munnen. Hans föräldrar betalar allt till han och även hans missbruk. Dom har väldigt gott om pengar äger ju bla fastigheter och VTM rivningsfirma i Malmö. Den har ju brunnit ett par gånger med konstigt nog😉 fast dom skulle skiljas så träffades dom ändå emellanåt.

Han kommer avskrivas som mordmisstänkt. Jag tror detta rör sig om en överdos men är inte säker än. Jag väntar på att få det bekräftat!

*f *g
Ok, tragiskt. Och ännu mer tragiskt att missbrukare skaffar barn
Citera
2019-10-05, 11:25
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larunko
Har nu fått vet att BO Ale*ia Jorm*nder hade hängt sig så hon påträffats död.

*x *a

Hur säker källa?

Väldigt konstigt att utredningen fortfarande gäller mord då? Kan förstå inledandet om förundersökning ang. Mord med tanke på tid han var där o.s.v. Men att han kvarstår som misstänkt i en utredning som fortfarande rubriceras som mord? Något stämmer inte. Måste funnits andra omständigheter.

Sen undrar jag varför han väljer att mitt i natten åka och hämta / lämna saker hos kvinnan som precis sett till så att man suttit häktad för misstanke om misshandel?
Citera
2019-10-05, 12:10
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crzi123
Hur säker källa?

Väldigt konstigt att utredningen fortfarande gäller mord då? Kan förstå inledandet om förundersökning ang. Mord med tanke på tid han var där o.s.v. Men att han kvarstår som misstänkt i en utredning som fortfarande rubriceras som mord? Något stämmer inte. Måste funnits andra omständigheter.

Sen undrar jag varför han väljer att mitt i natten åka och hämta / lämna saker hos kvinnan som precis sett till så att man suttit häktad för misstanke om misshandel?
Dom har kanske släppt mordrubriceringen? Klart de i första hand måste kontrollera att det inte var arrangerat av maken. Sen: är källan om hängning säker?
Citera
2019-10-05, 12:21
  #128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crzi123
Hur säker källa?

Väldigt konstigt att utredningen fortfarande gäller mord då? Kan förstå inledandet om förundersökning ang. Mord med tanke på tid han var där o.s.v. Men att han kvarstår som misstänkt i en utredning som fortfarande rubriceras som mord? Något stämmer inte. Måste funnits andra omständigheter.

Sen undrar jag varför han väljer att mitt i natten åka och hämta / lämna saker hos kvinnan som precis sett till så att man suttit häktad för misstanke om misshandel?

Från en mycket nära vän till honom. Ni kan läsa det bland kommentarer på hans Facebook med

https://m.facebook.com/story.php?sto...00010356643062
Citera
2019-10-05, 12:23
  #129
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Dom har kanske släppt mordrubriceringen? Klart de i första hand måste kontrollera att det inte var arrangerat av maken. Sen: är källan om hängning säker?

Precis. Det måste ju säkerställas att det inte var självmord först. Maken började ju livsuppehållande åtgärder när han kom dit och hittade henne tydligen.

Det betyder att han tog ner henne från repet eller hur hon nu hängde sig. Så polisen har ju inte hittat henne i den position som hon avled i s.a.s. vilket försvårar utredningen lite kan jag tänka mig
Citera
2019-10-06, 16:29
  #130
Medlem
Uschhh Sverige är fuckad!
Måste dra från ghettot fan, hon har ett litet barn va? Vem är pappa till hennes barn
Citera
2019-10-06, 16:50
  #131
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larunko
Från en mycket nära vän till honom. Ni kan läsa det bland kommentarer på hans Facebook med

https://m.facebook.com/story.php?sto...00010356643062
Fungerar inte längre verkar det som.
"Länken kanske är trasig eller sidan kan ha tagits bort."
Du har ingen skärmdump?
Citera
2019-10-06, 17:37
  #132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Fungerar inte längre verkar det som.
"Länken kanske är trasig eller sidan kan ha tagits bort."
Du har ingen skärmdump?

Är just det inlägg som tagits bort! Det skrevs otroligt mycket där så inte konstigt. Nä tyvärr ingen skärmdump
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback