2007-02-12, 22:54
Medlem
ExXes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kandisbilder

Ja då är det snart dags för Janne
Filip och Fredrik är bra på att få igång lite småtråkiga personer

Haha, de kan väl nästan få igång vem som helst
Citera
2007-02-12, 23:17
Medlem
Mr Blondes avatar
Tyckte att det var ett riktigt bra avsnitt idag, men det kändes som så ofta helt för lite med en timme. Guillou var betydligt trevligare och roligare än vad jag hade förväntat mig, samtidigt som han besvarade F&F:s frågor på ett galet säkert sätt, tyckte att han höll en god dryghetsnivå i programet.

Jag hade gärna hört mer om ondskan, vad som var sant, hur kontakten med och synen på de olika personerna är idag.
Citera
2007-02-12, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ExXe
Haha, de kan väl nästan få igång vem som helst
Ja dom är bra på att få igång gästerna
Programmet var helt okej
Citera
2007-02-12, 23:23
Medlem
ExXes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kandisbilder
Ja dom är bra på att få igång gästerna
Programmet var helt okej

Väntar med spänning på att det skall komma upp på någon tracker!
Citera
2007-02-13, 00:15
Medlem
JEzuss avatar
Varför ska de alltid dra upp det här om ondskan? Har inte folk hört det 20 gånger?!

Vore roligare om de snackat mer om IB, hans jaktintresse, Hamilton mm. Sånt folk idag inte vet allt om. Fått honom att snacka skit om folk osv!

Mvh
Citera
2007-02-13, 00:32
Medlem
Mr Blondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JEzus
Varför ska de alltid dra upp det här om ondskan? Har inte folk hört det 20 gånger?!

Vore roligare om de snackat mer om IB, hans jaktintresse, Hamilton mm. Sånt folk idag inte vet allt om. Fått honom att snacka skit om folk osv!

Mvh
Håller med dig, men jag hade ändå velat ha mer info om ondskan just därför. man har hört samma story alltid men det borde finnas mycket smaskig info som inte kommit fram. Eller så är det bara jag som inte kollat upp det tillräckligt...
Citera
2007-02-13, 00:59
Medlem
snapcases avatar
F&F är katastrofal på att ställa följdfrågor. Janne berättar att han mer eller mindre styrt österåker under sin tid där och istället för att följa upp det börjar dom prata om att runka? Hur jävla dum får man vara? En sann journalist tänker på fötterna och följer den dom intervjuar efter svaren. Dom dumjävlarna följer bara sin egen debila lista på frågor och fattar inte när det sagts nåt intressant som bör följas upp.
Citera
2007-02-13, 04:01
Medlem
Håller med, ett spännande spår och det slutar med om Janne runkat i cellen eller inte. Börjar kännas som ett meningslöst kiss o bajsprogram.
Citera
2007-02-13, 09:59
Medlem
Johnny Blades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
F&F är katastrofal på att ställa följdfrågor. Janne berättar att han mer eller mindre styrt österåker under sin tid där och istället för att följa upp det börjar dom prata om att runka? Hur jävla dum får man vara? En sann journalist tänker på fötterna och följer den dom intervjuar efter svaren. Dom dumjävlarna följer bara sin egen debila lista på frågor och fattar inte när det sagts nåt intressant som bör följas upp.
Tyvärr så får jag hålla med. Jag tycker nästan alltid att Filip och Fredriks program är underhållande och Jan Guillou var en riktigt bra gäst igår i ett roligt program, men det händer säkert ett par-tre gånger i varje avsnitt att man själv kommer på en helt uppenbar följdfråga till någonting gästen har berättat om som F & F missar att fråga om. Det är både lite irriterande och väldigt synd, eftersom det alltid ger en känslan av att de hade kunnat få ut så mycket mer av programmet.
Citera
2007-02-13, 10:40
Medlem
Kontorsslavs avatar
Jag fick känslan att de bytte samtalsämne (ang österåkersstyret) för att de inte trodde på honom. I mina öron lät det också konstigt, först säger han att han satt i isolering hela tiden och nästa sekund var han bossarnas boss. Eller missuppfattade jag honom?
Citera
2007-02-13, 10:47
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase

Det är ju samtidigt svårt att veta vad som beror på dem och vad som ramlar bort i klippningen, de klipper väl bort två tredjedelar minst när de redigerar inspelningen till ett färdigt program...

Trist avsnitt annars, har inget till övers för Guillou och det blev inte bättre av det här programmet.

Hade varit intressant om de pressat honom lite om parkeringsböterna, tycker han att man får göra lite som man vill om man har gott om pengar och kan betala för sig?

Citat:
Ursprungligen postat av Kontorsslav
Jag fick känslan att de bytte samtalsämne (ang österåkersstyret) för att de inte trodde på honom. I mina öron lät det också konstigt, först säger han att han satt i isolering hela tiden och nästa sekund var han bossarnas boss. Eller missuppfattade jag honom?

Hur länge satt han inne? Jag fattade det som att han först satt i isoleringscell och sedan hände det andra... men han kanske bara satt fem månader totalt?

Sedan snackade de ju nåt om att han fantiserade en hel del där inne, det kanske skulle vara underförstått att det han berättade var en del av de fantasierna?
Citera
2007-02-13, 12:04
Medlem
Capones avatar
Höll på att glömma det roligaste av allt: när de visade en bild på krögaren och gjorde "reklam" för krogen som Guillou pekade ut och sa att deras mat var rent äcklig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in