2007-02-06, 10:25
Medlem
ExXes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Vad beror pausen på månntro?
För mej är det största nöjet på veckan när Fredrik & Filipp drar igång, helst ser jag dem på reprisen på fredagkvällar klockan 20:00 men en iskall Åbro i handen, perfekt som förfest inför en vild helg..

Alla Filip och Fredriks program har varit riktiga höjdare, vilket är synd att det inte har sänts några "Ett Herrans Liv" på ett tag. Men man får väl vara ganska glad att de fortfrande syns i tv-rutan och förgyller ens dag.
Citera
2007-02-06, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ExXe
Alla Filip och Fredriks program har varit riktiga höjdare, vilket är synd att det inte har sänts några "Ett Herrans Liv" på ett tag. Men man får väl vara ganska glad att de fortfrande syns i tv-rutan och förgyller ens dag.

Eh? Inte ett tag? Senaste "Ett Herrans Liv" gick för två veckor sen.
Citera
2007-02-06, 12:38
Medlem
ExXes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Eh? Inte ett tag? Senaste "Ett Herrans Liv" gick för två veckor sen.

Det är lång tid för min del

Nej men fan, var det så kort tid sen...

känns inte så men visst har du rätt, minnet sviker.
Citera
2007-02-10, 16:09
Medlem
Arbetarbroders avatar
Dags att göra sej redo igen!
Den 12 februari, alltså på måndag, är det dags igen. Jan Gilou är gäst.
Står följande på Ett Herrans Liv hemsida:

Citat:
Journalisten och författaren Jan Guillou
I Ett Herrans Liv den 12 februari träffar Filip Hammar och Fredrik Wikingsson en av Sveriges mest brinnande människor, och dessutom den person som i den här serien som har flest mellannamn: Jan Oscar Sverre Lucien Henri Guillou.

Han blev rikskändis när han avslöjade den så kallade IB-affären 1974, fick stora journalistpriset tio år senare och har sålt miljoner böcker om agenten Carl Hamilton och korsriddaren Arn Magnusson.

I programmet berättar Jan Guillou om hur mycket pengar han har lagt ner på parkeringsböter, om han hade blivit en bra kriminell istället för författare och journalist, IB-affären, den korta karriären som porrnovellsförfattare och att han gillar kriminalserien "CSI". Dessutom blir den en hel del klassiska tv-inslag från Jan Guillous karriär.

Vad tror ni om Jan Gilou? Jag är jävligt nyfiken på vad de kommer köra för sketcher, vad Gilou kan tänkas ställa upp på... spännande =)
Citera
2007-02-11, 15:12
Bannlyst
Jan Gilou blir kul att se...

Och för er som inte vet så är musiktemat för programet låten "I Wish" med Skee-Lo... riktigt skön låt.
Citera
2007-02-11, 16:04
Bannlyst
Ja det blir säkert kul med Jan Gilou
Först stod det väl att det skulle vara Kjell Bergkvist i programmet
Citera
2007-02-11, 16:10
Medlem
Citat:
Vad tror ni om Jan Gilou? Jag är jävligt nyfiken på vad de kommer köra för sketcher, vad Gilou kan tänkas ställa upp på... spännande =)

Jag tror nog att han kan vara med på heliumbiten. Dock inte att dansa precis innan det blir reklamavbrott. Vågar nästan sätta en 10:a på att han kommer lämna programmet på skoj när de börjar sjunga en låt 'om' honom, så som de brukar göra med andra gäster.

Ska dock bli intressant att se programmet då Jan Guillou är en intressant person.
Citera
2007-02-11, 19:01
Medlem
Arbetarbroders avatar
Schakpjäsen: Ja, sånna grejer lär han ställa upp, helium och det där.
Jag ser Jan Gilou absolut som en intressant person och det ska bli riktigt kul att se honom i Ett Herrans Liv imorgon.
Men samtidigt ser jag honom som en väldigt tråkig person... Jag kan inte tänka mej honom göra sketchen på Plattan som Ernst Kirshtiger gjorde, som exempel. Jag har jävligt svårt att tänka mej att Gilou gör några sketcher alls..

kändisbilder Jag kan bevisa det
http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=12616
Citera
2007-02-11, 19:10
Medlem
ExXes avatar
Intervjun med Jan Gilou kommer nog bli en av de intressantaste i Ett herrans liv tror jag.

Citera
2007-02-12, 21:51
Bannlyst
Citat:
Schakpjäsen: Ja, sånna grejer lär han ställa upp, helium och det där.
Jag ser Jan Gilou absolut som en intressant person och det ska bli riktigt kul att se honom i Ett Herrans Liv imorgon.
Men samtidigt ser jag honom som en väldigt tråkig person... Jag kan inte tänka mej honom göra sketchen på Plattan som Ernst Kirshtiger gjorde, som exempel. Jag har jävligt svårt att tänka mej att Gilou gör några sketcher alls..

kändisbilder Jag kan bevisa det
http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=12616
Ja jag tror på dig
Det stod även i tidningens TV-tablå att det ska vara Jan Gilou

Citat:
Ursprungligen postat av ExXe
Intervjun med Jan Gilou kommer nog bli en av de intressantaste i Ett herrans liv tror jag.

Ja då är det snart dags för Janne
Filip och Fredrik är bra på att få igång lite småtråkiga personer
Citera
2007-02-12, 22:34
Medlem
Deaf Penguins avatar
"Har du nån gång dödat en människa?" Haha.
Mycket intressant änsålänge!
Citera
2007-02-12, 22:51
Medlem
Arbetarbroders avatar
Fredrik & Filipp hymlar inte direkt med kokainet, hehe.
I övrigt ett segt och på inget sätt roande avsnitt, Jan Gilou var riktigt riktigt segt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in