Jag hade precis flera viktiga dokument med text igång på min dator och datorn började strula och gå sakta och jag sparade texterna i dokumenten som är dokument med text som sedan tidigare har blivit sparat så det var inga nya dokument med helt ny text som då blev sparat för första gången utan det var äldre dokument, och när jag då starta om datorn och öppna dokumenten igen så var all text borta men själva dokumenten laddades och man ser att där är information/text i dokumenten kvar, det är bara det är texten är osynlig och går inte att se. Texten i dokumenten som det blivit fel med står nu på Courier new istället för calibri som det står i mina andra text dokument som funkar.
Jag har försökt att öppna wordpad filerna med open office men det går inte det heller, det blir bara en massa konstiga tecken.
Jag talade precis med en support kille från en datorbutik och han trodde att jag behövde lämna in datorn och få filerna återställda och att det skulle kosta mig 5-10 tusen. Finns det inget annat sätt att fixa det?.
Senast redigerad av Andy86- 2019-09-22 kl. 11:09.