Jag känner inte till något motargument och ingen har presenterat något motargument.
Annat än det sedvanliga irrelevanta sekteristiskta partisvamlet som inte har ett piss med frågan att göra, såklart. ”
Det Gudomliga Partiet är bäst”, ”
Ondskans Parti är dumma”, ”
Jag har kommit på en konspirationstoeri om De Andra”, ”
Mätningarna visar på något sätt att Mitt Parti går bra, alltså är jag duktig”, ”
Den Store Ledaren kanske tar avstånd från/håller med Den Andra Sidan i den här frågan, så då tycker jag också så” . Släng in några uttjatade domedagsprofetior som flyter in på något annat ämne (gissa vad) så har vi det överstökat.
Därmed känner jag endast till argument för att det bör utredas, så jag är hittills positivt inställd. Tummen upp!
Jag tror att centralisering kan effektivisera saker i de flesta fall, eftersom decentralisering ofta innebär att flera personer måste göra samma arbete på olika håll.
Citat:
Varför är den kommunala & regionala sjukvården en minusaffär?
”Minusaffär”? Öhm... För att syftet inte är att tjäna pengar på pantienterna..?
Syftet är att vi medborgare ska få vård. Det gäller alltså även om det hade varit billigare att skjuta någon som döende.
Därför är det en ”minusaffär”, och det är
helt i sin ordning att det är det. Ingen (förutom kanske du) har förväntat sig någonting annat.
Jesus fuck, måste verkligen alla verkligen bete sig som några jävla sektmedlemmar?