2021-03-26, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotmos1337
Är han fortfarande händig på flaskan med andra ord?
Såklart redan med ewe så sprang han och handla folkisar på vardagarna, funkade ju bättre ihop med henne så nu kan det ju bara gå på ett sätt och det är ju att trampa vidare i gamla mönster.
Citera
2021-03-26, 21:13
Medlem
Rotmos1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Såklart redan med ewe så sprang han och handla folkisar på vardagarna, funkade ju bättre ihop med henne så nu kan det ju bara gå på ett sätt och det är ju att trampa vidare i gamla mönster.

Sett det personligen eller bara rykte?
Citera
2021-03-27, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotmos1337
Sett det personligen eller bara rykte?
Jag har sett deras YouTube videos där var folkisar titt som tätt. Sprit slutade han med när han träffade henne. Jag vågar satsa min högra pungkula på att han börjar med sprit igen om han är ensam.
Citera
2021-04-08, 16:11
Medlem
Dofternas avatar
Klimpen har släppt en låt. Jävla emoskit
https://youtu.be/egoyps1H7YM
Citera
2021-04-08, 17:37
Medlem
Det omaka paret verkar fortfarande vara tillsammans, jag såg just precis Klimpens buffaloskor på Ewes snap.
Citera
2021-05-28, 11:41
Medlem
Nu har Ewe gjort en video där hon skulle berätta ”allt” om sitt porrstjärnejobb, men istället säger hon glamourmodell. Fansen försvarar henne i kommentarsfältet och säger tänk att folk är så dumma att de inte förstår skillnaden på porrstjärna och glamourmodell! Kör ditt race/alla är avundsjuka! en del verkar inte förstå att Ewe faktiskt spelar in porr som hon får pengar för... vissa undrar vart man kan se hennes material, hon pratar ju om att hon jobbat som glamourmodell i 10 år nu. Hon nämner ”branschen” hit och dit. Så var är alla bilderna? Förutom de amatörbilder hon tagit själv? För hon har väl inte precis blivit fotad av Bingo Rimer? Blir det inte lite överdrivet ljug att säga att man jobbar som modell när man bara tar bilder på sig själv hemma i lägenheten?
Citera
2021-05-28, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Det omaka paret verkar fortfarande vara tillsammans, jag såg just precis Klimpens buffaloskor på Ewes snap.
Ja nu är de ju förlovade och allting. Kanske Klimpen ställde ett ultimatum tillslut om förlovning eftersom Ewe inte ens har velat svara ja till det förut. Undrar bara hur länge Ewe nu ska hålla Klimpen på halster när det gäller själva bröllopet, jag tror nämligen inte att hon vill binda sig ifall det kanske dyker upp någon annan bättre kandidat.
Citera
2021-05-28, 12:22
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegullet
Ja nu är de ju förlovade och allting. Kanske Klimpen ställde ett ultimatum tillslut om förlovning eftersom Ewe inte ens har velat svara ja till det förut. Undrar bara hur länge Ewe nu ska hålla Klimpen på halster när det gäller själva bröllopet, jag tror nämligen inte att hon vill binda sig ifall det kanske dyker upp någon annan bättre kandidat.
Ett väldigt omaka par skulle jag säga. Men tycker de om varandra så "go for it". Jag dristade mig att Googlade henne, och jävlar vad trashig hon ser ut, så de passar väl varandra på något konstigt vänster. Men att kalla sig glamourmodell är väl att ta i. Hon verkar ju ha opererat sönder hela sig plus att hon på så sätt passerat bäst före datum tidigt. Undrar verkligen vad de har för inkomster, de har kanske någon form av bidrag. För några större Youtube inkomster lär det ju knappast handla om.
Citera
2021-05-28, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ett väldigt omaka par skulle jag säga. Men tycker de om varandra så "go for it". Jag dristade mig att Googlade henne, och jävlar vad trashig hon ser ut, så de passar väl varandra på något konstigt vänster. Men att kalla sig glamourmodell är väl att ta i. Hon verkar ju ha opererat sönder hela sig plus att hon på så sätt passerat bäst före datum tidigt. Undrar verkligen vad de har för inkomster, de har kanske någon form av bidrag. För några större Youtube inkomster lär det ju knappast handla om.
Just Ewe kan säkerligen dra in en hel del kosing på hennes porr, deras yt-kanal är ingen större pengamaskin.

Efterlyser fortfartfarande filmerna.
Citera
2021-05-28, 14:40
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Just Ewe kan säkerligen dra in en hel del kosing på hennes porr, deras yt-kanal är ingen större pengamaskin.

Efterlyser fortfartfarande filmerna.
Jag vet faktiskt inte hur porrbranschen funkar, men jag har fattat att det är väldigt svårt att tjäna pengar på det sättet då det finns så mycket fritt på internet.

Jag har ju hört om typ only fans och det är väl typ så hon skulle kunna få in lite slantar.
Citera
2021-05-31, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy

Ja jag undrar också om de enbart klarar sig på Ewes porrvideor och Youtube. Det måste väl ändå ge Klimpen lite dåligt samvete att hans stora kärlek ska behöva stoppa upp dildos i röven offentligt på internet för att kunna försörja sig själv och honom? Så att han kan lalla runt och spela gitarr och leka ”Klimpen” hela dagarna? Han får snart byta namn till Pimpen.
Citera
2021-06-01, 07:08
Medlem
LoResas avatar
Jag kollade på den nya Berts dagbok. "Klimpen" skröt väl upp sig om att den filmen skulle bli hans comeback? Fick han ens vara med i tre scener? 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in