• 1
  • 2
2019-09-13, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geni-Talen
Jag lutade också åt det först. Men de har massor av sysslolösa ensamkommande barn i Avesta sen 2015 och jag vet att ganska många av dessa kan uppträda rätt så bonnpundaraktigt. Känns som chansen är 50/50 ungefär....
Ja jag vet men det är småhålor. De har en helt annan mentalitet än i större städer och är bortom spärrarna när det ska demonstreras något. Det blir en kultur mer än när det bara är dem som rakt av har vanan att göra som de känner för. Därmed kan det fortfarande handla om någon pundarsnoris. Har bott omkring trakterna och liknande beteenden är inte ovanligt bland svenskarna. De är så allihopa som inte är särskilt välanpassade Svenssons, dvs gränslösa utan normer.
Citera
2019-09-14, 01:26
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Nakenbilder på Facebook? De tar ju bort sådana direkt om så bara en bröstvårta syns. Om inte, var kan man se dessa bilder?
Citera
2020-04-22, 01:14
Medlem
När jag regga mej ung å orfaren på fejan för ca 17 år sen nått trodde jag det var som en kontakt forum, så la ut en hel bild på min raka fin grova balle Å SWOOP SÅ VAR KONTOT BORTA Å JAG MED TOG SEN 10 ÅR INNAN JAG REGGA MEJ IGEN, BARA FÖR DET GICK INTE Å FÅ TAG I FÅ KONTAKT MED FOLK NÅN ANNANSTANS LÄNGRE
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in