2020-03-17, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iBirds
Har jag fattat fel eller skärpte hovrätten straffet till 2,5 års fängelse för våldtäkten?

Då borde väl han inte kunna vara ute nu?

Jag är 99% säker på att jag såg honom idag

Låter osannolikt. 🤔
Citera
2020-03-18, 20:32
Medlem
Han stack ju från det behandlingshem han vart placerad på så han kan väl hålla sig undan ett fängelsestraff också.

Jag ska höra mig för, och i värsta fall kontaktar jag polisen och nämner vad jag ev sett. Stämmer det borde de vara intresserade kan man ju tycka
Citera
2020-07-14, 22:36
Medlem
Någon uppdatering kring detta? Vad har hänt sedan mars?
Citera
2021-08-07, 12:36
Medlem
Enligt rykten släpps han fri nu på torsdag 12/8
Citera
2021-08-07, 21:35
Medlem
Hittar inte honom på fb. Kan någon länka?
Såna här äckel lär man hålla koll på!
Där har USA iaf något som jag tycker vi kan tillämpa här i Sverige också! Elektronisk övervakning på livstid! + När dem punktmarkerar sexförbrytares bostäder. Men det är såklart inte tillräckligt, det är inte svårt att bo på en adress och sen vara folkbokförd på en annan adress. Återfallsrisken är hög för alla sexförbrytare. Fan vad less man blir som åskådare i det här trögfattade Sverige. GM ljuger i första halvan av rättegången, i andra halvan så kmr lögnen om viljan till förändring och han avviker från behandlingshemmet utan påföljd
Citera
2021-10-11, 11:24
Medlem
Privattaxins avatar
Hur gick det för Tobias?
Citera
2021-10-12, 21:02
Medlem
T*b*a* Gr**n aka T*b*a* Jo*a*s*on är numera släppt och bosatt med nytt efternamn i Sundsvall sedan 3v tillbaka. Allt finns på sidan mr koll.
Skulle man underrätta ev grannar kanske om vilket jävla as dom har fått till granne, så dom kan skydda sina barn....
Citera
2021-10-12, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Hur gick det för Tobias?

T*b*a* Gr**n aka T*b*a* Jo*a*s*on är numera släppt och bosatt med nytt efternamn i Sundsvall sedan 3v tillbaka. Allt finns på sidan mr koll.
Skulle man underrätta ev grannar kanske om vilket jävla as dom har fått till granne, så dom kan skydda sina barn....
Citera
2021-10-12, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x-Inkognito-x
Hittar inte honom på fb. Kan någon länka?
Såna här äckel lär man hålla koll på!
Där har USA iaf något som jag tycker vi kan tillämpa här i Sverige också! Elektronisk övervakning på livstid! + När dem punktmarkerar sexförbrytares bostäder. Men det är såklart inte tillräckligt, det är inte svårt att bo på en adress och sen vara folkbokförd på en annan adress. Återfallsrisken är hög för alla sexförbrytare. Fan vad less man blir som åskådare i det här trögfattade Sverige. GM ljuger i första halvan av rättegången, i andra halvan så kmr lögnen om viljan till förändring och han avviker från behandlingshemmet utan påföljd

Citera
2021-10-12, 22:54
Medlem
Privattaxins avatar
https://mrkoll.se/person/Tobias-Gte-...kyqRaQulaTuerA

Född 27 Januari 1994, ifall någon behöver hjälp med att hitta honom i framtiden.

Hur gör man för att underätta alla grannar? Lättast att skicka snigelpost eller?
Citera
2024-09-08, 14:15
Medlem
WitchcultTodays avatar
Vad gör detta as idag? Någon som har koll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in