Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
I vilken utredning är MN och FO brottsoffer?
Ser bara att det finns belägg för ett brottsoffer. HOL.
Den fule är avslöjad som lögnare efter påstående om vad som försiggick i Hovrätten mål B9682-18. Någon trodde att jag inte skulle lyckas avslöja hans bluff men så skedde imorse.
Den fule är även avstängd här pga regeln Kvantitet före Kvalitet. Ytterligare belägg för hans version som du grundar dina påståenden på står ej att finna. Sorry.
Att misstänkliggöra brottsoffret HOL är en röd tråd i dina inlägg. Varför?
Ja, i vilken utredning tror du
Den fule är inte alls "avsöjad som lögnare", det är vad du själv tycker, och några andra med samma agenda. Sjutton vad luften gick ur er när den fule gjorde entre, det var skitkul att se.
Är det någon som borde bli avstängd för kvantitet, så är det ju dasslåset.
Att dyrka HOL är en lasreröd tråd i dina inlägg.
Den utredning som du refererar till ska väl utföras av POLISEN. Och polisen SKA förhålla sig OBJEKTIV, något inte du vill eller har förmåga att göra. I denna OBJEKTIVA polisutredning så ska FO HÖRAS om sin version av vad som hände, och KANSKE finns det VITTNEN som kan stödja hans version. Det vet varken du eller jag.
Den där M#aria N#isell verkar ha enorma problem med svartsjuka, det borde nog HOL fundera ett par gånger över.
Det som Fulis anförde i tråden, så gällde detta en helt annan strid, där K.L. inte alls är inblandad.
Och om man varje gång det ringer på dörren, öppnar med pistol i hand (eller inom räckhåll), så har man nog många som är rätt mycket sura/förbannade på en.
Och du kan ju fortsätta att vrida och vända på ord, meningar, stycken samt tolka det som fan läser bibeln. Jag tror att de flesta som läser tråden ser igenom det, och det framstår inte alls som intelligent på något sätt. Bara tröttsamt!