Flashback bygger pepparkakshus!
2019-10-03, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Om du undrar vad jag tror, så utifrån det lilla vi vet, Karin hans exfru. Annars ska det då vara tre olika anstiftare under årens lopp? Det är ytterst tveksamt.

Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Finns inga fakta/uppgifter om att någon har anstiftat

Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Ska FO kopplas till KL så behöver faktumet att de ska ha en relation förstärkas ordentligt här. Hittills bara trådsanning om man ska hårddra det. Vet inte om E08 kan hjälpa till än mer med den biten? Antar att hon inte var god man om inget belägg för det kommit fram än?
Antar svårt att få bekräftat att hon bott i FOs lägenhet?

JL har nämnts som anstiftare men det känns för långsökt tills fler ”bevis” kommer fram.

Jag söker syftet bakom inläggen av fulis. Ska man tro honom finns ju ingen anstiftare. Även JL som tänkbar anstiftare med FO som skytt nämnd. Rimligt tvivel skapas. Någon gynnas.
Citera
2019-10-03, 13:22
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Jag söker syftet bakom inläggen av fulis. Ska man tro honom finns ju ingen anstiftare. Även JL som tänkbar anstiftare med FO som skytt nämnd. Rimligt tvivel skapas. Någon gynnas.
Exakt vad jag funderar kring.
Versionen nu ska vara nåt ädelt gentemot J. och samtidigt skuldförskjuta mot HOL.

Free FO. Häng HOL. Typ.
Bortom hans partner som föremål för vrede att befinna sig där.

Nu har vreden mot HOL högst
Prio.
bögadvokaten skulle få betala mest av alla.
Senast redigerad av develi 2019-10-03 kl. 13:32.
Citera
2019-10-03, 13:32
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Exakt vad jag funderar kring.
Versionen nu ska vara nåt ädelt gentemot J. och samtidigt skuldförskjuta mot HOL.

Free FO. Häng HOL. Typ.
Bortom hans partner som föremål för vrede att befinna sig där.

Vi får hoppas att det är uttråkade postare som ligger bakom försöken. Vad skulle det annars kunna vara?
Citera
2019-10-03, 13:33
Medlem
develis avatar
Citat:
Vi får hoppas att det är uttråkade postare som ligger bakom försöken. Vad skulle det annars kunna vara?
Det jag insinuerar.
Återkommer senare, hinner ej ni.
Senast redigerad av develi 2019-10-03 kl. 13:35.
Citera
2019-10-03, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Rimligt tvivel.... Om FO blir bevisad skytt, vem var då anstiftaren?

Det var inte mer med det. Det spelar ingen roll vem som förmedlar uppgifter om uppgifterna är sanna eller leder in på rätt spår, där slutsatsen är entydig.

Det är tvivel här som heter duga om KL som anstiftare. Det finns dokumenterat med rättegång och dom, att HOL och hans dam, hennes dotter, hennes f.d. man, har haft sunkiga beröringspunkter med patrasket. Skytten blir en gärningsman utan anstiftan från KL. Inte en torped som HOL vill ha det till. Att bevisa motsatsen är omöjligt.

När HOL var ombud för damens dotter, och arvodet som offentlig försvarare stannade inom familjen, var det ett gig han skulle tackat nej till.
Citera
2019-10-03, 13:39
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
I vilken utredning är MN och FO brottsoffer?

Ser bara att det finns belägg för ett brottsoffer. HOL.

Den fule är avslöjad som lögnare efter påstående om vad som försiggick i Hovrätten mål B9682-18. Någon trodde att jag inte skulle lyckas avslöja hans bluff men så skedde imorse.

Den fule är även avstängd här pga regeln Kvantitet före Kvalitet. Ytterligare belägg för hans version som du grundar dina påståenden på står ej att finna. Sorry.

Att misstänkliggöra brottsoffret HOL är en röd tråd i dina inlägg. Varför?

Ja, i vilken utredning tror du

Den fule är inte alls "avsöjad som lögnare", det är vad du själv tycker, och några andra med samma agenda. Sjutton vad luften gick ur er när den fule gjorde entre, det var skitkul att se.

Är det någon som borde bli avstängd för kvantitet, så är det ju dasslåset.

Att dyrka HOL är en lasreröd tråd i dina inlägg.

Den utredning som du refererar till ska väl utföras av POLISEN. Och polisen SKA förhålla sig OBJEKTIV, något inte du vill eller har förmåga att göra. I denna OBJEKTIVA polisutredning så ska FO HÖRAS om sin version av vad som hände, och KANSKE finns det VITTNEN som kan stödja hans version. Det vet varken du eller jag.

Den där M#aria N#isell verkar ha enorma problem med svartsjuka, det borde nog HOL fundera ett par gånger över.

Det som Fulis anförde i tråden, så gällde detta en helt annan strid, där K.L. inte alls är inblandad.

Och om man varje gång det ringer på dörren, öppnar med pistol i hand (eller inom räckhåll), så har man nog många som är rätt mycket sura/förbannade på en.

Och du kan ju fortsätta att vrida och vända på ord, meningar, stycken samt tolka det som fan läser bibeln. Jag tror att de flesta som läser tråden ser igenom det, och det framstår inte alls som intelligent på något sätt. Bara tröttsamt!
Citera
2019-10-03, 13:43
Medlem
Citat:

Fulis blev Snyggis i ett par inlägg. Jag hann inte riktigt med innan hen "försvann" igen.
Hen sa namnet på den läkare som sydde ihop hens skador och namnet på domaren som kontaktades för att J skulle få ersättning.
Kommer bara ihåg läkarens namn U*rik N*lsson R*nta.
Senast redigerad av kulturnatten 2019-10-03 kl. 13:46.
Citera
2019-10-03, 13:44
Medlem
Citat:

https://www.legelisten.no/leger/22514-jan-ulrik-erland-nilsson-ranta

Läkaren som sydde den fule (enligt fule själv) verkar mer norrut på vår jord än självaste jultomten. 150 mil från brottsplatsen.
Han har ”kanonrecensioner” från patienter enligt länken.

Tidigare anställning KI. Institutionen för klinisk neurovetenskap (CNS). K8.

Kolla lite den som vill och avgör om den mottagning som fule syddes på kan ligga i Alta i Norge 150 mil från brottsplatsen? Det är 17 timmar i bil. Om trafiken och renarna tillåter...

Ps. Jag har de inlägg fule gjorde här idag men vet inte om jag får kopiera in dem i inlägg.ds
Citera
2019-10-03, 13:47
Medlem
Combivals avatar
Citat:
https://www.legelisten.no/leger/22514-jan-ulrik-erland-nilsson-ranta

Läkaren som sydde den fule (enligt fule själv) verkar mer norrut på vår jord än självaste jultomten. 150 mil från brottsplatsen.
Han har ”kanonrecensioner” från patienter enligt länken.

Tidigare anställning KI. Institutionen för klinisk neurovetenskap (CNS). K8.

Kolla lite den som vill och avgör om den mottagning som fule syddes på kan ligga i Alta i Norge 150 mil från brottsplatsen? Det är 17 timmar i bil. Om trafiken och renarna tillåter...

Ps. Jag har de inlägg fule gjorde här idag men vet inte om jag får kopiera in dem i inlägg.ds

Det är en bedrift i sig att som skottskadad på rymmen komma ihåg namnet på läkaren som sydde. Det var ingen höjdare till research den här gången.
Citera
2019-10-03, 13:50
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Ja, i vilken utredning tror du

Den fule är inte alls "avsöjad som lögnare", det är vad du själv tycker, och några andra med samma agenda. Sjutton vad luften gick ur er när den fule gjorde entre, det var skitkul att se.

Är det någon som borde bli avstängd för kvantitet, så är det ju dasslåset.

Att dyrka HOL är en lasreröd tråd i dina inlägg.

Den utredning som du refererar till ska väl utföras av POLISEN. Och polisen SKA förhålla sig OBJEKTIV, något inte du vill eller har förmåga att göra. I denna OBJEKTIVA polisutredning så ska FO HÖRAS om sin version av vad som hände, och KANSKE finns det VITTNEN som kan stödja hans version. Det vet varken du eller jag.

Den där M#aria N#isell verkar ha enorma problem med svartsjuka, det borde nog HOL fundera ett par gånger över.

Det som Fulis anförde i tråden, så gällde detta en helt annan strid, där K.L. inte alls är inblandad.

Och om man varje gång det ringer på dörren, öppnar med pistol i hand (eller inom räckhåll), så har man nog många som är rätt mycket sura/förbannade på en.

Och du kan ju fortsätta att vrida och vända på ord, meningar, stycken samt tolka det som fan läser bibeln. Jag tror att de flesta som läser tråden ser igenom det, och det framstår inte alls som intelligent på något sätt. Bara tröttsamt!

Och du sväljer allt med hull och hår! Och en sak till, det är ingen merit att få en klapp på axeln av en kvinnomisshandlande skitstövel. Du kanske tycker det?
Citera
2019-10-03, 13:50
Medlem
Det gick snabbt för snygg och det blev rörigt. Men han skrev att JL blivit våldtagen 2012 av M@rias exman som JL ska polisanmält och begärt kontaktförbud 2015. Jag tittade runt och växeln Avrunda hade ett avslutat mål med JL där hon 2015 var mä.
Jag lägger upp det när arkivet skickar det.
Citera
2019-10-03, 13:51
Medlem
Citat:
Det är en bedrift i sig att som skottskadad på rymmen komma ihåg namnet på läkaren som sydde. Det var ingen höjdare till research den här gången.
Lindriga skador för att vara skottskador. Det gäller samtliga inblandade dramaqueens.

Det kan ha varit så enkelt att de sökte upp en läkare de tidigare haft kontakt med, och därmed undvek akutmottagningarna i Stockholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in