Flashback bygger pepparkakshus!
2019-09-05, 10:48
Medlem
Har sökt bil ett tag och upptäckt att det inte finns någonheltäckande sajt, man får helt enkelt surfa runt på en jävla massa.

Märkenas egna, tex volvo, alla deras "selektbilar" kommer tex inte ut överallt, samma med VW's "Das WeltAuto", drygt.

De jag använder är främst är blocket och wayke. gillar blockets bevakningsfunktion, upplever även användarvänligheten bättre. Har funnit en för mig ny sajt, autouncle, den verkar plocka lite här och var? Har jag missat nån? Bilweb och bytbil använder jag sporadiskt.

Vilken gillar ni bäst?
Citera
2019-09-05, 11:09
Medlem
mobile.de och mascus
Citera
2019-09-05, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mistadabolina
Har sökt bil ett tag och upptäckt att det inte finns någonheltäckande sajt, man får helt enkelt surfa runt på en jävla massa.

Märkenas egna, tex volvo, alla deras "selektbilar" kommer tex inte ut överallt, samma med VW's "Das WeltAuto", drygt.

De jag använder är främst är blocket och wayke. gillar blockets bevakningsfunktion, upplever även användarvänligheten bättre. Har funnit en för mig ny sajt, autouncle, den verkar plocka lite här och var? Har jag missat nån? Bilweb och bytbil använder jag sporadiskt.

Vilken gillar ni bäst?
Det beror ju på att det finns olika företag som säljer. Du vet ju vad för slags bil du är ute efter och då smalnar omfånget av ordentligt.
Citera
2025-09-22, 21:44
Medlem
Har vi något nytt att rapportera i ämnet? Jag fick en impuls att skaffa mig en nittiotalsbil igen, men herregud vad dåligt blocket har blivit.
Tacksam för tips
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in