Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-03-11, 11:12
  #1
Medlem
SvaMp_s avatar
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...791245,00.html

hahaha...

Listan på andra bajsmän genom tiderna är ju klockren också:

Dassmannen. 45-åriga Gary Moody gömde sig i tanken under ett utedass på ett friluftsområde i Albany i delstaten New Hampshire, USA. Han greps i fjol sedan en tonårsflicka upptäckt hans ansikte genom hålet.
Lortmannen. För elva år sedan jagade Köpenhamnspolisen den vidrige "Lortmannen" som anföll okända kvinnor och kletade hundbajs i ansiktet på dem.
Pendeltågsbajsaren. 1991 grep Köpenhamnspolisen en prästson som överföll och bajsade ned kvinnor som väntade på pendeltåget.
Toilet rockers. 1991 roade sig GG Allin, sångare i rockgruppen Toilet Rockers, med att kasta avföring på publiken. Allin, som dömdes för förargelseväckande beteende, sa:
-Min kropp är ett rocktempel, det är som nattvard för mitt folk.
Den mytiske bajsmannen i Hultsfred. Han äcklade festivalbesökarna i flera år. Mannen, som uppgavs komma från Göteborg, arbeta i skivaffär, ha fru och två barn, åt och kletade ned sig med avföring från bajamajorna. 1998 påstods han även ha haft offentligt oralsex med en annan man.
Han har aldrig gripits.
Citera
2006-03-11, 11:42
  #2
Medlem
Vilka jävla folk det finns...

Det finns många bajsmän här i världen.. Jag har en bekant som ansvarde för sanitetsfrågor på en orienteringstävling (eg, han såg till att det fanns tunnor att skita i, samt att dessa tunnor tömdes), som til lsitt stora förtret har kallats bajsmannen sedan detta inträffade.

Jag själv har också blivit kallad Bajsman. Vid ett tillfälle var jag tvungen att vandra runt i Oskarshamn i ett par timmar. Medan jag sysslade med det dök en a-lagare upp och var fullständigt övertygad om att jag var Bajsmannen från Hultsfred. Han hade bott granne med honom, på festivalen, och ansåg att han inte skulle ta fel på en så enkel sak. Jag var bajsmannen ..
Citera
2006-03-11, 11:50
  #3
Medlem
IMPlicits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyslektiker
Vilka jävla folk det finns...
Hyland...
Citera
2006-03-11, 11:53
  #4
Medlem
Ratatoskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_
B]Toilet rockers[/b]. 1991 roade sig GG Allin, sångare i rockgruppen Toilet Rockers, med att kasta avföring på publiken. Allin, som dömdes för förargelseväckande beteende, sa:
-Min kropp är ett rocktempel, det är som nattvard för mitt folk.


Haha, skrattade länge åt denna, klockren kommentar
bra namn på bandet också, undrar vad de gjorde för slags musik...
Citera
2006-03-11, 11:56
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratatosken
Haha, skrattade länge åt denna, klockren kommentar
bra namn på bandet också, undrar vad de gjorde för slags musik...
Han gjorde den finaste av musik
http://www.flashback.org/showthread.php?t=252497
Citera
2006-03-11, 12:03
  #6
Medlem
mahutma_homos avatar
äntligen lite kvalitet från aftonhoran.

Hyland/Onkel Kånkel:
http://www.flashback.org/archive/in...p/t-12126.html


"Jag mötte koprot på Copra Cabana
Han var en soprot, en bög och en slana
När jag satt och sket låg han under och spana
Han har aldrig varit närmre nirvana
Nästa gång sågs vi på kapplöpningsbana
Att skita tillsammans blev ju en vana
När korv trängde fram var han där med sin kamera
Nu har han förstorat... min bruna banana! Ha ha"
Citera
2006-03-11, 13:17
  #7
Medlem
4skins avatar
hah, gick på vadsbo för några år sedan, redan då var det någon som roade sig med att bajsa ner toaletter.. det luktade inte tårta när man öppnade
Citera
2006-03-12, 09:21
  #8
Avstängd
ŠØMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_
Dassmannen. 45-åriga Gary Moody gömde sig i tanken under ett utedass på ett friluftsområde i Albany i delstaten New Hampshire, USA. Han greps i fjol sedan en tonårsflicka upptäckt hans ansikte genom hålet.
Han måste vara den roligaste av alla bajsmän
Skulle vara kul om någon som käkat en massa saker som är dåligt för magen och som gör skiten illaluktande tar en massa laxeringsmedel och ställer sig ovanför en välfylld rulltrappa inne på tex nk och skiter ut en stort moln av diarre över en klase med överklasskärringar, det skulle vara grejer det =D
Citera
2006-03-12, 09:26
  #9
Medlem
Parkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_

Dassmannen. 45-åriga Gary Moody gömde sig i tanken under ett utedass på ett friluftsområde i Albany i delstaten New Hampshire, USA. Han greps i fjol sedan en tonårsflicka upptäckt hans ansikte genom hålet.

Haha. Pervo-Kris gjorde samma sak i ett nummer av Pyton jag hade en gång i tiden...
Citera
2006-03-12, 09:31
  #10
Medlem
K K Bang Bangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...791245,00.html

hahaha...

Listan på andra bajsmän genom tiderna är ju klockren också:

Dassmannen. 45-åriga Gary Moody gömde sig i tanken under ett utedass på ett friluftsområde i Albany i delstaten New Hampshire, USA. Han greps i fjol sedan en tonårsflicka upptäckt hans ansikte genom hålet.
Lortmannen. För elva år sedan jagade Köpenhamnspolisen den vidrige "Lortmannen" som anföll okända kvinnor och kletade hundbajs i ansiktet på dem.
Pendeltågsbajsaren. 1991 grep Köpenhamnspolisen en prästson som överföll och bajsade ned kvinnor som väntade på pendeltåget.
Toilet rockers. 1991 roade sig GG Allin, sångare i rockgruppen Toilet Rockers, med att kasta avföring på publiken. Allin, som dömdes för förargelseväckande beteende, sa:
-Min kropp är ett rocktempel, det är som nattvard för mitt folk.
Den mytiske bajsmannen i Hultsfred. Han äcklade festivalbesökarna i flera år. Mannen, som uppgavs komma från Göteborg, arbeta i skivaffär, ha fru och två barn, åt och kletade ned sig med avföring från bajamajorna. 1998 påstods han även ha haft offentligt oralsex med en annan man.
Han har aldrig gripits.

Hahah. Bajsmännen förgyller tillvaron i en guldbrun färg!

När jag gick grundskolan så hittade jag en gång en stor klick bajs på toalettsitsen. Jag vet inte vad som hände med bajset, då jag genast vände om och gick därifrån. Antar att någon stackars städtant fick städa upp skiten.

Kan det ha varit ännu en bajsman som varit i gång då måntro? Iofs så är det rätt mesigt i jämförelse med "hinkvis med bajs", men en liten wannabe-bajsman kan det nog mycket väl ha varit. Eller kanske en blivande.
Citera
2006-03-12, 10:25
  #11
Medlem
Psychopatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_
Pendeltågsbajsaren. 1991 grep Köpenhamnspolisen en prästson som överföll och bajsade ned kvinnor som väntade på pendeltåget.
Har vi inte nån här, aboo-ree, som brukade bajsa på tågen? Iof. "bara" på sätena på tågen. När jag ser hans avatar, tänker jag alltid på; Det där är tågbajsaren!

För övrigt var morgonens tema i morgonpasset i P3, just bajsmannen!
Citera
2006-03-12, 10:36
  #12
Medlem
RosaBatmans avatar
Gillade den med han som hade sprungit fram och kletat in hundbajs i ansiktet på folk. Då har man fan alldeles för mycket fritid .

Trevligt att de skrev om GG Allin med.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback