• 7 070 online
  • 1 175 751 medlemmar
  • 60 653 612 inlägg
2010-12-30, 19:47
Medlem
bagagerumsmattas avatar
akut skitnödig när planet jag satt i skulle taxa ut,löst.
jag fes men det kom material.
Citera
2011-01-03, 13:48
Medlem
VanityFairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aqqt
Tysk bensinmack längs Autobahn. Kommentar överflödig.

Jag med.

Var väl sisådär 10 år på väg hem från Tyskland närmare bestämt München. Efter någon timme i bilen så känner jag hur magen börja arbeta. Kan lätt bli så efter att ha käkat korv och surkål i mängder. Ytterligare 1 timme går och nu går det upp för mig att detta kommer att sluta illa, eftersom det tydligen har skett någon olycka framför oss.

Efter 10 min i bilkön börjar jag gråta inför min familj. Jag studsar upp och ner i sätet medan jag frustar som en brunstig älg. Jag lyckas slita åt mig min brors cd-spelare för att koncentrera mig bättre.

Tillslut så löses bilkön upp och pappa lyckas precis styra in på någon sjukt sunkig mack innan olyckan kommer. Den lasten jag släppte inne på den tyska macken var nog det äckligaste jag har gjort. Jag spydde nästan av den lukten något som jag än idag inte har lyckas göra. Jag skrattar för mig själ när jag ser detta, där en liten mes spellevink, skitnödig som få , lyssnandes på Eddie Meduza på en gammal cd-spelare.

1 till. Nu var jag väl 15 år. Besök i Litauen (besök detta vackra land!) var ute på en jogging tur innan frukosten. Kvällen innan hade jag ätit mat i mängder, av någon konstig anledning blir jag alltid skitnödig av att jogga. Bättre blir det inte av att jag lyckas sno en snus av min farbror som intogs där på stranden.

Det jag inte visste då var att hemvägen skulle bli en kamp mot klockan. Kanske 5 km hem och kl bar väl 9/halv 10. Ju mer folk som anlände till stranden desto mer skitnödig blev jag. Att gå på bajamajan var helt uteslutet då jag hade fobi för att skita offentligt. Så jag la bena på ryggen och började min hemfärd. Det fanns bara 1 väg till denna strand som jag visste om, en relativt trafikerad med både snygga brudar och barnfamiljer. Halvvägs hem så inser jag att det är slutet för min fobi. Hittar tillslut en liten stig som blir min räddning, trodde jag.

När jag väl sitter där mitt ( fråga mig inte varför) på stigen och trycker för kung och fosterland, börjar jag höra röster (på tyska). Får lite små panik men det blir tyst och jag forsätter mitt uppdrag i det tysta. Det börjar lida mot sitt slut och jag känner mig nöjd, just i detta ögonblick upptäcker jag till min fasa att ett gäng tyska pensionärer är på väg hitåt.

Helt seriöst jag får världens panik. Står med brallorna nere och lyckas på något sätt snubbla som tur var det inte i min egna skit. Där ligger jag nyskiten med brallorna nere och får ögonkontakt med detta gamla gäng. Stämning blir helt ja... konstig? Jag reser mig upp snabbare än snabbast sliter på mig shortsen och springer allt vad jag kan hem.

Detta är bara 2 anekdoter ur mitt liv där jag har nästan skitit på mig. Egentligen har jag en mängd att berätta men detta får räcka för idag.

PS: Stavfel bjuder jag på
Citera
2011-01-04, 00:54
Medlem
Har två berättelser som jag tycker passar i tråden.

Den första utspelar sig under lumpartiden. Vi är ute på fältövning nummer två och ska sova i så kallade knäppetält. Efter att ha sovit två nätter på ett ställe ska vi omgruppera till ett annat ställe där en annan pluton sovit. Jag och min grupp beger oss ut på den förutbestämda marschen. Efter några kilometer känner jag hur det bruna guldet börjar anfalla min ringmuskel. Eftersom man absolut inte vill bajsa i fält så försöker jag intala mig att det inte är så farligt egentligen och kämpar vidare.

Till min stora lycka släpper skitnödigheten och jag traskar glatt vidare. Men som alla vet så kommer ju de värsta attackerna i omgångar och snart kommer helvetet igen. Jag bestämmer mig att iaf kämpa tills vi kommer fram till lägerplatsen där det borde finnas en fälttoalett dvs en papplåda som man bygger ihop till toalett. Med en makalös viljestyrka och säkert hjälp från ett flertal högre makter lyckas jag hålla inne rövnazisterna och kommer till slut fram till förläggningsplatsen. Springer fram till Fänriken som ansvarar på platsen och frågar vart i helvete toaletten finns.
- Nej den är inte byggd än, säger han.

Så där står jag bajsnödig som aldrig förr och försöker bygga ihop den här papplådan. Kan säga att jag aldrig svettats så mycket i hela mitt liv.

Historien får dock ett lyckligt slut då jag lyckas med bragden att inte bara bygga ihop papplådan på rätt sätt utan också hålla mig tills jag satt mig på den och upplever en utav mina bästa bajsar i livet.

Historia nummer två.
Denna utspelar sig på en buss till Linköping från Stockholm där jag spenderat helgen med sprit och mat. Börjar känna mig bajsnödig och har på känn att det är den här klassiska bakisdiarrén som vill ut och lufta sig.

-Jaja tänker jag. Det finns ju som tur är en toalett på bussen så jag knatar dit bara för att mötas av en vidrig stank och en knäckande syn. Någon har lagt en pizza i toan, på toan och på golvet. Intalar mig själv att jag inte är så bajsnödig som jag egentligen och går och sätter mig igen. Min mentala blockad av nödigheten bryts dock ganska snabbt ner precis som ett mobbat skolbarn. Jag inser att jag verkligen måste bajsa och inser till min förskräckelse att jag måste städa toan först. Så där står jag inne på en nerspydd busstoalett med en anal tappert kämpande mot de anfallande styrkorna och städar upp pizzan så gott det går med toapapper och det lilla vatten jag kunde få ut från dunken som stod inne på toaletten.

Även den här historien slutar som tur är lyckligt och jag får toaletten så pass ren att jag kan klämma ut diarrén med ett stort leende på läpparna.
Citera
2011-01-04, 01:14
Avstängd
Ireqoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jinkan
Har två berättelser som jag tycker passar i tråden.

Den första utspelar sig under lumpartiden. Vi är ute på fältövning nummer två och ska sova i så kallade knäppetält. Efter att ha sovit två nätter på ett ställe ska vi omgruppera till ett annat ställe där en annan pluton sovit. Jag och min grupp beger oss ut på den förutbestämda marschen. Efter några kilometer känner jag hur det bruna guldet börjar anfalla min ringmuskel. Eftersom man absolut inte vill bajsa i fält så försöker jag intala mig att det inte är så farligt egentligen och kämpar vidare.

Till min stora lycka släpper skitnödigheten och jag traskar glatt vidare. Men som alla vet så kommer ju de värsta attackerna i omgångar och snart kommer helvetet igen. Jag bestämmer mig att iaf kämpa tills vi kommer fram till lägerplatsen där det borde finnas en fälttoalett dvs en papplåda som man bygger ihop till toalett. Med en makalös viljestyrka och säkert hjälp från ett flertal högre makter lyckas jag hålla inne rövnazisterna och kommer till slut fram till förläggningsplatsen. Springer fram till Fänriken som ansvarar på platsen och frågar vart i helvete toaletten finns.
- Nej den är inte byggd än, säger han.

Så där står jag bajsnödig som aldrig förr och försöker bygga ihop den här papplådan. Kan säga att jag aldrig svettats så mycket i hela mitt liv.

Historien får dock ett lyckligt slut då jag lyckas med bragden att inte bara bygga ihop papplådan på rätt sätt utan också hålla mig tills jag satt mig på den och upplever en utav mina bästa bajsar i livet.

Historia nummer två.
Denna utspelar sig på en buss till Linköping från Stockholm där jag spenderat helgen med sprit och mat. Börjar känna mig bajsnödig och har på känn att det är den här klassiska bakisdiarrén som vill ut och lufta sig.

-Jaja tänker jag. Det finns ju som tur är en toalett på bussen så jag knatar dit bara för att mötas av en vidrig stank och en knäckande syn. Någon har lagt en pizza i toan, på toan och på golvet. Intalar mig själv att jag inte är så bajsnödig som jag egentligen och går och sätter mig igen. Min mentala blockad av nödigheten bryts dock ganska snabbt ner precis som ett mobbat skolbarn. Jag inser att jag verkligen måste bajsa och inser till min förskräckelse att jag måste städa toan först. Så där står jag inne på en nerspydd busstoalett med en anal tappert kämpande mot de anfallande styrkorna och städar upp pizzan så gott det går med toapapper och det lilla vatten jag kunde få ut från dunken som stod inne på toaletten.

Även den här historien slutar som tur är lyckligt och jag får toaletten så pass ren att jag kan klämma ut diarrén med ett stort leende på läpparna.

hahahaha fyfan vad härligt du skriver. Log från första raden till sista! Roliga historier!

Själv blev man nödig som aldrig förr på jobbet för ett tag sedan. Toaletterna står precis bredvid en avdelning på jobbet där folk jobbar i lite tystare miljö. Och dessa toaletter är väldigt lyhörda. Man hör från ena toaletten till den andra om någon pinkar eller fiser tex... Jag har gaser så magen kunde sprängas vilken sekund som helst!

Jag skyndar mig till toaletten och i min fasa ser jag att den av de snyggaste brudarna på arbetsplatsen står utanför och ser mig stampa in i rask takt på toaletten... väl där inne så lägger jag papper på ringen då dessa toaletter inte är så jävla mysiga. Under tiden jag gör detta känner jag att det snart är kört. Så jag sätter mig ned och tänker "fan nu klämmer jag lugnt så det inte ekar ut i hela jävla bygget". YEAH right... det brakar och ekar som in i helvete så jag avbryter skiten och försöker göra det lite tystare efter den nyligen lagda bulldozern.

Detta försök blev ju inte heller så lyckat då gaserna pressades fram ganska lugnt men dom tjöt som fan med upprepande "PIP-PIP-TJUT och ett brak!"... Jag fnissade för mig själv och blev röd som satan i ansiktet.
Jag hörde även hur några arbetskollegor pratade med varandra utanför och skrattade. Vet inte om dom hörde eller skrattade åt något de diskuterade.

Detta var sjukt pinsamt. Och jag kände mig så äcklad efteråt men 5 kilo lättare och en återställd mage.
Citera
2011-01-04, 01:28
Medlem
G11.s avatar
#1 Under en hockeymatch när jag var mindre. Fick kliva av isen och ta mig fort som fan till toaletten - inte kul att få av sig allt skit heller.

#2 Under flygning mellan Las Vegas och Los Angeles. Eftersom att flygtiden var så "kort" så fick man inte använda toaletterna. Satt blek och svettig i över 40 minuter innan vi stog vid gaten. Väl där tog det väl 30 minuter innan jag satt på en toalett.

#3 Medans jag hade en vaken tös i sängen var jag absolut tvungen att springa in på toaletten. Satt där i närmare en halvtimme, men vafan, det är ju naturligt!
Citera
2011-01-04, 01:39
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coshank
På toalettsitsen, skulle göra ett avföringsprov, men var för tillfället inte på något sjukhus med rätt utrustning och bajset fick inte nudda vattnet. Så jag la lite papper på toalettsitsen och la hela kalaset där, ytterst mysigt.
Vad tusan! Ett sådant prov gör man enligt följande lilla guide (Skriven utav mig själv): Man skiter klart som vanligt. Drar papper runt brunögat. Nu kommer det en viktig grej - Man torkar inte klart och man slänger inte papperet. Utan man tar topsen och stryker den mot bajset på papperet. Torka sedan rent brunögat ordentligt.
Citera
2011-01-06, 13:13
Medlem
Min mage blir ofta stressad efter restaurangsmiddagar, etc. Men det brukar hända inte på själva restaurangen utan oftast ca 10 minuter till någon halvtimme efteråt. Och då är det brådis, jag kan aldrig hålla mer än några enstaka minuter.

Det värsta var på Gamla Stans T-banestation i Stockholm, det blev helt ohållbart. Klockan var ca 10 på kvällen i början av december. Det var bara att springa ut från stationen, sidan mot Mälaren, det var inte så mycket folk där, så det var bara att sticka arslet ut i vädret och skita.... tack och lov var ingen där....

- En annan gång bakom bilen på en OK Gör det Själv Hall
- En gång på SAS flygplanet vid landning i Peking precis innan flygvärdinnan hann låsa toan
- En gång blev det ohållbart i T-banan, sprang ut vid Gullmarsplan, hittade inte lämpliga buskar utan en idrottshall, tog första bästa toan som visade sig ligga i damernas omklädningsrum
Citera
2011-01-13, 20:42
Medlem
KaptenH4ddocks avatar
Min värsta var när jag var runt 15 och gick i karate, det var en träning där jag var redigt tvungen att skita, men i denna "Dojo" var det en toalettbesök efter träning policy.... så jag var tvungen att hålla mig, tur nog kunde jag mirakulöst göra det också, men det var som upplagt för extrem undergång då det var ett 20 tal andra med i min egen ålder både tjejer och killar och jag hade på mig en sådan där helvit "gi".....den hade inte klarat syndafloden om jag nu hade läckt -.-
Citera
2011-01-19, 00:07
Medlem
foppatoffel.s avatar
Jag bodde hemma hos päronen och min syster var på besök med tillhörande familj. En toalett och många människor med behov alltså. Plötsligt händer det, tarmarna börjar vibrera kraftigt och magen fräser, stiger genast upp och går mot toaletten. Finner att det är upptaget och att syrran just kommit ur duschen, kramperna blir allt intensivare och nöden har snart ingen lag. Hoppar runt i lägenheten i panik och kommer plötsligt på; TVÄTTSTUGAN!

Jag rusar in i köket, greppar hushållspapperet och springer som en galning ner för trapphuset. Känner hur tjuren i mina tarmar bara står och stampar ilsket med nosen halvt utanför anusrectum. Väl nere i tvättstugan ser jag att dörren är öppen vilket betyder att den kan vara ledig. Kommer in, finner för min fasa att en tjej står och viker tvätt, jag bara stirrar iskallt på henne i två sekunder med bena tätt ihop, sen river jag upp dörren, drar ner brallorna och precis när jag ska sätta mig, precis precis bara 10 centimeter från toalettringen så kommer aset till skitkorv... i flytande form. Jag brister i ett stort högljutt stön, varav säkert tio graftiga blöta brakskitar följer. Vetskapen att en granne står utanför och undrar vad fasen som hände bryr mig inte just denna ljuva sekund, jag befinner mig på ett rosa moln.

Efter sessionen torkar jag mig, öppnar dörren och tittar inte på tjejen som står där, bara går snabbt därifrån och hoppas på att hon glömmer detta helst två sekunder senare.
Citera
2011-01-19, 00:16
Medlem
Kubikens avatar
När jag var i tonåren var jag med två polare ut på ett inbrott. Om man nu kan kalla det så.
Vi tog oss in på utelagret på en blomsterhall för att stjäla blommor åt polarens mor som fyllde år dagen efter. Väl där inne blev jag plötsligt så förbannat skitenödig att jag höll på att svimma. Min polare sprang och hämtade en sån där stor kruka man planterar små träd i, om ni förstår vilken jag menar. Där i satt jag och sket och läste reklamfoldern från aktuell blomsteraffär

En annan gång var i militären när vi övade växelvis framryckning, skarpa dessutom. Fick ett liknande infall där och blev tvungen att sätta mig och skita. Drog iväg några skarpa salvor medans jag satt där och tryckte... Spännande ögonblick
Citera
2011-01-27, 02:20
Medlem
SirFucksalots avatar
Mitt värsta bajsminne är väldigt ironiskt då jag är en riktigt stort fan utav IF Elfsborg!

År 2006 när jag stod och hejade på mitt gulsvarta lag i sista matchen mot Djurgår'n och vi gjorde 1-0 i denna måste match blev jag såklart hur jävla glad som helst. Jag firade och sprang runt som en ko som satt sig på en humla, tyvärr blev effekten utav detta att jag var nära att skita på mig. Så där fick jag stå resten utav matchen (målet gjordes i 39e minuten) och knipa för glatta livet för att inte skita ner mig.

Som sagt detta var en livsviktig match, vinst och vi vann Allsvenskan, vilket vi självklart gjorde! Så det spelade väl ingen egentlig roll för mig, lite bajs i byxan hade inte ens fått mig på dåligt humör en dag som den
Citera
2011-01-27, 12:25
Medlem
stolpsk0tts avatar
Värsta bajsminnet.. Måste nog vara under lumpen för ett antal år sedan när jag höll mig så länge så att magen krampade var 5e sekund. Jag kunde inte gå rakt längre, och då kände jag att det var dags att övervinna min "bajsa-i-skogen-rädsla". Slutade ganska lyckligt, satt i 1 timme och njöt!

2 dagar senare fick dock min grupp oturen att göra rent och tömma fälttoaletten eftersom övningen var över. Det var mindre roligt..
Citera