29 786 besökare online
1 096 530 medlemmar • 57 146 132 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Kultur & Media Humor
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Bordello
Medlem
Bordellos avatar
Hos ett ons, det var värsta gasbomben som lät högt och syntes. Fick göra rent hennes toa medan hon väntade på mig! Förspel?

flavourkid
Medlem
flavourkids avatar
Arvikafestivalen!

Blev så skitnödig att jag knappt kunde gå. Jag går först förbi bajamajorna, men där var det mycket folk så jag gick mot de vanliga toaletterna, och då inser jag att jag har 5kr med mig, inte 10 som det kostade! Går mot macken för att kolla om det finns någon toalett, men hittar ingen. Går tillbaka till campet för att inse att jag inte har några jävla mynt i mitt tält heller, tillslut kommer jag in på en bajamaja och jävlar, release the baby förfan.

Skönt som fan efteråt, knäckte en bärs och var allmänt nöjd över mitt bruna kletbarn som låg där i toan.

Coshank
Medlem
På toalettsitsen, skulle göra ett avföringsprov, men var för tillfället inte på något sjukhus med rätt utrustning och bajset fick inte nudda vattnet. Så jag la lite papper på toalettsitsen och la hela kalaset där, ytterst mysigt.

avgn
Medlem
avgns avatar
När jag var på kollo en sommar .Kommer inte ihåg exakt hur gammal jag var ,men cirka 10 år.
I alla fall, Hela gänget med ungar och ledare hade tagit båten till någon ställe utanför ön kollot låg på. Stället hade sandstrand och hopptorn och prylar.

I alla fall,båten som vi tog dit var en gammal skruttig ryssbåt som gick i cirka 2 knop.När vi hade varit där ungefär hela dagen skulle vi åka hem. Resan med den sega båten tog cirka 45-60 minuter. 5 minuter efter att vi lämnat bryggan och var på väg tillbaka kollot fick jag en jävligt konstig känsla i magen. Hela vägen tillbaka fick jag sitta på helspänn för att i stort sett inte skita på mig.När vi kom till bryggan hoppade jag av båten , sprang cirka 200 snabbare än Usain Bolt till toaletten. Jag var cirka 0,1 sekunder från att skita på mig men jag han precis till den jävla toaletten.

CalleSpanarn
Medlem
Hahaha, vilken underbart härlig tråd! Har läst igenom den från början till slut och gapskrattat åt nästan vartenda inlägg! Det här är min humor, såna här vardagsproblem som verkligen går överstyr. Efteråt kan man verkligen skratta gott åt det, även om det känns som ett rent helvete i stundens hetta.

Själv har jag en lång rad historier om detta delikata ämne. Sitter i stadsbiblioteket och lyssnar på en väldigt intressant föreläsning om oförklarliga fenomen, för övrigt var det en fantastiskt bra berättare/föreläsare som höll i det hela, och vi var väl ungefär 60-70 pers i rummet. Plötsligt börjar jag känna en välbekant känsla i magtrakterna: tarmorkestern sätter igång och börjar trumma på sina bongotrummor. Det gör förbannat ont i magen, men tänker att det bara är en liten fjärt som spökar och att jag hinner uppsöka toalett efter föreläsningen. Efter några minuter försvinner problemet, men dyker sedan upp igen och den här gången trycker något obehagligt på fisringen och har lust att komma ut.

Till slut blir det outhärdligt, och jag lämnar föreläsningssalen så tyst och diskret jag bara kan, för att sedan rusa mot toaletterna som ligger på övervåningen av biblioteket (som är uppdelat i tre våningar). Halvvägs upp i första trappan känner jag att det här går inte, Mr Bajskorv bara vill ut och saktar därför ner stegen något. När jag väl kommer fram till toaletterna visar det sig ATT ALLA ÄR UPPTAGNA!!!!

Men vafan, tänker jag, det här är ju bara inte sant!! Står därefter och gungar fram och tillbaka för att lugna brunisen, innan plötsligt en av toalettdörrarna öppnas och ett svettigt fettomongo med århundradets rödaste ansikte kommer ut och får syn på mig. Jag springer genast in på toaletten, lossar på bältet och drar ner byxorna men hinner inte sätta mig ner utan skiter det hårdaste djävla brunbarn jag någonsin skådat. Sitter där inne och fjärtar samtidigt som det väller ut ny gegga, men Guuud vilken skön känsla det var att bli av med detta lass!

OsnutenUnge
Medlem
OsnutenUnges avatar
Kommer ihåg en mycket jobbig händelse från första dagen i nian. Vi hade samling i skolans aula där vi skulle få information om det nya läsåret, och då blev jag hopplöst skitnödig. Jag kände verkligen hur det bruna spöket tryckte på mot pärleporten och ökade i massa för varje sekund

Dock ville jag inte missa någon information eller gå ut ur aulan till toaletterna med allas ögon på mig, så jag satt kvar, spände varenda muskel i hela kroppen, och andades knappt. När lärarna pratat klart och vi skulle ställa tillbaka alla stolar och bord (det var en aula och matsal i ett) flög jag upp från min stol och skulle förklara att jag måste gå iväg ett tag istället för att hjälpa till med möbleringen, men att ha spänt mig och knappt andats i vad som kändes som en evighet och dessutom rest mig alldeles för fort från stolen gjorde att jag nästan svimmade. Det höll på att svarta, och min lärare sa åt mig att lägga mig ner och sträcka upp fötterna i luften, vilket jag gjorde. Svimmkänslan försvann... bajsnödigheten kvarstod. Jag lyckades ta mig till en toalett utan att portarna gav vika, och konstaterade när jag tittade i spegeln att jag var vit som ett papper. Hur många är vi egentligen som kan skryta om att vi nästan svimmat av bajsnödighet?

Dessutom lyckades jag nästan alltid bli akut bajsnödig när jag var med min pappa på hans jobb (kabelutsättare). Inte kul att bli skitnödig på en skogsväg mitt ute i ingenstans och med flera mil kvar till nästa toalett. Kommer speciellt ihåg en sommar när Doktor Brun var särskilt otålig och varje toalett vi hittade var ur funktion. Dock hittade vi till slut en bensinmack som hade en toalett cirkus 50 meter bort. Att jag klarade av att gå hela den streckan utan att skita ner mig är ett under. Samtidigt var en turistbuss med folk från något MENA-land där, men jag hade tur och fick en ledig toalett. Den var snuskig som fan men det sket () jag i. Diarrén kom ut med samma tryck som en högtrycksslang och färgade hela toaskålen och delar av sittringen orangebrun. När jag väl kom ut stod två killar från turistbussen i kö. Han som gick in flinade och mumlade något på arabiska till sin kompis, vilket jag misstänker hade något med tiden jag tog på mig att göra. Jag gick därifrån fort som fan för att vara så långt bort ifrån dem som möjligt när de upptäckte tillståndet som jag försatt toaletten i.

lucysky
Medlem
lucyskys avatar
Jag var utlånad i jobbet till annan ort. Blev magsjuk när jag var på hotellet och då jag inte hade lust att stanna på hotellet beslutade jag mig för att åka hem. Under bilresan hem på nästan 20 mil var jag tvungen att stanna varenda gång jag fick möjlighet för att springa ur bilen och skita. Var inte heller direkt trevligt att sitta bakom bilen och försöka skydda mig så att passerande trafik inte skulle få syn på mig. Detta skedde dessutom i minusgrader.

Riktigt vidrigt och det kändes inte helt rätt att förstöra varenda ficka längs vägarna med avföring men nöden har ingen lag. Lyckades hålla mig borta från busshållplatserna då jag tyckte det skulle varit aningen för respektlöst att skita där. Man får ju hoppas att plogmaskinen lyckades ploga bort denna lösa fruktansvärt illaluktande avföring innan någon annan bilist fick idén att parkera och ta lite luft på någon av dessa ställen.

fredperry112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PellePelle
Haha, lite dragen just nu och satt nyss och sket och kom på att det är jävligt tur att det inte är en massa gäster hemma så som jag lät! men ialla fall. Kom på en tanke då om alla jobbiga situationer man varit nödig på och tänkte nu fråga er, Vad/Vart är det jobbigaste stället ni varit nödiga på och varit tvugna att hålla sig, samt hur det sluta?

Själv måste ha varit på min egna Julbal där alla är uppklädda och fina och det är fin middag. Toan där var bås som man såg fötter och huvud om man var riktigt lång utanför. Så det sög verkligen och jag fick hålla mig och sedan skita rejäla ubåtar på efterfesten sen mitt under den basigaste låten. Sen var kvällen räddad och jag hade skitkul

Seså, var inte blyga, Answer the question

P.S. Måste vara störd som kommer på idén.
När jag satt framför datorn och latade mig, tänkte ska bli så bajsnödig tills jag ej orkar hålla mig. Sedan sprang man till toaletten och det var as skön!

kungjulian
Medlem
jag måste vara nordens stressigaste människa eller så är det normalt att få bajskramp VARJE JÄVLA GÅNG man är 200 m från hemmet.

rajjt
Medlem
rajjts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwullt
satt hemma hos en riktigt het brud så kände jag att den ville komma ut
så jag kunde inte hålla mej och sprang till toaletten
så fort jag satte mej ner så fes jag skithögt :O hahahha
kom ut helt röd i ansiktet men som tur var hade hon haft hörlurar på sej så jag spelade som ingenting , men hennes syrra kollade alltid lite konstigt på mej efter det

Alltså.. kollade lite konstigt på dig? Skiter inte denna människa själv? Orka med pryda bimbos, skit som om det vore sista dagen i ditt liv!

gefy
Medlem
gefys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungjulian
jag måste vara nordens stressigaste människa eller så är det normalt att få bajskramp VARJE JÄVLA GÅNG man är 200 m från hemmet.

Bidrar inte med något men gillar att du valde att bli av med oskulden i
en tråd som denna

tradet
Medlem
Sämsta stället måste nog vart under en högvakt, 40min innan avlösning... Man gick ganska spänd kan jag ju säga

Svara på ämne
Svara Topp Dela