Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-02, 15:34
  #349
Medlem
Likmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welander
Varför la du dig inte i vattnet och lätta på trycket?

Det var ju ungjävlar som badade och snorklade överallt. Tror inte jag hade kommit undan med det.
Citera
2010-04-02, 18:29
  #350
Medlem
Shit89breaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TDown
Härligt att hon hade förståelse iaf

Haha oja den visar hon inte lika mycket av nu då hon drar upp historien på diverse mer eller mindre pinsamma tillställningar, menmen smällar man får ta antar jag.
Citera
2010-04-03, 15:10
  #351
Medlem
Galtsurkas avatar
Det var nog när jag och en polare skulle åka upp till Sthlm med hans föräldrar.
Efter att bara ha kommit en liten bit så får jag sådant extremt magknip att jag tror jag ska avlida, polaren bara sitter och snackar om Diablo II och jag försöker haka på, men det blir mestadels att sitta och titta ut genom fönstret helt apatiskt medans jag blir allt mer likblek i ansiktet.
Vi bor lite avsides så det finns liksom inte mackar och sådant överallt, men tillslut visste jag att det kommer en om ett tag så bad hans föräldrar att stanna bilen där.

Precis när vi svänger upp vid macken och jag känner att räddningen är nära, så håller jag på att kräkas för att jag mår så dåligt när jag kliver ur bilen. Springer in på macken, fram till kassan och nästan skriker "VART ÄR TOAN?!". Får direktionerna och springer in på toan och så fort jag har dragit ner byxorna så kommer stjärtdemonerna, tror inte ens jag hann nudda toastolen med mina skinkor.

Det löste sig dock, även fast dom fick vänta länge i bilen. Hade sedan lite magknip hela dagen, helt värdelöst. Men jävlar vad jag mådde helvete och fyfan så jag sket.
Citera
2010-04-04, 18:46
  #352
Medlem
Gatwick, London.
Är bajsnödig som ett jävla as och står i kön till metalldetektorn.
Jag tänker: Ok, bra. kön är kort! Jag tar av skärp och sånt nu, kastar in grejerna snabbt som fan och sen är det raka spåret in på damtoaletten om det så behövs!
När jag väl är klar och ska rusa mot toaletten så upptäcker jag att det även är en skokontroll längre fram där man måste ta av och få skorna röntgade!

Jag var vid det skedet så pass bajsnödig att jag bara ville utbrista i ett högt AAAAAAAAARGH!!! så att alla kollar på en som en idiot men det gjorde jag som tur var inte.

Sedan följde ett av de bästa toalettbesöken jag haft på länge!
Citera
2010-04-04, 20:17
  #353
Medlem
Under högskoleprovet. Fyfan vad pinsamt! Man kan ju inte gå ifrån eftersom då blir ju provet underkänt. Kan väl säga såhär att jag satt varenda rast och tömde min tarm och det dåliga var att det var typ.. två toaletter för 50 elever.
Citera
2010-04-04, 20:41
  #354
Medlem
Tlagnojs avatar
Värsta stället var det nog inte men iaf värsta stället att bajsa på. Hade rott ut till en ö i Stockholms skärgård med en polare då vi var där ute med hans familj i en stuga. Vi sitter och tar någon pilsner och snackar skit och senare ska polarens familj komma dit med sin segelbåt och grilla också. Blir riktigt skitnödig och går till andra sidan ön för lite privacy (en riktigt riktigt liten ö). Lägger en enorm hög på en stor sten vid stenstranden och kommer tillbaka nöjd. När polarens familj sedan kommer med segelbåten så lägger dom till precis utanför den stenen och går iland EXAKT vid den enorma bajshögen. Inte så farligt med tanke på att hans farsa high-fiveade mig för den enormt manliga skithögen men man förstörde ju alla sina chanser på att någonsin få sätta polarens snygga lillesyrra.

Exets brorsa lade dock en finare skitkorv på täbyhaket tegelbruket. Självklart har killarnas toa ingen sits så han hukade sig över toan, sket som fan blandning av hårt och sprut, torkade sig, ställde sig upp och var skitnöjd innan han vände sig om. Allting hade träffat kanten där bak på toan och låg kvar. Som tur va hann han ut från toan utan att någon såg hans lilla present.
Citera
2010-07-28, 04:22
  #355
Medlem
En gång i skolan under en halvtimmes genomgång, kände mig en smula skitnödig, så kurrade magen så in i helvete i ett antal sekunder, av skräcken blev jag ganska skitnödig. Det kurrade ett par gånger till.
Sen hade vi rast. Jag gick på toaletten och sket, dock inte skit. Jag sket ut ~1-2dl vattenklar vätska.
Följande lektion hände samma sak, hela lektionen var genomgång och jag överdriver inte, minst 12 gånger kurrade, nästan skrek magen som ett loopande stridsflygplan så in i helvete, ganska skitnödig. Följande rast sket jag ~1-2dl vattenklar vätska igen sen var det borta. Minns att jag höll mig när jag låg i sängen och skulle sova runt kl 3 (ja jag la mig så sent i gymnasiet) natten innan, till råga på allt åt jag ingen frukost.
Det var främst skrikandet som gjorde klassrummet till en icke så mental komfortabel plats.

Den näst värsta vad jag minns var när jag en dag hade prakik. Företaget jag var hos hade sin sista dag på en tomt, vi blev bjudna på frukost av paret som bodde där. När jag klev in och tog av mig skorna kom skitnödigheten så in i helvete. Satte mig vid köksbordet och skådade de vackra italienska bröden. Jag var skitnödig i intervaller, 20 sekunder akut, 20 sekunder ganska, 20 sekunder lugnt. Ni vet hur det är att äta skitnödig, jag satt och skakade när jag tryckte i mig en ganska god men allt för mättande macka. När chefen snackade med kunden avbröt jag "Ursäkta, har ni nån toalett här nånstans" "Ja javisst den är därborta". Tänkte att jag kan inte skita, men får jag bara lugn och ro kan det gå över. Att skita hade inte gått ändå, för det fanns inget toapapper, så pissade bara. När jag gick ut igen och satte mig var det ganska lugnt, sen kom skitnödigheten i grad 5-6 på 10-gradig skala. Sen drog vi till nästa tomt och jobbade, att jobba skitnödig går skitbra. Sen drog vi till McDönkie för lunch och där kom lite lagom rutten skit ut.
Citera
2010-07-29, 13:09
  #356
Medlem
Det värsta som hänt mig var nog en utekväll..
hade varit på krogrunda och fick då ett samtal av en fräsch brud jag träffat några gånger, jag och polarna tar taxi ut till hennes villa. Allt är frid å fröjd, alla är kraftigt berusade. Vi bestämmer oss för att bada badtunna(nej jag har inte sån otur ni tror jag har ). känner hur mr.korv kommer på besök till ringmuskeln och undrar vart fan ja ska ta vägen då de är människor överallt.
Då känner jag plötsligt en hand på mitt lår och min "dejt" kollar på mig med kåta ögon. då kommer snille blixtewn . drar en lögn om hur jag nyss kommit ut ur ett förhållande och behöver lite tid och tänka över de här. klättrar upp hur badtunnan ( i endast kalsonger) och går iväg i rask takt längs grusvägen, hittar en bra placerad buske , säger hejdå till mr. korv , torkar mig på löven och tillbaka till tunnan och säger att de här känns väldigt bra.(och nej ni behöver inte fråga om jag fick ligga, de är väl självklart i badtunnan dessutom
Citera
2010-07-29, 18:10
  #357
Medlem
Kommunistsvins avatar
Usch, denna situationen har man varit i ett par gånger. Tack och lov(för mig inte er ) har jag inga katastrofberättelser att dela med er men visst har man varit i kniviga situationer.

Stack i väg med stora släkten till en liten ö i Göteborgs skärgård för att bada och fika och så, minimal var den. Den var som en stor sten, det fanns inga buskar bara några vattenpölar. Efter att ha tryckt i mig massor med kakor kändes det i magen. Började ångra att jag tryckt i mig så mycket och försöker hålla mig men inser snart att detta är omöjligt. Springer iväg till en vattenpöl, sätter mig ner och lägger av en stor jävel och tvättar röven i vattenpölen. Jag blev dock påkommen, min kära faster frågade "Va fan, skiter du?" och när jag kom tillbaka till badandet ville ingen vara nära mig

Har även käkat middag tillsammans med min och en till familj, familj till en tjej som jag var löjligt förälskad i. käkade för mycket här igen och sket så jag stank sen när vi skulle se Sverige-Spanien i EM-kval i fotboll. Behöver kanske inte berätta att det aldrig blev något varken före eller efter denna dagen
Citera
2010-07-29, 20:30
  #358
Medlem
Blåbärskungens avatar
Det är mer regel än undantag att jag blir skitnödig på fel ställen.
Hos tandläkaren sittandes i tandläkarstolen, blev tvungen att avbryta undersökningen för att gå och skita.
Värst var när jag fick sug i magen direkt när jag klev upp på bussen på Tekniska Högskolan, skulle åka till Östhammar.Fick gå av och skita i skogen, torka mig med en T-shirt och sedan vänta i 1timme på en ny buss.
Citera
2010-07-29, 20:38
  #359
Medlem
Folkefulls avatar
Jag hade varit på en kamrats studentskiva. Vandrar hem i fyllan och villan och får akut diarré. Slutar med att jag sätter mig i en port på hornsgatan(vid en bröllopsaffär) och lägger en sås klick stor som 4 nävar. Sen så gömde jag mig för allt folk på vägen hem då jag hade bajs i hela byxorna. Tack och hej
Citera
2010-07-31, 11:19
  #360
Medlem
whosgotthecracks avatar
En gång så hade jag lovat en en tjejkompis att följa med henne till IKEA. Detta var på en lördagmorgon, jag behöver nog inte berätta att jag var bakis. Hon kom och hämtade mig runt 10 och vi åkte. Hade runt en timme till ikea. Efter 25 minuter började trycka på nått så in i helvete. Nästan ett sånt bajs som "kommer att komma ut efter 5 minuter oavsett om jag sitter på en toalett eller i en bil" Men jag bet ihop och lyckades hålla mig till när vi va framme. (den längsta hemskade bilresan i mitt liv) Jag sprang fort in på toan och satte mig ner. Kan inte beskriva hur fantastiskt det var. Men plötsligt så märker jag att någon börjar dra i handtaget. Shit! jag hade glömt låsa. Dörren öppnas och där står en hyffsat snygg brud och ger en konstig min. Det visade sig även att jag råkat springa in på tjejtoan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback