• 32 698 online
  • 1 202 487 medlemmar
  • 62 221 923 inlägg
2009-06-04, 02:16
Medlem
5 dagar lång innebandycup för 10 år sedan, mitt lag bodde i en barrack utan toalett. Det fanns såna där "porto potties" uppställda utanför ingången till hallen där vi skulle spela men dom var så sjukt vidriga att man sket hellre ner sig än att gå på dom.

Iallafall de två första dagarna var det ett helvete att hålla sig, men efter det släppte det. Jag kände att jag hade as mycket bajs som ville ut men det var såpass hårt att jag kunde faktiskt spela innebandy och hålla cementblandningen inom mig.

När cupen var slut och jag äntligen var hemma så rusa jag upp till toaletten, oh fy fan kändes som att jag blev våldtagen i stjärten. Fick ta tag med fingrarna under sitsen för att få kraft och trycka ut den rekord stora korven.

Denna video påminner faktiskt lite om min korv:

http://www.efukt.com/20476_She_Shits...ohn_Candy.html

Spola fram 30 sekunder så slipper ni se negern stå och snacka i början.

Och till er som inte klickar på främmande videolänkar på flashback kan jag berätta kortfattat vad som händer i videon:

Citera
2009-06-04, 13:13
Medlem
När jag efter x antal bira åkte från en fest i min hemtrakt till en annan ort, som tog kanske 1 timma och 20 minuter.

Iallafall, jag skulle till en brud för att göka, aldrig träffat henne mer än hastigast på en fest, och aldrig varit där innan så får vägen beskriven. Ser huset där hon bor och blir glad men känner att jag är på väg att få ett fruktansvärt skitanfall.

Kunde verkligen inte hålla mig, och ofta jag glider in 5 på natten och sätter mig och skiter det första jag gör på hennes toa? Nej, så jag sätter mig bakom en annan tomt i närheten vid ett buskage, sjukaste jävla bajssprutet jag beskådat, tar sedan sådana här blanka blad som påminner om näckrosor och torkar mig i röven.

Kladdigt som fan och lukten börjar sprida sig knackar jag på hennes fönster och går in. River ner en sopkvast så morsan springer upp och frågar vafan det är som händer och får syn på mig och skickar ut mig.
När jag sedan är hemma efter cirka två timmars väntan ser jag att mina byxor är totallt nerskitna så jag måste på något sätt skitit i mina byxor när jag satt där och hukade mig. Hon måste verkligen känt stanken för det var grymt vad mycket det luktade, men otroligt nog sågs vi några dagar efter och hade det mys
Citera
2009-06-04, 17:14
Medlem
Wevons avatar
Idol-kön för två år sen tror jag. Jag var riktig dålig i magen och behövde verkligen få ut det. Det stod två bajamajor precis vid början av kön men lite nojig över att alla skulle höra så tänkte jag hålla mig. Tills jag och mina polare stod längst fram, dom släppte in folk lite då och då så man visste aldrig när man skulle bli insläppt och där stod jag och höll på dö, la nåra goa fisar också. Kändes som en evighet att stå där. Sen när vi väl blev insläppta rushade man till toaletten - då brydde jag mig inte om det skulle låta nåt förjävligt när det kom ut, var bara tvungen att få ut det.
Citera
2009-06-11, 19:15
Medlem
spleendids avatar
Jag var på Åland och så förbannat skitnödig i Mariehamn. Vi skulle gå runt en stund på stan innan vi drog vidare till en annan båt som skulle ta oss till en ö där stugan låg. Så enda utvägen var att säga till morsan (jag var väl 13 bast) att jag behövde gå. Vi hittar en liten fiaskopizzeria men jag fick låna deras toalett. Den var upptagen och jag står och väntar. Äntligen ledig!

...

Men ut ur världens minsta toalett kommer världens största människa. Hon var bred som ett förbannat hus och när jag gick in kunde jag inte komma undan odören av svett och surfitta som genast framkallade kväljningar. Att sedan sätta sig på den ringen kändes så förbannat ofräscht. Det har aldrig varit så skönt att bada i havet sen. Kom nog inte upp på hela kvällen...
Citera
2009-06-11, 20:32
Medlem
I en slum utan toaletter i Grekland.
Citera
2009-06-11, 21:39
Medlem
Tishs avatar
Var hemma hos mitt ex. Vi hade distansförhållande, så det blev ju inte så ofta man sågs, så man såg till att det blev länge istället!
Tyvärr råkar jag ha bajsnoja, d.v.s. att jag inte skiter om det är någon hemma.
Tyvärr var mitt ex alltid hemma. Så även familjens jobbiga au pair.
Jag höll mig i 12 dagar... Sen mådde jag så sjukt illa och hade så ont i magen att jag trodde att jag skulle dö. Jag ålar mig ner för trappen, till undervåningen, svettas som fan hela vägen ner (det var låååååååångt i min situation) och slänger mig in på dass.

Utanför toan sitter familjens au pair och tjötar med en kompis vid ett bord. Jag låser dörren, sätter mig till rätta, lägger ungefär hundra kilo papper i toaletten för att dämpa fallet, och ut från mina stackars misshandlade tarmar störtar gas och våldtäktskorvar ut med en rasande fart, till ljudet av en jävligt lång och omänskligt hög tarmorkester.
Deras trumhinnor måste ha tryckts två meter in i huvudet, minst.

Men jävlar vad skönt det var.
Citera
2009-06-12, 19:22
Medlem
Idetorkas avatar
I skolan helt klart! Blev skitnödig som fan och bara sprang iväg till den minst skitiga toaletten. När jag hade satt mig så hörde jag att dörren öppnades och där stod en skräckslagen liten unge. Herregud, den ungen blev nog aldrig sig själv igen...
Citera
2009-06-12, 19:28
Medlem
Jag var kanske 9 år och vi var på hajk med scouterna, vi blev bjudna på tårta RIKLIGT med grädde, och så laktosintollerant som jag var (och är) åt jag den, tänkte "skitsamma jag kan hålla in skiten tills imorgon när vi åker hem." Självklart när vi går en runda vid midnatt känner jag hur grädden misshandlar mina inälvor brutalt och går runt och kvider tills mina kompisar blir galna, när vi lagt oss smyger jag ut och lägger en fin liten ringlig bajskorv bara säker 2 meter från tältet... Dagen efter var jag så rädd att någon skulle skylla på mig så jag spred ryktet att gruppens jobbigaste besserwisser var boven... hihi.
Citera
2009-07-15, 00:28
Medlem
lelleps avatar
Jag vill minnas att det inte var värst avslappnat när jag satt och sket på Atlanta Airport. Världens största flygplats. Där jag var fanns det 30 toalettbås på rad och varenda plums hördes.

Haha fyfan vad det lät. En affärssnubbe bredvid mig satt i tele och jobbade samtidigt som han la av några feta brakare
Citera
2009-07-15, 02:12
Medlem
ni553s avatar
usch

Jag skulle för ca 4-6 månader sen möta min flickvän vid bussen, vägen är 1 km och det tar ca 10 min att gå.. men iallafall jag beger mig iväg mot busshållplatsen och känner ett jävligt obehagligt bubblande i magen, men jag fortsätter knallar och tänker det går väl snart över jag klarar mig tills jag kommer hem.

När jag kommer halvvägs dvs ca 500 m så börjar jag verkligen få känn på hur det är att vara riktigt tajko i magen.. Jag möter iaf upp min tjej halvvägs och ber henne att vi ska snabba på för jag är Jävligt skitnödig.. Vi hinner gå ca 400 M då jag känner hur allt rinner ur tarmen och jag flyger fort som fan in på grannens uppfart och lägger största diarré sprutet som finns.. Min tjej ser detta och får uppstötningar och håller på att spy! jag skriker då till henne, "HÄMTA PAPPER FORT SOM FAN!!!" och hon går spyfärdig hem till mig och hämtar det.

Medans har jag hoppat fram till en stolpe som jag lutar mig mot tills hon kommer. Hon ger mig pappret och jag sitter och klämmer ut det sista medans hon springer hem till mig. Det va då ganska kalt ute men det kändes ändå bra att sitta där. Som tur va, var klockan ca 1 på natten så grannarna va inte vakna. Men dom hade lamperna till uppfarten tända. När jag väl kommer hem sprutlackerar jag hela våran toalett.

Tack för mig. I skolan kallar dom mig bajsmannen!
Citera
2009-07-17, 03:07
Medlem
Jag hade precis varit på min kusins födelsedagsfest när jag känner att det börjar dra ihop sig där nere. Klockan var runt fyra och jag var dragen som fan, just då kände jag att jag kunde hålla mig ett tag till. Jag drog hem till min kusin efteråt för att det tar ett tag att åka hem, speciellt fyra på morgonen när tunnelbanan inte går. Men problemet var att cirka tio av hennes grymt snygga kompisar skulle sova över hos henne och jag intalade mig själv att jag kunde hålla mig tills dagen efter.

Så jag somnar men vaknar endast tre timmar efter jag lagt mig då jag känner att det trycker oerhört mycket, jag intalar mig själv att jag kan hålla mig men jag hade ätit och druckit riktigt mycket plus att jag inte lagt en kabel på två dagar. Då jävlar var det dags att dra till toan.

Och jävlar vad skönt det var, jag som har som en policy att aldrig bajsa någon annanstans än hemma får snart veta varför. Efter den otroligt långa och underbara stunden att trycka ut maten man ätit så bestämmer jag mig för att somna om. Inte fan får jag sova länge tills jag hör någon av hennes kompisar skrika:

VEM FAN HAR BOMBAT TOALETTEN?

Det visade sig att jag hade lagt en grym stinkbomb sällan skådat på denna jord plus att jag glömt spola och det var inte lite heller, jag kan nästan svära på att jag kunde flyga efteråt. Fyfan vad jag skrattade under täcket när jag låtsades sova och dagen efter så var det bara att.

DENY, DENY, DENY!
Citera
2009-07-17, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lellep
Jag vill minnas att det inte var värst avslappnat när jag satt och sket på Atlanta Airport. Världens största flygplats. Där jag var fanns det 30 toalettbås på rad och varenda plums hördes.

Haha fyfan vad det lät. En affärssnubbe bredvid mig satt i tele och jobbade samtidigt som han la av några feta brakare

Ursäkta att det blir off-topic men är inte O'hare international världens största, är nästan hundra på det. Den ligger i Chicago.
Citera