2019-08-31, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Optenna53
Malmö är i princip redan lungt. AM är den enda som inte behöver oroa sig för fiender, säg till mig någon som vill och är kapabel till att släcka honom?
Tycker du Malmö är lugnt när en oskyldig mamma med ett spädbarn blir skjuten i ansiktet?
Citera
2019-08-31, 23:44
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonPapacito38
Någon som vet villka fyra andra "tunga" kriminella ifrån malmö som behöver deporteras innan det kan bli lungt på riktigt ? Så alla människor kan få lugn och ro, Undrar när AM dagar är räknade , han har det nog svettigt om natten

Tja du.

Något säger mig om "de 4" så skulle tvångsflyttas till gitmo, så finns det 40 nya som önskar ta deras plats.

Och så kommer det att vara tills "Jesu nästa nedkomst", eller att politikerna blir vuxna.
Citera
2019-08-31, 23:54
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Malmö är i princip redan lungt. AM är den enda som inte behöver oroa sig för fiender, säg till mig någon som vill och är kapabel till att släcka honom?
Ja typ halva Sveriges under värld vill se honom
Under sanden, sen att många har misslyckats är en annan sak. Men använder man sina homies som sköldar kan man nog klara sig längre, han har bara haft ren tur denna spelaren , inget annat
Citera
2019-08-31, 23:57
Medlem
Citat:

Vad pratar du om, jag kan sätta mitt huvud här och nu, hade han varit i Malmö så hade han redan varit död, så mycket vet du, han blev ju skjuten och överlevde , finns en anledning varför han försvan från Malmö och åkte till Spanien och blev springpojke åt dom äldre där och fick kuk på köpet, lägg ner, han var tuff för sin ålder men ingenting mer en så, fatta en grej alla som springer runt och skryter bygger ett namn på det viset bevisar på att dom är fjortisar fortfarande, och klarar aldrig sig mer en till 25 års åldern om dom inte åker in på riktigt långa straff, det är. Den nya trenden mörda få rykte tjäna pengar och få såna äckliga pundar brudar som varit med hela Malmö,
Citera
2019-09-01, 00:01
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madingo
Vad pratar du om, jag kan sätta mitt huvud här och nu, hade han varit i Malmö så hade han redan varit död, så mycket vet du, han blev ju skjuten och överlevde , finns en anledning varför han försvan från Malmö och åkte till Spanien och blev springpojke åt dom äldre där och fick kuk på köpet, lägg ner, han var tuff för sin ålder men ingenting mer en så, fatta en grej alla som springer runt och skryter bygger ett namn på det viset bevisar på att dom är fjortisar fortfarande, och klarar aldrig sig mer en till 25 års åldern om dom inte åker in på riktigt långa straff, det är. Den nya trenden mörda få rykte tjäna pengar och få såna äckliga pundar brudar som varit med hela Malmö,
Exakt , nej han hat det nog inte så lätt på flykt ifrån Både dom och dom, och det största gänget av dom alla är polisen .
Citera
2019-09-01, 00:06
Medlem
Citat:
Ja typ halva Sveriges under värld vill se honom
Under sanden, sen att många har misslyckats är en annan sak. Men använder man sina homies som sköldar kan man nog klara sig längre, han har bara haft ren tur denna spelaren , inget annat

Exakt så är det, många av hans vänner har dött på grund av honom, han har fått hjälp av sin pappa som varit livvakt åt nån höguppsat i deras hemland, pappa hade bra militär utbildning, samt berättat hur och vad han ska göra, du får tänka på att han är 21 år idag, han skulle 100% gjort bort sig per telefon eller genom avlyssning i lägenheter bilar som Aina har gjort, yngre personer pratar när dom e med Varandra o skrytter och mm, men inget har pratats och det har han lärt sig genom sin pappa och ingen annan!
Citera
2019-09-01, 00:20
Medlem
Antagligen är fallet redan polisiärt uppklarat.
Hur skulle annars 50+ poliser i Helsingborg kunna ha tid att, 3 dagar efter denna avrättning 8 mil söderöver, avtacka en pensionär på arbetstid?
Har för övrigt knappt sett på maken till hjärtan och välstädat kommentarsfält.
https://www.facebook.com/polisennord...oXAB&__tn__=-R
Citera
2019-09-01, 00:22
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madingo
Exakt så är det, många av hans vänner har dött på grund av honom, han har fått hjälp av sin pappa som varit livvakt åt nån höguppsat i deras hemland, pappa hade bra militär utbildning, samt berättat hur och vad han ska göra, du får tänka på att han är 21 år idag, han skulle 100% gjort bort sig per telefon eller genom avlyssning i lägenheter bilar som Aina har gjort, yngre personer pratar när dom e med Varandra o skrytter och mm, men inget har pratats och det har han lärt sig genom sin pappa och ingen annan!
Jag har också hört en del ja, och jag tror att du har rätt,abslout , nej det är ingen trevlig person alls , men hans dag kommer den med! Han är slut , killen springer på övertid inget annat. Ska han gömma sig hela livet .
Citera
2019-09-01, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadsagerman
Han lär inte vara en tvättäkta psykopat med tanke på att han var helt förstörd och både skrek och grät och vittnen beskrev honom som känslomässigt knäckt.
En tvättäkta psykopat är inte benägen att varken känna eller utrycka den typen av genuina sorg,känslor och förtvivlan.

Men helt klart att han inte har rent mjöl i påsen.

En psykopat kan känna empati med sig själv.
Citera
2019-09-01, 00:34
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Vad heter hans tidigare flickvän och vad använde han henne till?

Vad hon heter vet jag inte, men hon ska ha tvingats att ghjälpa till att gräva ned bytet från rån. Fast visst kan det vara så att hon inte alls blev tvingad utan att tvånget är något som hittas på när han åker dit för att hon ska komma undan lindrigare.
Men ändå märkligt att en blivande läkare bildar familj med en så tungt belastad kriminell, som "försörjer" sig med att skada andra människor.
Eller som kvinnan i Råcksta om vilken det sägs att hon ville bli polis.
Senast redigerad av bradgardsindianen 2019-09-01 kl. 00:36.
Citera
2019-09-01, 00:39
Medlem
Citat:
Jag har också hört en del ja, och jag tror att du har rätt,abslout , nej det är ingen trevlig person alls , men hans dag kommer den med! Han är slut , killen springer på övertid inget annat. Ska han gömma sig hela livet .

Så är det, en rättegång håller på nu i Malmö för ett mord, han kommer bli dömd där, samt i Spanien med, han kommer få sitta av i Spanien, sen direkt efter i Sverige han är körd, tror nån mördar han i spanska fängelset innan han ens kommer till Sverige
Citera
2019-09-01, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
OK, för allting är ju svart eller vitt. Finns inga undantag.

Naturligtvis finns det undantag, men inget tyder på att detta skulle vara ett. Vill du påstå den enda i hela släkten som inte lever ett vanligt svensson-liv är han som släppte sin bebis på marken och sprang när han såg en fara? Tror du verkligen att de pratar normal svenska, ser kvinnor och män som jämlikar, studerar eller försörjer sig genom ett vanligt arbete o.s.v.? Om du inte tror det så vet jag inte varför du protesterar?

Att mannens hela släkt skulle vara väl integrerade i samhället är ett lika skrattretande påstående som att denna trådens BO eller negressen som sköts i Stockholm dagen efter var "oskyldiga offer". Båda valde sitt eget öde, de dog för att de umgicks med grovt kriminella.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in