Citat:
Hur fan kan man sitta och prata om en oskyldig död mamma, må gud straffa er alla, som pratar så där, ingen vet vad orsaken är, behöver inte alls betyda att nai* var den person mördarna var ute efter, rånet var 2008 och idag är 2019 mot slutet, vi pratar om nästan 12 årigt gammalt rån, folk växer faktiskt upp i den åldern, alla kan göra fel och dras in i grupptrycket när man är yngre, och mordet har absolut inte med rånet att göra, men som jag läst i tråden att Nikol* G kan vara en av dom inblandade så är det inte svårt att förstå hela grejern, den person som blev dömd till 11 år på el ze* var nikol* G med på själva mordet, hon hade blivit förhörd av polisen angående det fallet , och dom har många mord på sitt samvete, samt yngre brodern sköt nästan ihjäl en vaktmästare för ingenting, det är Typen av brott såna smuts som dom som skulle kunna ligga bakom det, sen är nikol* G i Helsingborg bilen tillhörde en person från Helsingborg så alltså har han tagit bilen från 19 åringen utan att han kan säga något för han springer åt dom, så nej han kommer aldrig gola, för han kommer dö lika snabbt, allt var bra planerat när han hade rättegång skulle mordet ske, så naturligt visste han om mord planerna, och planeringen skedde innan han blev dömd på 11 år ifall han blir dömd tänkte dom vi hämnas på henne, rättegång med 19 åringen när mordet skedde, 1 dag innan blev personen dömd till 11 år, så skyll inget på pappan jag tror han är helt fri från misstankarna, dom ville inte döda honom, utan skrämma iväg honom, menar ni 2 skyttar ska inte kunna träffa honom eller inte hinna ikapp honom seriöst nu, hon blev brutalt mördad tyder verkligen på att hon var själva målet, må gud bränna dom smutsen i helvetet, skönt att fler försvinner nu från Malmö, som mekk* och såna smuts, finns 4 till kvar i Malmö sen är Malmö bra igen hoppas man!
Sant.
Kvinnan var oskyldig.
Men vilket förhör var hon med i, och vad kunde hon potentiellt säga?
Allt jag läste var att hon bara var med och assistera som läkare.
Eller befann hon sig där när skjutningen skedde.
Varför ville de döda hennes man, om de var ute efter henne?
Om du vill att man ska tänka annorlunda vad gäller kvinnan, så berätta gärna mer om henne och vad som kan tänkas ligga bakom hennes död, annars så finns risken att många stämplar henne som en person som gillar kriminella och så där, som hänger med dem och gör dåliga val och nu fick hon betala priset för det.
Hon kanske sålde information om den skjutne? det är inte förstå gången man får höra en läkare som dyker in i journalerna och sprider informationen. Det fanns en sjuksköterska som gav ut information om en person som blev skjuten i malmö. och hon skratta åt den skjutna personen tillsammans med GM.
Men jag tror inte hon gjorde något sånt, utan måste ha varit vittne till något.