Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-08-31, 02:27
  #13
Medlem
Bor du i göteborg finns det några stycken gratisbutiker. Där man kan lämna in kläder och prylar och någon annan får komma och hämta gratis. Funkar skitbra. Jag volontärjobbar på ett av dem. :-) vi tar emot det som är helt och rent som folk kan tänkas vilja ha. Ja även om det tvättades för 10 år sen. :-P
Men dock bara säsongens kläder då vi inte har utrymme att spara något till senare. Nästan allt åker ut i gratisbutiken med en gång.
Citera
2020-04-26, 10:46
  #14
Medlem
Ny.Deodorants avatar
Vare sig det är egna kläder ni har lite väl många av eller om det är städning i dödsbo så rekommenderar jag att skänka de direkt i butik.
På Erikshjälpen kan du ibland få fikakupong för två personer t o m.
Viktigaste orsaken är dock att undvika stöld ur och vandalisering av insamlingslådorna.
Jag har sett uppbrutna sådana på två ställen veckan och i tidningen säger polisen att det är organiserade ligor.
Ukraina eller Bulgarien främst ?? 🤬
Citera
2021-09-06, 09:21
  #15
Medlem
Kanske är du intresserad av att investera i aktier men kan inte bestämma dig? Jag kan visa dig med ett exempel att det är ganska enkelt, det räcker med att förstå några saker och för det använder jag en av de bästa investeringsplattformarna RoboMarkets https://www.robomarkets.com/se/forex...assets/stocks/. Jag gillar att du kan se priserna i realtid och att du kan skapa din egen handelsrobot. Fantastiskt! Jag rekommenderar alla som velat prova något under lång tid!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback