2019-12-22, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Det påstås att det var polis och ambulanspådrag på GKO(GärningsKvinnoOffret)'s adress igår, det bor iofs massor med andra på adressen också men ändå...

Och med GKO anser jag att hon offrats av sina kollegor, det finns långt mycket värre smuts inom gävlepolisen. Det är mer eller mindre tradition sedan 80-talet med dålig stämning och ruttenhet inom polishusets väggar.

Är väl ingen annan som åkt fast med Amfetamin i kroppen?
Citera
2020-01-02, 01:39
Medlem
Är det nån som sett FUP eller dom i ärendet, något som kan bekräfta vem poliskvinnan är?
Citera
2020-01-15, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Är det nån som sett FUP eller dom i ärendet, något som kan bekräfta vem poliskvinnan är?
Lexbase visar inget på kvinnan som nämnts vid namn iaf. Knepigt..
Citera
2020-01-23, 17:40
Medlem
tjorven2019s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Lexbase visar inget på kvinnan som nämnts vid namn iaf. Knepigt..

Dom finns att hitta i tråden nedan:

(FB) Tråden där vi hänger ut kriminella poliser
Citera
2020-01-24, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjorven2019
Dom finns att hitta i tråden nedan:

(FB) Tråden där vi hänger ut kriminella poliser

Länken ber mig att skaffa abonnemang ☹️ Kan du citera det relevanta? Tack ska du ha!

Edit; läste i tråden du länkade till och fick bekräftat vem det var.
Senast redigerad av MrBollocks 2020-01-24 kl. 00:34.
Citera
2020-05-08, 14:26
Medlem
lilmayos avatar
Blev hen av med jobbet?
Citera
2020-05-22, 12:14
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilmayo
Blev hen av med jobbet?

Jo.

Citat:
Den polischef som ertappades narkotikapåverkad på ett rejv på Dragon Gate i somras får sparken. Det har polisens personalansvarsnämnd beslutat.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/up...pa-dragon-gate
Citera
2020-05-23, 00:01
Medlem
BigFatCones avatar
Fast är det några som är värdelösa på att känna igen någon som är påverkad så är det snuten. Dom är däremot jättebra på att få den utfrågade att faktiskt bli nervös. Det har hänt mig flera gånger att polisen har stoppat mig och genast börjat med "Ja, jag ser ju att du är påtänd..." när jag vet med mig att jag inte ens skulle pissa positivt på röka. Har snuten bestämt sig så ger dom sig inte förrän dom har dina kroppsvätskor.

Kort sagt så bängen ser inte på dig, bängen trålar. Sen heter det givetvis i rapporten att personen uppträdde påverkat och vad det nu är.
Citera
2020-05-23, 00:58
Medlem
Ny.Deodorants avatar
Just att polisen inte har så bra träffsäkerhet att hitta vilka som har andra droger i kroppen än alkohol kan delvis bero på vår gamla kultur i s k vodkabältet att supa till rejält en till två gånger i veckan.

Enda någorlunda säkra sättet att kolla andra droger ute i fält är att kolla puppilreaktioner, vilket låter som ett litet projekt inne på ett blinkande ”rave”.
Citera
2020-05-23, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ga...ate-atal-vacks

Så, vem är polisen som får ångest av att träffa andra poliser?
Är du så nervös så är det fel yrkesval
Citera
2020-05-23, 10:09
Medlem
Magic-balls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Fast är det några som är värdelösa på att känna igen någon som är påverkad så är det snuten. Dom är däremot jättebra på att få den utfrågade att faktiskt bli nervös. Det har hänt mig flera gånger att polisen har stoppat mig och genast börjat med "Ja, jag ser ju att du är påtänd..." när jag vet med mig att jag inte ens skulle pissa positivt på röka. Har snuten bestämt sig så ger dom sig inte förrän dom har dina kroppsvätskor.

Kort sagt så bängen ser inte på dig, bängen trålar. Sen heter det givetvis i rapporten att personen uppträdde påverkat och vad det nu är.
Lustigt, hände mig förrigår promenerade i närheten av Axel Dahlstöms Torg, kom en bil bakifrån som stannade avigt 10 m framför mig. Den som körde öppnade dörren som han ville fråga efter vägen eller nåt men bestämde sig att stänga igen och köra vidare. Är helt säker på att det var en civil snutbil, hade plåtar YAX 757. Förmodligen hade de tomt på stationen eller nåt, jag hade iof lite avdankade kläder på mig just då så kan inte helt klandra dem.
Citera
2020-05-23, 10:42
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Lite märkligt med en medelålders poliskvinna som går på ravefest och tar amfetamin. Första gången hon knarkade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in