2019-11-13, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Jesper och Marcelo

Hon var på deras sida typ i början av dom första programmen. Litade hon på Jesper och Marcelo, nej det gjorde hon inte. Deras första försök att manipulera henne lyckades inte. Efter det så gick hon över till dom andra och har aldrig mer velat spela med dom. Jesper och Marcelo skulle inte ha vågat spela med henne heller igen för då hade hon sett till att dom hade åkt ut. För dom visste mycket väl att hon inte skulle ha gått på deras skitsnacks taktik eller låtit sig styras av dom heller som dom andra tjejerna har låtit sig gjort.
Citera
2019-11-13, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vrag
Hon var på deras sida typ i början av dom första programmen. Litade hon på Jesper och Marcelo, nej det gjorde hon inte. Deras första försök att manipulera henne lyckades inte. Efter det så gick hon över till dom andra och har aldrig mer velat spela med dom. Jesper och Marcelo skulle inte ha vågat spela med henne heller igen för då hade hon sett till att dom hade åkt ut. För dom visste mycket väl att hon inte skulle ha gått på deras skitsnacks taktik eller låtit sig styras av dom heller som dom andra tjejerna har låtit sig gjort.

Du bör se om avsnitten. Hon stog med Marcelo, Josie kom in och tog hennes plats.

Helen var i akvariumet och planen var att skicka ut henne till Fimpen tjallade. Då först bytte hon sida.
Citera
2019-11-13, 15:03
Medlem
Helen är jävligt äcklig, brown trash typ.
Citera
2019-11-13, 15:28
Medlem
Nina är verkligen en sån svag människa.
Väldigt kul att höra hennes bortförklaringar om hur stark hon är ”med skinn på näsan” när hon tar beslut som någon annan ”tvingat” henne till.
Citera
2019-11-13, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WWTC
Helen är jävligt äcklig, brown trash typ.

Om någon är äcklig är det Mehdi med sitt svaga beteende och acnefejs.
Citera
2019-11-13, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jdags
Nina är verkligen en sån svag människa.
Väldigt kul att höra hennes bortförklaringar om hur stark hon är ”med skinn på näsan” när hon tar beslut som någon annan ”tvingat” henne till.

Japp totalt under the spell of Marcelo. Hon sa ju själv att Marcelo lurat henne flera ggr. Hon är fan 25-år lite integritet måste man ha. Fimpen hade varit ett smartare val för henne personligen det visste hon själv.

Adam är så härlig och real måste jag säga. Fimpen helt klart roligast. Hade så gärna sett honom vinna.

Erika har verkligen gått under radarn. Känns som att ingen försökt få ut henne?
Senast redigerad av LittleBabyNothing 2019-11-13 kl. 15:50.
Citera
2019-11-13, 15:59
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Kunde inte avsky Nina allt för mycket detta avsnittet, va roligt när hon åt sin latextopp. Dock kan jag förstå hennes val, säg vad man vill om Marcelo och Jesper, men i spelet verkar dom vara psykopater. Människan är ett simpeltflockdjur, det är klart man blir rädd när alla säger att dom ska vända ryggen åt en och göra allt i sin makt att få ut en. Dock vad fan gör Medhi där egentligen? Va säker att han skulle ta pengarna, tillför inget till spelet och har åkt på en räkmacka.
Citera
2019-11-13, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Ja du repeterar ju bara samma skit som alla andra. Svarar seriöst minst 5 ggr.

Samma skit? Du menar att bara för att jag inte har samma åsikter som dig ang. Marcelo så är mina svar/åsikter skit. Vet du vad, för min del så får du tycka att Marcelo är det bästa som har hänt i P.H's historia.. det rör inte mig ryggen. Men jag tycker inte det. Du verkar ju ha jävligt svårt att acceptera att dom flesta i den här tråden inte har mycket till övers för vare sig Marcelo eller Jespers beteenden, utan du sitter och försvarar dom. Jävligt weird beteende alltså.
Citera
2019-11-13, 16:05
Medlem
starxs avatar
Sorgligt att Nina låter en ful råtta med sneda mongoloida ögon bestämma över henne.
Adam genomskådade henne totalt dessutom. Hon är genomfalsk.
Synd ändå att dom inte fortsatte vara ihop hon och mongoloiden, tycker verkligen deras fruktansvärda personligheter matchar.
Senast redigerad av starx 2019-11-13 kl. 16:08.
Citera
2019-11-13, 16:06
Medlem
Någon som vet vilka par som är i finalen? Jag vet redan att xxxx droppar kulan men vilka par möter dom?
Citera
2019-11-13, 16:11
Medlem
Hörni, det spelar ju ingen roll vem som väljer först eller sist av deltagarna? Sannolikheten att man åker är ju lika stor.

Extremt dålig tävling, var bara slumpen som avgjorde. Irriterande att ingen därinne förstår detta.
Citera
2019-11-13, 16:21
Medlem
Kollar på Studio Paradise. Hahaha Camilla är verkligen stendöd i huvudet. Stackarn hon kan inte förklara sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in