Citat:
Ursprungligen postat av MontanaT
Skulle säga att jag har average självkänsla, vilket är stor skillnad mot för nån som går ut och säger "Jag har bra självkänsla!!" för att sekunden efteråt bevisa motsatsen utan att själv vara medveten om det.
Ja för det är ju precis det jag gjort! Eller inte.
Svarade bara på en fråga, och ja, jag skulle vilja påstå att jag har rätt bra självkänsla (sorry jantelaget! Kan ju uppfattas som jag "skryter", dåligt, dåligt.)
Självklart kan en människa med bra självkänsla ändå faktiskt tycka att något är fel, och argumentera emot. Det kan faktiskt alla människor lilla du, vare sig man har dålig självkänsla eller bra självkänsla. Ja även på internet.
Dina kvinnoförnedrande skämt för övrigt, tyder starkt på att du egentligen inte har något vettigt argumentation. Lite skriv lite avancerat som du läst i boken så det ser ut som du kan och avsluta med en klick kvinnoförnedrande skämt för hon verkar ju vara feminist, lite "öh öh vad ska jag skriva nu så jag "kan äga henne" höhö, äh, okej, vi kör lite DRA TILL KÖKET DÄR DU HÖR HEMMA!! Höhöh, nu kommer hon få en släng på käften, horjävel höhöhö, back to WoW"