2019-08-15, 15:18
Medlem
Predatores avatar
Är det något folk brukar ägna sig åt? Hur spårar man lättast brottslingar? Går det att få fram info på folk som bara är misstänkta? Brukar horungarna få skyddad identitet? Ibland får jag lust att göra heminvasioner när jag läser om pensionärsrån, våldtäkter etc. Har väl tänkt att det ska bli en hobby så småningom
Citera
2019-08-15, 15:33
Medlem
Jag misstänker starkt att ts är pedofil pga hon/han vill veta om misstänkta går att spåra...nojjig ts?
Motfråga : är det lika ok för oss som misstänker just detta att komma hem till dig o slå ihäl dig ts?

nej det går inte, bara om det går till åtal får du ut en fup din stackars noob
Citera
2019-08-15, 16:39
Medlem
Har tänkt göra samma men borde gå loss på dömda ,, inte misstänkta,, dömda kan du lättare spåra upp .. helt seriöst så borde fler svenskar stå upp och Göra raider mot dömda kriminella som kommer hit till landet och våldtsr , säljer droger mm . Kolla upp via fup var dom bor och ta dom när dom sover ..
Citera
2019-08-15, 22:12
Medlem
Predatores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kadjinah
Jag misstänker starkt att ts är pedofil pga hon/han vill veta om misstänkta går att spåra...nojjig ts?
Motfråga : är det lika ok för oss som misstänker just detta att komma hem till dig o slå ihäl dig ts?

nej det går inte, bara om det går till åtal får du ut en fup din stackars noob
Skäm ut dig mer
Citera
2019-08-15, 22:21
Medlem
Lyckligtvis är det ytterst få som är såpass korkade.
Citera
2019-08-15, 22:39
Medlem
Predatores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Lyckligtvis är det ytterst få som är såpass korkade.
När man gör sig så dum som du gör så får man utveckla. Byt ut ”korkade” mot risktagande för det första. Om jag är beredd att invadera en våldtäktsmans hem och ha lite kul med honom, skära av ett öra, pissa honom i munnen, hänga honom uppochner från balkongen etc, är det per definition korkat? Fjant.
Citera
2019-08-16, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Predatore
När man gör sig så dum som du gör så får man utveckla. Byt ut ”korkade” mot risktagande för det första. Om jag är beredd att invadera en våldtäktsmans hem och ha lite kul med honom, skära av ett öra, pissa honom i munnen, hänga honom uppochner från balkongen etc, är det per definition korkat? Fjant.
Om du inte inser att du kommer att åka fast och få ett långt fängelsestraff, då är du oerhört korkad.
Citera
2019-08-16, 11:55
Medlem
Citat:
Skäm ut dig mer...
jag misstänker ts sja göra nåt kriminellt, har jag då rätten att sticka ner henne när gon ligger o sover?
Eller elda upp hennes fjantungar med bensin för jag tror att ts planerar nåt olagligt?

Dömda är väl en sak, men du fattar kanske att såna som du blir bara rejpade direkt av en kriminell??
Citera
2019-08-16, 17:04
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Är det något folk brukar ägna sig åt? Hur spårar man lättast brottslingar? Går det att få fram info på folk som bara är misstänkta? Brukar horungarna få skyddad identitet? Ibland får jag lust att göra heminvasioner när jag läser om pensionärsrån, våldtäkter etc. Har väl tänkt att det ska bli en hobby så småningom
Innan du kallar andra för invektiv som korkade idioter och fjantar så borde du kunna åstadkomma en vettig rubrik!

Du säger att du har för avsikt att söka upp misstänkta och ej dömda personer för att utsätta dem för brott!

Om du fäster blicken nedåt, så bör du se botten på den papperskorg som din tråd förtjänar att landa i!

Du bör sikta på en mer passande hobby än att spela allan och låsas in för brott emot personer som du olagligen angriper utan en aning om ifall de har begått något brott eller inte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in