2019-08-15, 10:34
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Någon som hittat dom på Facebook?
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Ja!
Citat:
Ursprungligen postat av Soetpotatis
Hittade bara kvinnan. Men fanns inget att se.
Länk?
Citera
2019-08-15, 10:37
Medlem
Saltkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Och inte fel i huvudet för att han dödat en människa?

Citat:
Ursprungligen postat av pajrostar
Nu är det ju inte klart om han har dödat henne, men skulle påstå att eventuella "fel i huvudet" måste vara större om man låter ett lik ligga kvar så länge i bostaden man uppehåller sig i än att ha ihjäl någon.
Med det sagt så håller jag dock ändå med om att allt inte står rätt till i huvudet hos någon som mördar heller, åtminstone inte vid ögonblicket det sker.

Kan ju finnas mängder med orsaker till att man dödar en människa utan att man för den delen behöver vara sjuk i huvudet. Avundsjuka, hat, självförsvar, ekonomisk vinning etc.
Citera
2019-08-15, 10:42
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minidoozer
Ingen som vet något mer? Hörde att det var på bronsåldersgatan. Mer vet jag ej.

lite stenåldersbeteende på - bronsåldersgatan. ursprung på gärningsman?
Citera
2019-08-15, 10:49
Medlem
Opalgatan 21 enligt facebookgrupp för grannsamverkan i området. Rakt ovanför en M*delene Sp*ik enligt henne själv. Ni kan nog skrota de tidigare nämnda finnarna.

Edit: Sp*ik skrev "rakt över", kan tolkas som mitt emot. En L*ssa Anderss*n har skrivit att BO bodde bredvid henne. L*ssa bor på BV på Bronsåldersgatan 64. Det är mitt emot Opalgatan 21, så detta känns mer rätt.
Senast redigerad av apartheid 2019-08-15 kl. 11:31.
Citera
2019-08-15, 10:59
Medlem
Firewaias avatar
Media hade rätt! Det är tv-spelens fel!
(Mental ohälsa kommer vara ett av framtidens största problem.)
Citera
2019-08-15, 11:07
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rookie81
Jag ringde 112 och de frågade om jag kunde bekräfta att hon verkligen var död vilket jag kunde. Sen minns jag inte vilken bil de skickade men det var inte akut eller ambulans utan några som bara kom för att hämta kroppen.
Politibilen.
Citera
2019-08-15, 11:43
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Påminner om ett fall 2004 där en man mördade sin far, och sedan levde med den ruttnande kroppen en längre tid.
Citera
2019-08-15, 11:51
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apartheid
Opalgatan 21 enligt facebookgrupp för grannsamverkan i området. Rakt ovanför en M*delene Sp*ik enligt henne själv. Ni kan nog skrota de tidigare nämnda finnarna.

Edit: Sp*ik skrev "rakt över", kan tolkas som mitt emot. En L*ssa Anderss*n har skrivit att BO bodde bredvid henne. L*ssa bor på BV på Bronsåldersgatan 64. Det är mitt emot Opalgatan 21, så detta känns mer rätt.

Väldigt förvirrande inlägg. VEM har du kommit fram till är den avlidne?
Citera
2019-08-15, 12:02
Medlem
Läs igen då. Först tolkade jag "rakt över" som rakt ovanför. Sen förstod jag att hon menar mitt emot. BO bor alltså på Bronsåldersgatan 64 eller 62 om man ska tro på detta. Vägg i vägg behöver ju inte vara i samma uppgång.

Vem som är BO vet jag inte, försöker hjälpa till att lista ut det.
Citera
2019-08-15, 12:09
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apartheid
Läs igen då. Först tolkade jag "rakt över" som rakt ovanför. Sen förstod jag att hon menar mitt emot. BO bor alltså på Bronsåldersgatan 64 eller 62 om man ska tro på detta. Vägg i vägg behöver ju inte vara i samma uppgång.

Vem som är BO vet jag inte, försöker hjälpa till att lista ut det.

Hon som du nämnde på Bottenvåning innehar lägenhetsnummer 1001. Så jag antar, om man kollar ratsit, att grannen bredvid har 1002. Och där bor en kvinna vid namn J*nna M*a Kr*stiina A*ho. Om vi ska gå efter din teori måste det var hon!

Hon bor ihop med en P*hr E*il T*mmy Stiernm*n, icke att förväxla med en annan Emil som är en yngre elitidrottare.
Senast redigerad av johanjosefsson 2019-08-15 kl. 12:12.
Citera
2019-08-15, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Hon som du nämnde på Bottenvåning innehar lägenhetsnummer 1001. Så jag antar, om man kollar ratsit, att grannen bredvid har 1002. Och där bor en kvinna vid namn J*nna M*a Kr*stiina A*ho. Om vi ska gå efter din teori måste det var hon!

Hon bor ihop med en P*hr E*il T*mmy Stiernm*n, icke att förväxla med en annan Emil som är en yngre elitidrottare.
Men de bor inte på bottenvåningen, de bor på andra våningen...
Citera
2019-08-15, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razorblaze
Kvinnan 52 och mannen 60.
Missbruk och psykisk ohälsa
Dom var syskon .
Nu när detta tydligen var falsk info blir jag nyfiken på vart du fick det ifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in