Citat:
Ursprungligen postat av
KillGoldstein
Mitt inlägg var inte menat som en åsikt eller del i en debatt utan krasst och faktamässigt konstaterande. Även om man litar till 100% på Nordisk Styrka, har stöttat dessa sen dag ett och tycker de gör världens bästa pod idag så är det ändå fakta att Nordiska motståndsrörelsen var (och fortfarande är) världens starkaste NS-organisation, men att denna blev splittrad och försvagad av det kuppförsök som skedde.
Som sagt så er mitt utgangspunkt mitt eget på godt og vondt. Jeg er klar over at det ovenfor er en innfallsvinkel også, men uansett så går livet sin gang og her har jeg en bruker på Flashback og gjør et innlegg om hva jeg mener man kan lese inn i det hele basert på det siste halve året omtrent av hva man har kunnet få sett og høre (eller ikke fått sett eller høre) fra NS sin side. Som man nok kan se så flommer det ikke over av entusiasme fra min side heller.
Som jeg ser det kan man i alle fall gjøre et forsøk på å diskutere ting som kommer ut via forskjellige platformer fra forskjellige perspektiver. Eksempelvis så ble mine innvendinger mot "kallinger-avsnittet" av MAO saklig bemøtt her av M*rcus H*nsson. Om noe skulle bli sagt på Vår Nation som skulle kunne være verdt å diskutere i sak så kan man gjøre det her.