Citat:
Ursprungligen postat av
countolaf
Nej du behöver inte be om ursäkt, för på sätt och vis har du ju rätt angående mig. Jag är ingen antisemit (som 96% av befolkningen tydligen) vilket brukar vara tillräckligt för att klassificera någon som folkförrädare och antivit och hela det köret.
Du missförstår, 96 procent enligt undersökningen som jag tänkte på var INTE s.k. antisemiter. Dvs, erkännandet att judar har ett massivt inflytande via massmedia och storföretag i västvärlden, i synnerhet i USA, och liknande grejer.
Alla föds vi utan agg mot judar, t.o.m. Hitler som såg tyska judar som tyskar ursprungligen. Men med studier från alternativt håll är det svårt att inte hysa agg mot detta folk... även om det finns bra judiska individer också (både historiska som levande). Men dessa verkar vara undantag.
Citat:
Vi får se om Nordisk Styrka med deras "kvalité framför kvantitet" filosofi lyckas bättre. Än så länge har de ju inte gjort någonting vad jag vet, förutom att podda lite om att göra armhävningar.
Det är helt okej att de har radioprogram, t.o.m. flera om respektive program har sitt eget syfte. Men att bara ägna sig åt detta ser inte direkt bra ut.