2025-11-20, 08:56
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Det är i så fall snarare hans överhuggare i Jerusalem som har låtit rensat bort allt av värde.
Nej. Eventuella huggare av vilket slag de än är sitter i Winchester

Citat:
Det finns en anläggning i Winchester, Virginia, där de skrubbar filerna för att ta bort republikanska namn. Det är vad jag fått höra från en ganska bra källa, säger Mark Epstein
För övrigt verkar fallet nu löst som mord eftersom Patel inte sett tillräckligt med självmord
Citat:
Han anklagar även FBI-chefen Kash Patel för att vara delaktig i en mörkläggning av hur brodern egentligen dog i en häktescell på Manhattan 2019.

– Han var den som sa i sitt vittnesmål ”du känner igen ett självmord när du ser ett”. Jag fick mig ett skratt. Hur många självmord har den j***** sett? frågar Mark Epstein.

Källa
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/jeffrey-epsteins-bror--till-attack-mot-trump/
Citera
2025-11-20, 09:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Det är Trump och co som tröttnade på deras krig i Gaza och fick typ stopp på det.
Så, jag tror inte att Trump, eller hans gelikar, tar order från Jerusalem.
Även Israel har en "Deep State" som inte alltid är så förtjust i Netanyahu och vad hans religiösa fanatiker till allierade har för sig.

Stopp och stopp förresten, Israel dödade över 30 palestinier i Gaza igår.
Citera
2025-11-20, 13:20
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Hur vet du det?

Av det som kommit fram så har det väl mest varit nån enstaka som varit under det åldersspann som USA satt som juridisk ålder för när man är vuxen rent sexuellt .

Det utesluter ju inte grooming och sex traffic osv. Och det är ju äckligt med 60-åriga män som utnyttjar 18 eller 19-åriga tjejer också. Men hela narrativet att det skulle varit i första hand nån sorts pedofilgrej med "barn" uteslutande är ju mest retoriskt.
Citera
2025-11-22, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Av det som kommit fram så har det väl mest varit nån enstaka som varit under det åldersspann som USA satt som juridisk ålder för när man är vuxen rent sexuellt .

Det utesluter ju inte grooming och sex traffic osv. Och det är ju äckligt med 60-åriga män som utnyttjar 18 eller 19-åriga tjejer också. Men hela narrativet att det skulle varit i första hand nån sorts pedofilgrej med "barn" uteslutande är ju mest retoriskt.
Vi vet fortfarande ytterst lite givet att det mesta fortfarande är hemligstämplat.
Citera
2025-11-22, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Det är Trump och co som tröttnade på deras krig i Gaza och fick typ stopp på det.
Vilka är "och co" i "Trump och co"?

Citat:
Så, jag tror inte att Trump, eller hans gelikar,
Finns det fler amerikanska presidenter än en?

Citat:
tar order från Jerusalem.
Han har ägts av zionisterna åtminstone sedan hans totalhaveri i Atlantic City.

Citat:
Men det är möjligt att Trump använder det han hittat i Epsteins böcker, för sig själv.
Samtidigt som han tagit bort det mesta, som skulle komprottera honom själv.
Ja, det är frågan. Som sagt.

Citat:
Jag förstår vad du menar med "överhuggare", fast ordet ännu inte finns.
I och för sig, så finns det nu, tack vare dig.
Var så god. Slit det med hälsenan.
Citera
2025-11-27, 20:31
Medlem
Lao Tzus avatar
Jeffrey hyrde krypskyttar för att förinta Andrew och Fergie så att de inte skulle berätta något

Citat:
EPSTEIN KILLER PLOT Jeffrey Epstein ‘plotted to hire ex-SAS sniper to silence the Yorks when he feared his crimes could be exposed’

He wanted to remove them. I’ve been told this by two reliable sources, one in Paris and a former FBI agent in Florida

https://www.thesun.co.uk/news/37452411/jeffrey-epstein-hire-sniper-prince-andrew-hitman/
Citera
2025-12-10, 23:24
Medlem
Lao Tzus avatar
Case closed? Tucker Carlsson intervjuad av Theo Von i dennes podcast bevisar att Jeffrey blev mördad och kläddes upp i nya kläder.

Ca 1 timme och 10 minuter in i inslaget
https://rumble.com/v72unki-tucker-carlson-on-this-past-weekend-w-theo-von.html?e9s=src_v1_s,src_v1_s_o&sci=02183b27-f7b8-49bd-b7e9-343bfba0f5f2

Den fråga som nu diskuteras i kretsar förtrogna med kungligt slottstänkande är; Hade monarkin ett intresse av att Jeffrey tystades för gott efter Sofias ”affär ”med Jeffrey?
Citera
2025-12-23, 17:00
Medlem
Lao Tzus avatar
Självmord!

Tja då var det som jag mellan raderna hela tiden misstänkt att han tog livet av sig. Den senaste fildumpen i ärendet innehåller självmordsbrevet som idag publiceras i DM. Allt tjafs om mord, om CIA, Mossad och att han lever i Israel var fantasier.

Citat:
Epstein's sinister note to sex predator Larry Nassar days before his suicide: 'Our president also shares our love of young, nubile girls

'As you know by now, I have taken the "short route" home,' Epstein penned in the handwritten note.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-15409295/Jeffrey-Epstein-Donald-Trump-files-suicide.html
Citera
2025-12-25, 20:29
Medlem
Lao Tzus avatar
Scott Adams går idag igenom Epsteins alla länkar till CIA. Från Collegetiden, lärare bank etc

40 minuter in i videon
https://rumble.com/v73ge2k-coffee-with-scott-adams-122525.html?e9s=src_v1_upp_a
Citera
2026-02-03, 21:00
Medlem
goseigens avatar
Möjligheten att han blev mördad har i mitt tycke ökat den senaste tiden, som resultat av den information som har släppts.

Eller ja, det kan den ju inte rent teoretiskt ha gjort nu, eftersom det redan har hänt, men som man tänker.

För förmodligen är det väl lättare att bli mördad om man har många personer som inte vill att man skall säga något.

Någon info i själva ärendet har jag annars inte som så - alltså, hur det gick till just när han dog - och har inte brytt mig mycket.
Citera
2026-02-13, 17:03
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Möjligheten att han blev mördad har i mitt tycke ökat den senaste tiden, som resultat av den information som har släppts.

Eller ja, det kan den ju inte rent teoretiskt ha gjort nu, eftersom det redan har hänt, men som man tänker.

För förmodligen är det väl lättare att bli mördad om man har många personer som inte vill att man skall säga något.

Någon info i själva ärendet har jag annars inte som så - alltså, hur det gick till just när han dog - och har inte brytt mig mycket.
Strypt

Oranga fingeravtryck på halsen…….någon i via huset svettas…..

Citat:
Doctor at Jeffrey Epstein's post-mortem says the paedophile was strangled and NOT hanged

https://www.dailymail.co.uk/news/article-15556607/Doctor-Jeffrey-Epsteins-post-mortem-says-paedophile-strangled-NOT-hanged.html
Citera
2026-02-13, 17:18
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Strypt

Oranga fingeravtryck på halsen…….någon i via huset svettas…..

Vad kan man fästa en strypsnara i när rummmet är helt kalt i övrigt? Märkligt de inte hade en ipkamera inne i cellen 24/7.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in