Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-09-13, 07:52
  #13
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scion
Jag vet inte vad det är för svar du har fått men handlingarna finns kvar. Domen finns hos tingsrätten i arkivet och förundersökningen finns hos polisen. Du kan dock inte utgå ifrån att du kommer få handlingarna gratis.

Det var genom den beställningsprocessen som görs via olika TR's hemsidor.
Där man då ska skriva datumperioden framgår då att det inte går att beställa längre bakåt än jan. 2015
Ev. har jag i efterhand funderat på att det är dom elektroniska beställningarna som inte går att genomföra efter viss tid bakåt så att man lär beställa via "vanlig" postgång.

Därav att jag chansade med att efterfråga dessa handlingar här.
Citera
2022-10-06, 22:14
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
Det var genom den beställningsprocessen som görs via olika TR's hemsidor.
Där man då ska skriva datumperioden framgår då att det inte går att beställa längre bakåt än jan. 2015
Ev. har jag i efterhand funderat på att det är dom elektroniska beställningarna som inte går att genomföra efter viss tid bakåt så att man lär beställa via "vanlig" postgång.

Därav att jag chansade med att efterfråga dessa handlingar här.

Tjena. Jag satt inne med honom. Senast såg jag honom i gävle. Va inte i närheten av den där killen. Man behöver bara va nära han i 3 minuter så inser man att det där är en tickande bomb som borde sitta på psyk
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback