Flashback bygger pepparkakshus!
2023-09-23, 01:34
Medlem
Inte ens astropay(även med kort) funkar längre. Någon som har förslag?
Citera
2023-09-23, 03:28
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link1np4rk
Inte ens astropay(även med kort) funkar längre. Någon som har förslag?
Vilket av det? Att sätta in pengar på ditt astropay. Eller att sätta in från astropay till en bettingsida? Och vilken sida försöker du sätta in på? Båda har funkat för mig
Citera
2023-09-23, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babobaa
Vilket av det? Att sätta in pengar på ditt astropay. Eller att sätta in från astropay till en bettingsida? Och vilken sida försöker du sätta in på? Båda har funkat för mig

Jag alltid lägger in till Astropay först sen till någon sida. Jag har fått pengarna igår. Jag skulle sätta in igen. Det har inte funkat.
Citera
2023-09-23, 22:01
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Jag alltid lägger in till Astropay först sen till någon sida. Jag har fått pengarna igår. Jag skulle sätta in igen. Det har inte funkat.
Att det inte funkade att sätta över från astropay till en sida? ok
Citera
2023-09-23, 22:03
Medlem
Citat:
Att det inte funkade att sätta över från astropay till en sida? ok

Nej, det funkar inte sätta in pengar till Astropay på något sätt. Banktransfer(trustly) är stängt. Jag kan inte sätta in pengar via kort heller. Har du provat på sista 30 timmar?
Citera
2023-09-24, 00:31
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Nej, det funkar inte sätta in pengar till Astropay på något sätt. Banktransfer(trustly) är stängt. Jag kan inte sätta in pengar via kort heller. Har du provat på sista 30 timmar?
ja har fungerat. kan du kontakta astropay? se vad dom säger. vilken bank kör du med?
Citera
2023-09-24, 23:27
Medlem
Citat:
ja har fungerat. kan du kontakta astropay? se vad dom säger. vilken bank kör du med?

SEB. Det var något strull med mitt konto. Jag borde inte fortsätta spela. Om jag har inte fått något vinst på denna helgen. Så kommer jag aldrig få ett bra tag.

https://eksiup.com/p/t6654958jayu

Jag skulle ha tagit 2.5 over sista matchen. Sista sekund jag ändrade mig. Vad händer sen? 2 otroligt idiotiska rött kort.
Citera
2023-09-25, 07:35
Medlem
babobaas avatar
Någon annan som testat med astropay på senaste? har det fungerat ?
Citera
2023-09-29, 07:45
Medlem
Om man spärrat sig hos flera sidor under LCS limited (MGA licens)och även sagt till dom att man vill spärra sig på alla deras sidor pga spelproblem.
Är det inte då deras skyldighet att se till att man inte kan öppna flera konton?
Eller måste man spärra sig på varje enskild sida åt LCS?
Citera
2023-09-29, 18:10
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurtan86
Om man spärrat sig hos flera sidor under LCS limited (MGA licens)och även sagt till dom att man vill spärra sig på alla deras sidor pga spelproblem.
Är det inte då deras skyldighet att se till att man inte kan öppna flera konton?
Eller måste man spärra sig på varje enskild sida åt LCS?
Jag tror faktiskt det. Har du lyckats spela ändå? isåfall kanske du bör kontakta någon som "askgamblers" etc. o se om du kan få dina pengar tillbaka. Har hört om många fall där dom inte pausat spelare och blivit tvugna att betala tillbaka folk. Om du har bevis för detta då
Citera
2023-09-29, 19:43
Medlem
Citat:
Jag tror faktiskt det. Har du lyckats spela ändå? isåfall kanske du bör kontakta någon som "askgamblers" etc. o se om du kan få dina pengar tillbaka. Har hört om många fall där dom inte pausat spelare och blivit tvugna att betala tillbaka folk. Om du har bevis för detta då

Ja inga problem att öppna konton på deras andra sidor och sätta in pengar.
Skrev tydligt att jag ville dom skulle blockera mig på alla deras sidor pga spelproblem. Så det har jag bevis på.
Gjorde ett ärende hos MGA som jag fick bekräftat som ”accepterat” så dom ska kolla vidare på det och återkomma.

Har även skrivit samma till bolag under Infiniza Limited (också MGA) och där spärrade dom mig på samtliga deras sidor.
Citera
2023-09-29, 19:54
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurtan86
Ja inga problem att öppna konton på deras andra sidor och sätta in pengar.
Skrev tydligt att jag ville dom skulle blockera mig på alla deras sidor pga spelproblem. Så det har jag bevis på.
Gjorde ett ärende hos MGA som jag fick bekräftat som ”accepterat” så dom ska kolla vidare på det och återkomma.

Har även skrivit samma till bolag under Infiniza Limited (också MGA) och där spärrade dom mig på samtliga deras sidor.
Ok lycka till. Hoppas du skriver till alla sidor du kan tänka dig nu när du ändå är igång. Hoppas det löser sig för dig o att du slutar spela för all framtid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in