2023-01-03, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Hela grejen är ju att du någon dag ska kunna sälja dina coins. Hur ska du kunna sälja om "ingen betalar in pengar"? Om du kan sälja kan skaparna också sälja. Förmodligen kan de sälja mycket mer än dig.

Om ingen betalar pengar för dom så går det såklart inte sälja dom. Då går jag vidare i livet utan att bry mig nämnvärt. Det är ju inte så att jag har sagt upp mig pga att jag är med på ett hörn i detta projekt.
Bryr mig inte heller om skaparna tjänar mer än vad jag skulle kunna göra.
Citera
2023-01-03, 22:10
Medlem
Flaskhanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gitarian
Vilka vinster menar du då? Jag trycker på en knapp en gång om dagen med förhoppning om att det möjligtvis kan bli värt något i framtiden när/om Pi släpps på marknaden.
Det är inte så att jag tror stenhårt på att det kommer bli värt något och om det nu blir det är det förmodligen väldigt blygsamt, Men som jag skrev, det kostar mig ingenting så jag trycker vidare på knappen.
Hur många knapptryck/dagar har du lagt på det där, och hur många tokens har det genererat dig?

Är det denna token så står den för tillfället i $0.00003 per token. Men det kanske är en annan?
https://coinmarketcap.com/currencies/pi-network-defi/
Citera
2023-01-03, 22:12
Medlem
Flaskhanks avatar
Citat:
Om Pi växer till 0.5 dollar har jag tjänat över 10 tusen kr genom att bara klicka på en knapp som tar 5 sekunder per dag. Det är mer än vad de flesta tjänar på sitt jobb om man räknar tiden.
Hur många token har du vid det här laget? Eller har du lagt ner?
Citera
2023-01-03, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskhank
Hur många knapptryck/dagar har du lagt på det där, och hur många tokens har det genererat dig?

Är det denna token så står den för tillfället i $0.00003 per token. Men det kanske är en annan?

Jag har haft appen i ungefär ett år. Så uppskattningsvis lika många knapptryckningar som dagar, minus en del dagar då jag glömt, ej orkat bry mig eller inte kunnat.

Sen om det är det coinet du länkar till är jag osäker eftersom det inte har något reelt värde idag men den summan som är där är faktiskt inte långt från mina egna spekulationer om det värde det skulle kunna få om det lyckas.

edit: Är nu hyfsat säker på att den länken du postade INTE har något med det Pi coin som jag tänker på
Senast redigerad av gitarian 2023-01-03 kl. 22:45.
Citera
2023-01-04, 20:20
Medlem
Citat:

Denna site har Pi coin till salu, inte själva crypton själv utan som futures. Där värderas den till 5usd för tillfället.

Vill tydligt påpeka att när Pi släpps ut på marknaden kommer det priset bara vara en dröm. Det är iaf vad jag tror. Men ändå kul att se att priset ligger där det gör och även har varit uppe på 70usd
Citera
2023-01-05, 17:29
Medlem
Såg nu att jag glömde länken. Detta pris (6usd) lär dock inte stå sig när Pi väl släpps, Det tror iaf inte jag.
https://www.xt.com/tradePro/pi_usdt
Citera
2023-01-05, 18:46
Medlem
Citat:
Hur många token har du vid det här laget? Eller har du lagt ner?
ca 7000
Citera
2023-01-09, 16:08
Medlem
GravtPsykisktStords avatar
Still going strong!! Har för närvarande brytit +12,500 pi, med ca 40 medlemmar i mitt team. Skicka PM vid vidare intresse 👍
Citera
2023-01-09, 20:47
Medlem
Citat:
ca 7000

Citat:
Ursprungligen postat av GravtPsykisktStord
Still going strong!! Har för närvarande brytit +12,500 pi, med ca 40 medlemmar i mitt team. Skicka PM vid vidare intresse 👍

"brytit" som i... att ni tittar på reklam och värvar medlemmar som också ska titta på reklam?
Bra adsense intäkter för grundarna. Slöseri med er tid.
Citera
2023-01-09, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
"brytit" som i... att ni tittar på reklam och värvar medlemmar som också ska titta på reklam?
Tittar inte på nån reklam.
Större sannolikhet att jag tjänar något på Pi än du tjänar på att "slösa tid" på att snacka skit på FB. Ironin.
Citera
2023-01-09, 23:08
Medlem
Citat:
Tittar inte på nån reklam.
Större sannolikhet att jag tjänar något på Pi än du tjänar på att "slösa tid" på att snacka skit på FB. Ironin.

Låter som du förlorar tid, medans Pi grabbarna skrattar sig rika på AdSense reklamerna.
Citera
2023-01-10, 12:05
Medlem
GravtPsykisktStords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart

Brytit som i att klicka på en knapp för att starta en 24h brytningssession. Om det poppar upp reklam kan den avbrytas efter någon sekund så det är lugnt. Jag har brytit i 3.5 år nu, majoriteten av gånger har det varit reklamfritt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in