2019-07-31, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JDAM
Skånetrafik kanske borde ha en bättre anställningsintervju?

Nobinas process verkar helt ärligt vara helt okej, föraren har kört i 20 år, utan klagomål. Får man ändå räkna som godkänt.
Citera
2019-07-31, 22:54
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Vet inte, om den här bilden finns någonstans i tråden. Amanda har lagt upp en bild på hur hon var klädd.

https://i1.wp.com/snaphanen.dk/uploa...size=561%2C897
Tack moderatorn, men den bilden finns nog i minst 10 inlägg i tråden
En fråga dock: Var kommer bilden ifrån, vet vi att det är Amanda som lagt upp den?
Överdelen på fotot stämmer ju inte med vad hon själv sa i radio eller vad Skånetrafiken sagt.
Citera
2019-07-31, 23:14
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera
En fråga dock: Var kommer bilden ifrån, vet vi att det är Amanda som lagt upp den?
Överdelen på fotot stämmer ju inte med vad hon själv sa i radio eller vad Skånetrafiken sagt.

Som jag har fattat det, så kommer det ursprungligen från hennes Facebook eller Twitter. Men, det är andras uppgifter.

Om Amanda själv kallar det för ett linne, så aktar sig nog Skånetrafiken för att starta en diskussion om det verkligen är ett linne. Skånetrafiken skulle ju bli hudflängda, om de sa ngt om hennes klädsel.
Citera
2019-07-31, 23:45
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Som jag har fattat det, så kommer det ursprungligen från hennes Facebook eller Twitter. Men, det är andras uppgifter.

Om Amanda själv kallar det för ett linne, så aktar sig nog Skånetrafiken för att starta en diskussion om det verkligen är ett linne. Skånetrafiken skulle ju bli hudflängda, om de sa ngt om hennes klädsel.
Det är Skånetrafiken som kallar det för linne. Vilket ju är totalt fel ifall de utgår från denna bilden.
Amanda själv säger att hon hade en kort topp vilket inte heller stämmer med klädseln som personen på bilden har.

Eftersom Amanda verkar vara en vettig tjej tror jag därför inte att denna bilden visar hennes klädsel vid tillfället.
Citera
2019-08-01, 00:06
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Det är Skånetrafiken som kallar det för linne. Vilket ju är totalt fel ifall de utgår från denna bilden.
Amanda själv säger att hon hade en kort topp vilket inte heller stämmer med klädseln som personen på bilden har.

Eftersom Amanda verkar vara en vettig tjej tror jag därför inte att denna bilden visar hennes klädsel vid tillfället.

Jag skulle tro att Skånetrafiken varken är ngn fena på damkonfektion eller studerar i detalj hur Amanda var klädd. Och vem vet, vad Amanda kallar för "en kort topp".
Citera
2019-08-01, 00:31
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:

Nä precis! "En kort sommartopp" är nog att tänja lite på beskrivningen!
Citera
2019-08-01, 00:42
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Nä precis! "En kort sommartopp" är nog att tänja lite på beskrivningen!
Eller så är bikiniöverdelen på bilden inte alls vad hon hade på sig.
Skulle vara intressant om någon kunde verifiera att Amanda verkligen själv lade upp denna bilden.
Citera
2019-08-01, 00:44
Medlem
Citat:

Hon har skrivit att hon bar en topp med en ros fram, så det måste ju vara klädseln på bilden. Jag vet dock inte hur man definierar topp osv, så kan inte säga hur korrekt beskrivningen "kort topp" var.
Citera
2019-08-01, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suppose
Hon har skrivit att hon bar en topp med en ros fram, så det måste ju vara klädseln på bilden. Jag vet dock inte hur man definierar topp osv, så kan inte säga hur korrekt beskrivningen "kort topp" var.

Alltså det är ju en topp, för den sitter på överkroppen, och den är kort, rejält kort till och med. Så fram till någon kan visa en printscreen på att Amanda nekar till den där klädseln så tror jag på den.
Citera
2019-08-01, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Hej kukhuvud!

Hur vet du att det är 99.9% säkerhet att det är en invandrare. Du får vänligen länka dina källor. Men jag antar att du drog dina siffror direkt ur röven.

Hej igen fittnyllet!

Du svarade inte på frågan.

Tjata om länkar när det kommer till saker som alla icke-efterblivna och som vågar ha ögonen öppna, tar som självklarheter, skvallrar om en indoktrinerad kalkrygg faktiskt.

Nu är jag född på 70-talet och slutade åka kommuanalt när jag fick mitt första jobb, men jag är till 99% säker(helt utan källor)på att en etniskt svensk busschaffis inte lägger sig i hur damerna är klädda när de äntrar bussen.

Frågor på det?
Citera
2019-08-01, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suppose

Citat:
Eller så är bikiniöverdelen på bilden inte alls vad hon hade på sig.
Skulle vara intressant om någon kunde verifiera att Amanda verkligen själv lade upp denna bilden.

Vad är det ni disskuterar?

En busschaffis ska hålla käft ang sina kunders klädsel och köra bussen mellan hållplatserna. Jävligt enkel arbetsbeskrivning faktiskt.
Citera
2019-08-01, 08:07
Medlem
Conams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Vad är det ni disskuterar?

En busschaffis ska hålla käft ang sina kunders klädsel och köra bussen mellan hållplatserna. Jävligt enkel arbetsbeskrivning faktiskt.
Vad yrar du om, babbarna kanske är jävligt trötta på allt svennebetende och vill ha ordning och reda, svenne verkar ju tro att det är deras land!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in