2007-04-28, 00:54
Medlem
Revenues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Är väl ungefär samma sak?
Alltså på riktigt, tror ni att spelarna på svenska spel skiter i hur dom förlorar mer på den svenska spel siten än någon annan typ party poker eller nordicbet eller vad fan som helst. Ni klagar på att han höjde eller synade på mina kort vilket dom inte hade gjort på andra sidor enligt era åsikter. Vad jag menar är att ni kan spela på vilka låglimits som helst på vilken sida som helst men att sitta och gnälla på att någon drog ut er på vissa kort gör väl er egentligen till sämre spelare än han som vann!!! Om du sitter på ex. QQ och får syn och även förlorar, då är det väl inte svenska spels sida fel.

Ska dock tillägga att jag spelar på flera sidor men tycker inte att det är fel på denna sida..
Citera
2007-04-28, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revenue
Alltså på riktigt, tror ni att spelarna på svenska spel skiter i hur dom förlorar mer på den svenska spel siten än någon annan typ party poker eller nordicbet eller vad fan som helst. Ni klagar på att han höjde eller synade på mina kort vilket dom inte hade gjort på andra sidor enligt era åsikter. Vad jag menar är att ni kan spela på vilka låglimits som helst på vilken sida som helst men att sitta och gnälla på att någon drog ut er på vissa kort gör väl er egentligen till sämre spelare än han som vann!!! Om du sitter på ex. QQ och får syn och även förlorar, då är det väl inte svenska spels sida fel.

Ska dock tillägga att jag spelar på flera sidor men tycker inte att det är fel på denna sida..
LOL
Citera
2007-04-28, 09:11
Medlem
Soeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revenue

Se över vad du skriver, fick ont i huvudet av att läsa det där.
Citera
2007-05-09, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrilL
Har funderat på denna rätt länge nu, och hittar ingen befintlig tråd så jag lånar denna. Handen spelades ju på svenska spels poker.

http://surl.se/aezj

Okej att jag inte vann handen, men det borde ju ändå stå att jag hade kåk och inte tvåpar.

jag är chrilleee

Hände exakt samma sak för mig tidigare idag.

Satt med A 6

på bordet kommer J J A 6 6

Jag gick ALL IN, och torskar mot TRISS I J (!?!?!)

Stod i chatten att jag hade två par. :/ lackade satan.

Dum som jag är har jag ju stängt ner pokerklienten sen dess, går det inte att titta tillbaka på handen då? :/

Om jag lyckas bevisa detta, går det då att kräva tillbaka mina 50 spänn jag la ut på den här turneringen?
Citera
2007-05-09, 15:59
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockeyn03rd

Satt med A 6

Dum som jag är har jag ju stängt ner pokerklienten sen dess, går det inte att titta tillbaka på handen då? :/

Om jag lyckas bevisa detta, går det då att kräva tillbaka mina 50 spänn jag la ut på den här turneringen?
varför skulle du få tillbaka pengarna bara för att dom skrivit fel? Var ju fortfarande han som hade bäst hand
Citera
2007-05-09, 16:01
Medlem
int0xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
varför skulle du få tillbaka pengarna bara för att dom skrivit fel? Var ju fortfarande han som hade bäst hand

Slår 3 knektar Kåk? 6´s full over Aces
Citera
2007-05-09, 16:03
Medlem
int0xs avatar
Citat:

Satt med A 6

öppna klienten.. öppna ett bord tryck: tjänster - handhistorik.. dina 1000 senast spelade händer finns sparade
Citera
2007-05-09, 16:07
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av int0x
han hade ju också kåk, fast högre triss än dig! Högst triss vinner. rätta mig om jag har fel?
Citera
2007-05-09, 16:08
Medlem
santamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av int0x
JJJ66 slår 666AA
Citera
2007-05-09, 16:38
Medlem
Hayezs avatar
Citat:

Satt med A 6

Har svårt att se hur du skulle få tillbaks några pengar då du förlorade med den sämsta handen.
Citera
2007-05-09, 16:39
Medlem
storm79s avatar
är du knäpp? han har ju högre kåk!

och jepp, ibland blir det fel när den skriver handen. fått fel på svenska spel ett par gånger, men det har aldrig blivit "fel" person som vinner. har du bäst hand så vinner du, oavsett vad som står i chatten. däremot kan man vara jävligt trött ibland och se fel på korten.... det har jag lyckats med ett antal ggr!
Citera
2007-05-09, 16:49
Medlem
int0xs avatar
nu skrev han ju inte att han blev slagen av AJ/J6 utan av tripp jacks
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in