2011-09-06, 23:02
Medlem
plurre 1 på lite dyrare turrar.

Någon 1k+ om dagen iaf, gärna någon 3k ish varje vecka med. Förutom den förbannade shootouten, dödsvärde men man kan ju inte slänga in den formen på veckans dyraste turre :S
Citera
2011-09-09, 18:09
Medlem
.bird.s avatar
Hade tänkt att börja lira lite SNGs på SvS men får ett problem med min HUD. Om man reggar sig på flera av samma typ av SNG så fungerar inte HUDen.

Om man registerar sig på till exempel 4st Flundra Snabbis så visar den endast HUD på ett av borden eftersom alla har samma namn Finns det något sätt att fixa detta? Jag använder Holdem Manager.
Citera
2011-09-21, 20:12
Medlem
Grimpens avatar
Var på svenska spels poker kan jag hitta SIT & GO med vanlig texas nl? Alla verkar ju vara sånna jävla lotto skit saker ;O
Citera
2011-09-21, 22:39
Medlem
slipperyBalloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grimpen
Var på svenska spels poker kan jag hitta SIT & GO med vanlig texas nl? Alla verkar ju vara sånna jävla lotto skit saker ;O
Tryck på "Sit N Go" och scrolla ner till nivån du vill spela. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det på ett annat sätt. Leta efter sådana det inte står "Snabbis" osv framför. Hittar du inte så kolla att du inte har "Filter" ikryssat. Finns alltid ett antal så fattar inte riktigt hur du undgått dom.
Citera
2011-09-28, 09:27
Medlem
DenGamleKaptens avatar
Stööörigt! Kommer inte in på klienten, men det är väl inte underhåll nu eller? Brukar inte det vara onsdagnätter, eller har jag fel?
Citera
2011-09-28, 12:05
Medlem
DenGamleKaptens avatar
ingen som vet? Nu har ju fan halva dagen gått åt till att runka... inte den typ av profit jag var ute efter idag!!
Citera
2011-09-28, 12:15
Medlem
Chiootes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenGamleKapten
ingen som vet? Nu har ju fan halva dagen gått åt till att runka... inte den typ av profit jag var ute efter idag!!

Jag har inga problem med att ta mig in
Citera
2011-09-28, 12:19
Medlem
Puh...s avatar
Funkar nu för mig. Hade också problem tidigare med att komma in.
Citera
2011-09-28, 13:35
Bannlyst
Började spela på SvS i förrgår men fattade inte riktigt hur jag skulle få igång min HUD.

Vet inte om jag är allmänt dum men jag hittade ingen HH map på min dator och ingenstans där man kunde spara den. Skulle vara väldigt tacksam om man kunde få lite hjälp eftersom det känns som man är handikappad när man multi tablar utan någon HUD.
Citera
2011-09-28, 18:44
Medlem
slipperyBalloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soez
Började spela på SvS i förrgår men fattade inte riktigt hur jag skulle få igång min HUD.

Vet inte om jag är allmänt dum men jag hittade ingen HH map på min dator och ingenstans där man kunde spara den. Skulle vara väldigt tacksam om man kunde få lite hjälp eftersom det känns som man är handikappad när man multi tablar utan någon HUD.
HH från svs ligger i en dold mapp, sök bara på google om hur man får fram dom.
Citera
2011-09-29, 16:12
Medlem
Vad händer med Svs?? Klienten är nere nu igen.. riktigt kasst !
Citera
2011-09-29, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gautzink
Vad händer med Svs?? Klienten är nere nu igen.. riktigt kasst !

Ska dem ha en hel natt i veckan för updates så ska dem fan inte stänga ner den såhär mitt på ljusa dagen !!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in