2019-07-24, 16:40
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Bör vara en annan Savanna i så fall, svårt att tänka sig att en 14-15 åring ska lyckas tatuera sig i Florida. Och även om familjen inte verkar särskilt rik är de nog inga trailer park trash med hemmagjorda tatueringar.
Så kan det så klart vara. Jag utgick från det koreanska utseendet, men det behöver inte betyda att det är samma person.
Citera
2019-07-24, 16:40
Medlem
submariners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiljan
Klart som fan han kommer försöka hävda att muppen är efterbliven och kär.

Hej,

Förstår att det är svårt för dig att ta in, men amerikansk domstolspraxis är inte riktigt som på TV
Citera
2019-07-24, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
OJ förnekade brott dock. Det gör inte denna lirare.

Hans enda chans i dagsläget är i princip om han lyckas få förhöret utslängt inför rättegången och sedan börjar neka. Men han verkar fortfarande erkänna till brott, även i sina skrivelser till domstolen.
Räcker med att dom DNA-testar dom 4 kondomerna som låg i rummets papperskorg så är det första straffet a 15 år klart.
Citera
2019-07-24, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Finns väl ofta nån anledning till att biologiska mamman gett upp ungen, utöver fattigdom så kanske nått "fel" på barnet, alkohol/drog-skador pga dåligt leverne under graviditeten. Så andelen med olika problem lär ju vara högre än hos vanliga barn.

Jo, definitivt, och särskilt från vissa ”givarländer”.
Citera
2019-07-24, 16:43
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a987
Det låter återigen som en uselt dåligt ursäkt för att pojkar/killar ska få ha sex med flickor/tjejer, trots att tjejen ofta har sex mest för att killen vill det, och trots att tjejen är den som riskerar att bli gravid, och bli stämplad som slampa.
Att ha sex med barn är dåligt vare sig man är barn eller vuxen, punkt slut.

Jag ser din plattform klart o tydligt.
Djävla skitsnack detta om att tjejer vill bara för att killar vill, om du tror eller kommer att tro så om din egen dotter så är det synd om henne. Perverst med fäder som lägger sig i och kontrollerar sina flickors underliv.

Jag själv hoppas och förväntat mig att en ungdom ska ha gjort det innan 20 år fyllda eller att jag misstänker att det är något allvarligt fel med den, typ defekt men att sexet det ska skötas snyggt, det är det enda som jag lär ut och begär av kille som tjej och att dom vågar inget annat.
Några detaljer vill jag inte veta av utan att dom löser det, snyggt
Det är ingen skam ungdomar i mellan och den som påstår annat är inte värdig, samma sak där, något fel i huvudet som förväntar sig en orörd på riktigt.
Jag förväntar mig alltså att bli lurad å det skamligaste, den ungdom som inte vågar är inte heller värdig, sex är inget som kommer springandes till en gratis utan att en ung kille/tjej måste jobba för det, våga ta riskerna men att tänker man och gör rätt så blir det inga problem, det är inte alla tjejer som blir stämplade som slampor!
Senast redigerad av Hursomhelsting 2019-07-24 kl. 17:02.
Citera
2019-07-24, 16:43
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Nu är det fullt här också förstås och många står på kö. Den här gycklaren kommer bli ett statuerat exempel på varför lagarna behövs och ska följas. Med tanke på hur han kränker USA genom att begå brott trots att han läst vad som gäller kommer bidra till att högsta straffpåföljden i skalan. Dessutom har han både utseende och intellekt emot sig. När rätten får se hans instagram är det klappat och klart. 75 år förmodligen och han kommer ut när han är 119.

Min kvalificerade gissning är 20 år, men han är ute efter 10 då man bara göra halva straffet i USA (med gott uppförande) Med ännu mer tur får han komma till Sverige efter 5(om det finns plats). Men sådan tur tvivlar jag på att han har.
Citera
2019-07-24, 16:44
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Så kan det så klart vara. Jag utgick från det koreanska utseendet, men det behöver inte betyda att det är samma person.
hon är vit amerikanska 15 år gammal, det är mannen som har koreansk bakgrund.
Citera
2019-07-24, 16:45
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Äh, ignorera dem bara. De är som rabiessmittade hundar och biter på allt som rör sig. Frågan är om det ens kan kallas hebefil när hon är så pass gammal?
Vi får väl se hur de dömer detta i Florida, de har en annan syn på att en 40-plussare har sex med en 15-årig flicka. Hon kanske var ännu yngre när det startade men han var fortfarande 40-plus
Citera
2019-07-24, 16:48
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Jag ser din plattform klart o tydligt.
Djävla skitsnack detta om att tjejer vill bara för att killar vill, om du tror eller kommer att tro så om din egen dotter så är det synd om henne. Perverst med fäder som lägger sig i och kontrollerar sina flickors underliv.

Jag själv hoppas och förväntat mig att en ungdom ska ha gjort det innan 20 år fyllda eller att jag misstänker att det är något allvarligt fel med den, typ defekt men att sexet det ska skötas snyggt, det är det enda som jag lär ut och begär av kille som tjej och att dom vågar inget annat. Några detaljer vill jag inte veta av utan att dom löser det, snyggt
Det är ingen skam så och den som påstår annat är inte värdig, samma sak där, något fel i huvudet som förväntar sig en orörd på riktigt.
Det är bara dårar och en del folk som tror på oskulden och dom är dom mest perversa dom har i regel sex mad allt och alla, även med djur.

Det är därför det här problemet måste angripas på en bred front.

Jaha så nu är du rasist oxå? Anklagar hela Islam för att vara dårar? Finns många kulturer som vill att kvinnan ska vara oskuld när hon gifter sig med sin man, det var ju likadant här för typ sisådär 100 år sedan oxå. Så alla våra förfäder är dårar oxå? Det är ju bland annat ett kristet påfund från början, som stämmer överens med de biologiska drifterna för övrigt.

I övrigt håller jag med dej.
Senast redigerad av Idiotsverige 2019-07-24 kl. 16:52.
Citera
2019-07-24, 16:49
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
hon är vit amerikanska 15 år gammal, det är mannen som har koreansk bakgrund.
Där ser man hur fel ute det går att vara. =) Jag klickade på en länk som skulle gå till hens instagram, och där var det en bild på en koreansk flicka, och inte då någon caucasian.

Då är den biten avklarad, =)
Citera
2019-07-24, 16:50
Medlem
junks avatar
Citat:
Florida
A. Statutory Rape - Criminal Offenses

A child under 16 years of age cannot consent to sexual activity, regardless of the age of the defendant.[189] A child who is at least 16 years of age and less than 18 years of age cannot consent to sexual activity if the defendant is 24 years of age or older.

Han behöver nog inte oroa sig för sin vardagsekonomi och annat för ett bra tag framöver.

Källor: https://aspe.hhs.gov/report/state-laws
https://www.albaughlaw.com/Blog/2017...-Rape-Law.aspx
Citera
2019-07-24, 16:51
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Vi får väl se hur de dömer detta i Florida, de har en annan syn på att en 40-plussare har sex med en 15-årig flicka. Hon kanske var ännu yngre när det startade men han var fortfarande 40-plus

Ja moraliskt fel kan man ju tycka, men som kär så tar nog känslorna överhanden. Vilket de båda verkar ha varit. Tragiskt om inte annat. Mest tragiskt är ju att han inte hade vett att fatta att kreti och pleti kommer korsfästa honom om han följer sina känslor, för stor åldersskillnad helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in