Citat:
Ursprungligen postat av
a987
Det låter återigen som en uselt dåligt ursäkt för att pojkar/killar ska få ha sex med flickor/tjejer, trots att tjejen ofta har sex mest för att killen vill det, och trots att tjejen är den som riskerar att bli gravid, och bli stämplad som slampa.
Att ha sex med barn är dåligt vare sig man är barn eller vuxen, punkt slut.
Jag ser din plattform klart o tydligt.
Djävla skitsnack detta om att tjejer vill bara för att killar vill, om du tror eller kommer att tro så om din egen dotter så är det synd om henne. Perverst med fäder som lägger sig i och kontrollerar sina flickors underliv.
Jag själv hoppas och förväntat mig att en ungdom ska ha gjort det innan 20 år fyllda eller att jag misstänker att det är något allvarligt fel med den, typ defekt men att sexet det ska skötas snyggt, det är det enda som jag lär ut och begär av kille som tjej och att dom vågar inget annat.
Några detaljer vill jag inte veta av utan att dom löser det, snyggt
Det är ingen skam ungdomar i mellan och den som påstår annat är inte värdig, samma sak där, något fel i huvudet som förväntar sig en orörd på riktigt.
Jag förväntar mig alltså att bli lurad å det skamligaste, den ungdom som inte vågar är inte heller värdig, sex är inget som kommer springandes till en gratis utan att en ung kille/tjej måste jobba för det, våga ta riskerna men att tänker man och gör rätt så blir det inga problem, det är inte alla tjejer som blir stämplade som slampor!